Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vermoeden: Zelf managen tijdens wedstrijd of Neutraal blijven ?

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb een vermoeden dat je zelf kan managen tijdens de wedstrijd maar ook gewoon neutraal blijven. Dit alles zou kunnen te maken hebben met de muis.

Zelf Managen

Wanneer je tijdens een wedstrijd speelt zou de muis een heel belangrijk onderdeel kunnen zijn,dit alles kan ook toeval zijn. Wanneer je met je muis naar een bepaalde plaats gaat waar een speler staat geeft hij bijna altijd die bal af aan de speler waar je op staat met je muis,niet klikken dus. Ook bij een vrije trap kan je kiezen naar welke hoek je hem trapt door met de muis de hoek aan te duiden wanneer de instellingen gewoon neutraal staan,hetzelfde geldt voor Penalty's. Je kan volgens mij ook zelf verdedigen door op de speler te klikken of aan te duiden wie je verdedigers moeten dekken.

Neutraal blijven

Ik denk dat je neutraal kan blijven door middel van je muis niet op het veld te houden,hierna moet je rekenen op de kwaliteiten van je spelers. Dit zou heel wat Dipjes kunnen veroorzaken,net zoals bij mij. Ik verloor kansloos tegen West Ham united,raakte niet verder dan 1-1 tegen Sheffield United en Cardiff. Tijdens die matchen hield ik mijn muis nogal veel op het veld en dit zou de verklaring kunnen zijn dat ik tegen deze ploegen verloor,wanneer ik nu centraal speelt win ik gewoon met 3-1 van Sheffield etc..

--------------------------------------------------------------------------

Dit alles is gewoon een vermoeden,test het zelf eens uit ! Volgens mij kan mijn theorie kloppen maar ik heb meer mensen nodig om zekerheid te hebben dat dit waar kan zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een vermoeden dat je zelf kan managen tijdens de wedstrijd maar ook gewoon neutraal blijven. Dit alles zou kunnen te maken hebben met de muis.

Zelf Managen

Wanneer je tijdens een wedstrijd speelt zou de muis een heel belangrijk onderdeel kunnen zijn,dit alles kan ook toeval zijn. Wanneer je met je muis naar een bepaalde plaats gaat waar een speler staat geeft hij bijna altijd die bal af aan de speler waar je op staat met je muis,niet klikken dus. Ook bij een vrije trap kan je kiezen naar welke hoek je hem trapt door met de muis de hoek aan te duiden wanneer de instellingen gewoon neutraal staan,hetzelfde geldt voor Penalty's. Je kan volgens mij ook zelf verdedigen door op de speler te klikken of aan te duiden wie je verdedigers moeten dekken.

Neutraal blijven

Ik denk dat je neutraal kan blijven door middel van je muis niet op het veld te houden,hierna moet je rekenen op de kwaliteiten van je spelers. Dit zou heel wat Dipjes kunnen veroorzaken,net zoals bij mij. Ik verloor kansloos tegen West Ham united,raakte niet verder dan 1-1 tegen Sheffield United en Cardiff. Tijdens die matchen hield ik mijn muis nogal veel op het veld en dit zou de verklaring kunnen zijn dat ik tegen deze ploegen verloor,wanneer ik nu centraal speelt win ik gewoon met 3-1 van Sheffield etc..

Dit alles is gewoon een vermoeden,test het zelf eens uit ! Volgens mij kan mijn theorie kloppen maar ik heb meer mensen nodig om zekerheid te hebben dat dit waar kan zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Zelf Managen

Neutraal blijven

Geplaatst

Heb je wel een punt weetje. Vrij vaak als ik een penalty tegen krijg, druk ik op de keeper. En dan pakt de keeper hem.. Zou het best verklaren, maar eerst maar eens andere ervaringen horen..

Geplaatst

Oke, ik heb dus als een hyperactieve Adhd'er een tiental wedstrijdjes lopen klikken en wijzen. Ik heb het idee dat het vooral van toeval en logica afhankelijk is wat je spelers doen.

Soms klik ik/wijs ik wel 30 keer op de te dekken man, tewijl hij de ene keer wel en de andere keer niet wordt gedekt.

Over wat passen betreft, ik klikte op een aantal mensen en als deze goed vrij stonden ging de bal erheen, anders niet. Dit heeft denk ik echter meer te maken met logica en simpel spelen. Je gaat immers niet zomaar een lange crosspass naar iemand die gedekt staat, terwijl er naast je een speler helemaal vrij staat.

Ik geloof dus niet echt dat het werkt...

Geplaatst

Shit je denkt toch niet serieus dat dit werkt he :D Da's bijgeloof man.

Geplaatst
  • Auteur
Oke, ik heb dus als een hyperactieve Adhd'er een tiental wedstrijdjes lopen klikken en wijzen. Ik heb het idee dat het vooral van toeval en logica afhankelijk is wat je spelers doen.

Soms klik ik/wijs ik wel 30 keer op de te dekken man, tewijl hij de ene keer wel en de andere keer niet wordt gedekt.

Over wat passen betreft, ik klikte op een aantal mensen en als deze goed vrij stonden ging de bal erheen, anders niet. Dit heeft denk ik echter meer te maken met logica en simpel spelen. Je gaat immers niet zomaar een lange crosspass naar iemand die gedekt staat, terwijl er naast je een speler helemaal vrij staat.

Ik geloof dus niet echt dat het werkt...

Klikken gaat ook niet bij mij maar gewoon met de muis bewegen naar de spelers lukt redelijk veel,bij vrije trappen en penalty's gebeurt het wel aardig veel hoor ;)
Geplaatst

Haha, nou als dit zo zou zijn dan win je toch alles met weet ik niet hoeveel 0 en dan is fm toch niet meer realistisch, kom op man... Waar geloven jullie nou in???

Geplaatst

Is toch niet meer dan logisch? Jij ziet een vrije speler staan, denkt van daar moet de bal heen, maar ondertussen heeft de AI dat ook uitgevogeld en gaat de bal daar dan ook werkelijk heen... Als er zoiets is, is het een zeer goede AI, niet meer dan dat...

Geplaatst

Ik denk ook dat het bijgeloof is ... Er gebeurde weinig bij mij toen ik op een man klikte de bal ging er alleen naar toe als die ook echt heel vrij stond.. Ik zelf heb ook bijgeloof ik zet bijvoorbeeld altijd me muis rechts boven in het scherm als ik dat niet doe denk ik dat ik niet kan winnen :-D

Geplaatst
  • Auteur
Ik denk ook dat het bijgeloof is ... Er gebeurde weinig bij mij toen ik op een man klikte de bal ging er alleen naar toe als die ook echt heel vrij stond.. Ik zelf heb ook bijgeloof ik zet bijvoorbeeld altijd me muis rechts boven in het scherm als ik dat niet doe denk ik dat ik niet kan winnen :-D
ik zet hem altijd links naast Pauze :p
Geplaatst

Wel grappig ik ging met mn muis op de vrije man staan (niet klikken) En een speler van mij ging daar zeg maar bovenop staan, best grappig.

Bij vrije trap/kans waar ik in de aanval was wees ik naar een hoek waar hij heen moest schieten en de bal ging daar ook nog heen (1x succesvol geweest)

Het zal wel bijgeloof zijn, maar ach.

Geplaatst

Gewoon bijgeloof, hoe kan het spel nu weer de stand van je muis weten? En daar dan ook de nodige dingen bij doen? Jaja, dit kan dus echt niet...

Geplaatst

Volgens mij is het bijgeloof, maar ik zal nog eens kijken

Geplaatst

JA hehe, als er een speler hartstikke vrij staat is de kan inderdaad vrij groot dat de bal naar hem wordt gepasst, en als jij nou net ziet dat die speler vrij staat en met je muis erover heen gaat, is dat of gewoon een teken dat je verstand van voetbal hebt, of dat het gewoon puur toeval is...:cab: :cab: :cab:

En met die penaltys; er zijn maar 2 hoeken om uit te kiezen dus heb je 50% kans dat je de juiste hoek kiest :checkit: (hee ben ik slim?? ja je kan ook rechtdoor, maar elke penalty die met dat spel rechtdoor gaat is mis)

HEtzelfde geldt voor vrije trappen.. een goeie vrijetrappe-nemer weet wat een slimme hoek is om de bal in te knallen, dus grote kans dat jij het met hem eens bent.. :whistle: :whistle:

Verder nog vragen?

Geplaatst

Ik kom terug op mn woorden. Ik zei ooit dat het gewoon bijgeloof is. Zojuist heb ik de FA Cup gewonnen ten faveure van Arsenal, door te winnen op penalties. Je moet heel snel klikken op je eigen speler, dus je keeper óf je penaltynemer. Dan scoor je. Het klinkt gek, maar ik heb 't vaak meegemaakt dat ie niet scoort als ik 'er niet bij ben' en dat m'n penaltynemer wél scoort als ik als een gek over z'n bolletje aai. Probeer het. :p

Geplaatst

Nou begin ik ook te twijfelen, ik ga nog eens kijken.

Geplaatst

Ik heb et ook geprobeerd, in de beslissende promotie wedstrijd op een penalty-serie (moet je nagaan hoe wanhopig ik was om te promoveren)

NOU HET HEEFT MOOI NIET GEHOLPEN, ALLE 4 STRAFSCHOPPEN MIS!!!!

en voor dat andere bijvoorbeeld bij vrijstaande mensen, zie mijn vorige antwoord ;e

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]