Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Alle dagen vraag ik me we eens af waarom ik geboren ben. De wereld is toch gedoemd om te vergaan. Ik ben een soort filosoof denkend aan alle pro en contra’s, nooit meteen akkoord gaan met conclusies, eens afvragen waarom het zo is en niet zo. Ik was 12 jaar toen ik van een dak viel (echt gebeurt) veel hechtingen, armen gebroken, maar ik kwam erdoor.

Toen begon ik te voetballen ja wat laat maar je weet nooit. Ik was goed en na twee seizoenen mocht ik overgaan naar een goed clubje. Maar ik wou niet en toen gebeurde het, legementen gescheurd en 4 maand plaaster. Ik herbeginde maar zou nooit die snelheid terugkrijgen van vroeger, maar had toch nog een basisplek. Ben gestopt met voetballen, had er geen zin meer in. Maar ik blijf het voetbal op de voet volgen, en zoek naar fouten in elftallen. En nu ik 24 ben, heb ik mijn trainersdiploma.

En mijn zoektocht naar een club begon. Moeilijk ben ik niet, een middenmoot is voor mij goed genoeg, binnen drie seizoenen sucessen halen. In België zie ik niet echt een club die bij me past, maar in Spanje en Duitsland dat kan ik wel vinden.

Maar ik eindigde in Schotland, bij een ploeg zoals Hearts. Hearts is een ploeg die de strijd moet aangaan met de grote ploegen zoals: Celtic en Glasgow. Maar ik ga proberen te overwinnen en niet alleen Schotland.

Geplaatst
  • Auteur

Alle dagen vraag ik me we eens af waarom ik geboren ben. De wereld is toch gedoemd om te vergaan. Ik ben een soort filosoof denkend aan alle pro en contra’s, nooit meteen akkoord gaan met conclusies, eens afvragen waarom het zo is en niet zo. Ik was 12 jaar toen ik van een dak viel (echt gebeurt) veel hechtingen, armen gebroken, maar ik kwam erdoor.

Toen begon ik te voetballen ja wat laat maar je weet nooit. Ik was goed en na twee seizoenen mocht ik overgaan naar een goed clubje. Maar ik wou niet en toen gebeurde het, legementen gescheurd en 4 maand plaaster. Ik herbeginde maar zou nooit die snelheid terugkrijgen van vroeger, maar had toch nog een basisplek. Ben gestopt met voetballen, had er geen zin meer in. Maar ik blijf het voetbal op de voet volgen, en zoek naar fouten in elftallen. En nu ik 24 ben, heb ik mijn trainersdiploma.

En mijn zoektocht naar een club begon. Moeilijk ben ik niet, een middenmoot is voor mij goed genoeg, binnen drie seizoenen sucessen halen. In België zie ik niet echt een club die bij me past, maar in Spanje en Duitsland dat kan ik wel vinden.

Maar ik eindigde in Schotland, bij een ploeg zoals Hearts. Hearts is een ploeg die de strijd moet aangaan met de grote ploegen zoals: Celtic en Glasgow. Maar ik ga proberen te overwinnen en niet alleen Schotland.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Leuk Begin Veel suc6 misgien dat je met plaatjes af kan wisselen al weet ik niet of je dat nog van plan ben

Geplaatst
  • Auteur

Het begin van een ....

Het is zondagochtend als de wekker rinkelt,gadverdamme weeral die wekker.

Ik kijk naar buiten en zie dat het regent maar echt heel veel. Wat een hondenweer, maar ik beslis om er mij niets van aan te trekken en gewoon douche nemen, laptop nemen en spelers zoeken. Bij Hearts zoek ik een goede spelverdeler en wat back ups voor later. Mijn doel is om iedereen bij elkaar te doen passen, zodat het een motoriek wordt.

We hebben enkele spelers gecontacteerd en ze zijn als volgt:

Nihat: Een schitterende speler vind ik zelf, alleen is de vraag wil hij wel in Schotland komen spelen. Zoja is hij zeker welkom en de basisplaats is dan gereserveerd voor hem.

Pocognoli: Hij is de beste linksback van België voor het moment, en hij lijkt dat lang te blijven, maar dan moet hij in België blijven, we boden hem een contract aan het is wel nog wachten op het antwoord.

Defour: Is een jonge Belg, die heel wat progressie kan maken, hij zou een perfecte middenvelder zijn maar of hij dat al in het eerste seizoen zou zijn, is nog niet zeker.

Opstelling en Selectie (voorlopige)

naamloosuy6.png

pocognoli_sebastien.jpg

Zou hij de man worden die ons team komt versterken.

Doelstellingen

Wat zijn onze doelstellingen dit seizoen? Wel laat mij duidelijk zijn, europees is een must, maar kampioen worden zal moeilijk zijn, omdat we twee grote grote ploegen hebben in deze competitie. Celtis en Glasgow die beslissen meestal het kampioenschap maar daar wil ik een stukje tussensteken.

In de Champions League wil ik mij plaatsen voor de poules en dan zien we wel, wat we er van maken. Maar ik zou toch nog voor de UEFA cup willlen spelen en dan mag ik spreken van een geslaagd seizoen.

large_219424.jpg

Gaan deze twee ploegen weer de competitie kleuren, of kunnen andere ploegen er een stokje voorsteken?

7995.jpg

Geplaatst

Mooi begin,ik heb er ook mee gespeeld en Kosstadinov moet je zeker behouden!!

Ik wil je niet teleurstellen maar ik vrees dat Defour niet wil komen,hij speelt pas bij Standard en dan willen spelers meestal niet weg.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]