Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Is bij iedereen verschillend he, misschien is hij bij jou wel 'n held.

Geplaatst
Is bij iedereen verschillend he, misschien is hij bij jou wel 'n held.

True, Enyeama heeft er bij mij al 8 ingeknald met 4 assists. :p

Bij een vriend van me zorgt Enyeama alleen maar voor problemen, omdat ie nooit op tijd terug is voor de counter van de tegenpartij.

Geplaatst

goalkeepergoalxc4.th.jpg

het is wel heel duidelijk dat Enyeama een toppertje is..hij scoorde bij zijn debuut;)

Geplaatst
goalkeepergoalxc4.th.jpg

het is wel heel duidelijk dat Enyeama een toppertje is..hij scoorde bij zijn debuut;)

Dit zegt nog weinig hoor. Het gaat om de lange termijn. Zo duidelijk is het nog niet. Bij die vriend van mij scoorde hij ook 1x, maar Enyeama is bij hem altijd te laat. Hij heeft al iets van 7 tegendoelpunten gekregen doordat Enyeama in de muur trapt, waardoor hij een counter tegenkrijgt. Bij mij schiet Enyeama óf over, óf hij scoort.

Geplaatst

je hebt gelijk dat lukt aardig. Ik heb GOmes nu ook Vrijtrapper nemer gemaakt. 3 gemist en laatste 3 allemaal geraakt

Geplaatst

Ik heb een klein onderzoekje gedaan met een paar vrienden. De keepers waarmee het aardig lukt zijn: Charles-Edouard Itandje, Vincent Enyeama, Joris Delle, Rogério Ceni, Miguel Ãngel Fraga.

Ik beloof niks, want die databases zijn allemaal anders. :- ) Maar bij ons lukte het goed met deze vijf. Succes. =:)

Geplaatst

waarom zou je een keeper de vrijetrappen laten nemen? Er zijn genoeg spelers die veel uit een vrijetrap scoren... beetje onzin om dan veel tegen goals te krijgen.

Geplaatst

Precies, het is alleen leuk om een keer voor de gein te posten dat je keeper heeft gescoord, maar ik waag mij er ook niet aan. Daarnaast denk ik wel dat Van der Sar een redelijke vrije trappen nemer zou zijn :)

Wel leuke screen van Enyeama.. :o

Geplaatst

download genie scout, klik op een keeper zijn profiel en vink dan 'show technical attributes' aan , daar zie je heoveel hij heeft voor vrije trappen.

bij mij heeft buffon een 16 voor vrije trappen , hij heeft er al 3 binnen, ik kan helaas geen screen geven omdat hij zegt dat het veel te groot is ofzo

Geplaatst

robinson heeft wel maar een 12 voor vrije trappen

Geplaatst
robinson heeft wel maar een 12 voor vrije trappen

Maar de Engelse keepers zijn zo slecht joh, dat kan makkelijk 8)

Geplaatst

Als je de vrije trappen-skill van de keeper wil zien ga je naar training, en dan naar eigenschappen en dan onderaan staat wat hij voor vrije trappen heeft!

Geplaatst

als iemand geen genie scout heeft , vraag het dan aan mij dan eventjes dan zal ik het vlug eens chekken

Geplaatst
Als je de vrije trappen-skill van de keeper wil zien ga je naar training, en dan naar eigenschappen en dan onderaan staat wat hij voor vrije trappen heeft!

Hé cool. Benoit Costil heeft bij mij 19 voor fk's. :-) Enyeama knalde ze er wel allemaal in bij mij. Even kijken hoe Costil 't gaat doen.

Geplaatst
als iemand geen genie scout heeft , vraag het dan aan mij dan eventjes dan zal ik het vlug eens chekken

de status van spelers verschillen altijd per game, dus kan je er ook zo 3 punten naast zitten

Geplaatst

de status van spelers verschillen altijd per game, dus kan je er ook zo 3 punten naast zitten

True true, die manier van 'tinusjuh' is beter.

Klik op de desbetreffende keeper, links of rechts zie je 'Training', dan heb je twee subs eronder 'Overzicht' en 'Eigenschappen', klik op Eigenschappen en dan zie je 't in die lijst.

Geplaatst
je hebt gelijk dat lukt aardig. Ik heb GOmes nu ook Vrijtrapper nemer gemaakt. 3 gemist en laatste 3 allemaal geraakt

Gomes Bakt er helemaal niks van bij mij al 10 tegendoelpunten gekregen!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]