Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

de stad van de stieren

voetbalinside

Barbara Barend: Goede avond bij voetbal inside met vanavond Johan Derksen, Willem van Hanegem en de gast van de avond Stefano van Dam.

Barbara: Laten we meteen tot de stelling komen van de avond Stefano red het dit jaar niet bij Osasuna. U kunt nu stemmen.

Johan: Gezien zijn huidige resultaten heb ik daar zo me twijfels over want in de competitie begon het ijzersterk maar nu even wat minder.

Willem: Nou nou Johan je weet dat het nog lang duurd en iedere ploeg zo een wat mindere periode heb maarja ik denk dat je het wel gaat redden Stefano.

Sefano: Dankje Willem. Ik denk ook dat ik het gaat redden zeker met deze kwaliteiten in de ploeg zeker nadat Raul Garcia bleef was dat een enorme opsteker.

Johan: Ja wat had je gedaan als Raul Garcia verkocht werd?

Stefano: Nou dan hadden we:

1: Aardig wat geld gekregen.

2: Der waren al back-ups op het oog.

Willem: Maar die hadden wel zin moeten hebben om te komen en in het systeem dat je speelt kunnen spelen.

Stefano: Ja dat is waar maar het systeem is niet heilig dus kan veranderd worden en denk wel dat ze zin hadden om te komen. Maar dat is niet aan de orde want Raul Garcia speelt nog bij ons.

Johan: Even wat anders wat zijn jou persoonlijke doelstellingen?

Stefano: Dit jaar afmaken bij Osasuna das 1 daarna wil ik na dit jaar top 5 club zijn. Dit jaar nog ovenwinteren en volgend jaar kwart finales van uefa.

Barbara: De stemmen zijn geteld en de mensen thuis denken dat je het wel gaat redden. Je zei top 5 ploeg is Osasuna dat nu nog niet dan?

Stefano: Ik vind van niet hoewel er voldoende kwaliteit is maar het team moet naar elkaar toe groeien en ik schat dat daar dit jaar voor nodig is.

Barbara: Nou dankje voor het gesprek hoop dat je nog een keer komt.

Johan: succes bij Osasuna aan het eind van het jaar kom je nog een keer als je het red oke?

Stefano: ja deal;)

Willem: Dan zie ik je dan weer want je red het wel!

Stefano: Tot ziens

Ik rij naar me ouders huis waar ik de nacht door breng om vervolgens weer naar Spanje te gaan. Onderweg denk ik bij mezelf wat als Raul Garcia inderdaad weg was gegaan en red ik het wel? Om vervolgens mezelf eraan te herinderren dat ik nu al bij 2 programma's moet terug komen. Maarja das niet boeiend ga nu lekker slapen om vervolgens weer met vliegtuig naar Spanje te vliegen.

• Antwoorden 160
  • Weergaven 486
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

In de stad van de stieren

championsleaguevoorrondmt8.png

De 1ste 3 wedstrijden van de groepsfase.

Zoals jullie zien sta ik 3de al is het met minimaal verschil maar is er ook nog kans op de 2de plek als ik win van Inter en Sporting. Makkelijk gezegd maarja je moet ergens naar streven.

Geplaatst
  • Auteur

2derij4wedstrijdenkc3.png

Een zwaar matig resultaat zoals jullie zien 5 punten in 4 wedstrijden waarvan er 2 moeilijke wedstrijden waren maar toch 3-0 verlies tegen Valencia. Enigzins goed gemaakt door de 2-0 overwinning op Real Mallorca. De wedstrijd tegen Mallorca speelde ik met een andere tactiek

Geplaatst
  • Auteur

graag wat tips om het wat beter te maken en screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

heersgapijoversociedadni4.png

De heerschappij op het veld die ik graag heb jammer genoeg werd er maar 2x gescoor waarvan er ook nog is 1 uit penalty en kwalijke zaak vind ik. Want weer terug geswitch op mijn 433 systeem heb ik niet de spits die ik nodig heb voor dit systeem of eventueel en scorende spits Webo kwam dan nog in de buurt maar Soldado en Milosovic vallen tegen. De transferdoelen zijn daarom Milevskey, Samaras en Huntelaar. Hopelijk komt 1 van die drie me vergesellen. Er is nog 1 andere speler maar die blijft geheim 1 ding vertel ik het is een spanjaard en ook een spits.

milevyz8.png

Dit is Milevskiy

samarasly7.png

Dit is Samaras

huntelaarxi4.png

Dit is Huntelaar

Samaras is 1ste keus daarna Milevskiy aangezien de prijs voor Huntelaar behoorlijk hoog is is hij 3de keus

Geplaatst
  • Auteur

de beker

spaansebekerdf2.png

1ste wedstrijd

Ik moest tegen een realatief onbekend ploegje waardoor ik uitging dat dit het moment was om zelfvertrouwen te tanken maar vooral de eerste wedstrijd viel vies tegen hoewel we vaak op hun helft waren werden we ook soms terug gedrongen naar onze eigen helft en waardoor ze zelfs enkele mogelijkheden kregen. Ze scoorde zelfs al was het tot mijn geluk buitenspel dus ik was niet tevreden en de spelers denk ik ook niet.

2de wedstrijd

Dit maal speelde we wat beter maar hadden we wel het minder balbezit en maar 5 echte doelkansen dus naar mijn mening nog steeds niet goed.

gevolgen

De kans is groot dat ik nu toch overwinter maar dat gaat mijn selectie ook merken als Raul Garcia weer niet verkocht wordt gaan er minimaal 2 spelers bij komen op uitleenbasis. Wordt die verkocht trek ik een verdediger en een middenvelder zeker aan en wanneer mogelijk ook een spits.

namen

Namen als Denilson, Lassana Diara en Song vliegen voorbij om het middenrif te gaan versterken waar de namen voor de verdediging allemaal stil gehouden wordt dus dat wordt afwachten

Geplaatst

Ik ken het gevoel stefano;) Gewoon doorgaan voor je eigen plezier... de reacties komen vanzelf wel, en als ze niet komen, én jij er zelf geen zin meer in hebt: dan zou ik kappen8)

Geplaatst
  • Auteur

ik zal zeker dit seizoen afmaken want dit motiveert me vreemd genoeg wel om het goed aftemaken. dankje justro

Geplaatst

Zeer mooi en goed, maar soms veel te lange lappen tekst.

Geplaatst
Zeer mooi en goed, maar soms veel te lange lappen tekst.

Dat is persoonlijk. Ik vind lappen tekst, mits goed geschreven, juist erg mooi. Hier en daar een foto'tje erbij, en het is voor mij af. De novelles van Martino zijn daar een goed voorbeeld van. Screentjes, vooral als je halve verhaal daaruit bestaat, maken het voor mij stukken minder.

Geplaatst
zoals ik doe? laatste paar x?

Ik vind dat je er iets meer tekst mag bijschrijven. Wedstrijdverslagen, desnoods een contractverlenging in verhaalvorm;)

Enkel en alleen screens met daaronder een zin voegt voor mij weinig toe.

Uiteraard is er een uitzondering, en dat is bij sommige screens, waar ook echt iets nieuwswaardigs op is te zien. Bijvoorbeeld dat je je hele selectie Nederlands hebt ofzo.

Geplaatst
  • Auteur

3dexze8.png

Atletico Madrid

De wedstrijd tegen Atletico was de enigste waar ik puntverlies leed in de laatste 5 competitie wedstrijden. We begonnen weliswaar goed met in de 7de minuut al een voorsprong maar daarna zetten we te weinig druk om die 2de te scoren en ja hoor in de 30ste minuut is het raak Fernando Torres scoort de gelijkmaker. Het spel daarna gaat goed op maar het is toch Mista die scoort en ik begon al te denken dat ik weer een keer ging verliezen maar na een goede vrijtrap van onze kant was het Juanfran die werd vastgehouden en naar de grond ging. Penalty juichend van blijdschap zat ik verder te kijken en zag dat de bal in het goal belanden 2-2 daarna was het afgelopen beide ploegen vonden het voldoende.

man of the match----->Ricardo

Recreativo Huelva

Het was de beste wedstrijd van het jaar vond ik toen op de 2 tegengoals na was alles gewoon perfect. Ik creëerde kans op kans waarvan er 5 echte goede kansen waren waar er ook nog is 4 van in gingen. Toeval of niet maar Raul Garcia raakte geblesseerd en we scoorden daarna nog 3 keer. Ik vind het wel een extreme domper want hij raakte 3 weken geblesseerd dus hoopte dat Hector het goed kon opvangen en zelf niet geblesseerd raakte.

man of the match----->Milosevic

Deportivo La Coruña

Het begint erop te lijken dat Milosevic zich toch aan het bewijzen is dat hij toch hier hoort en blijft zolang die zo speelt zeker 1ste keus op zijn 33ste levensjaar is hij van veel belang voor mij. Het opbloeien van Milosevic staat misschien ook voor dit team want in het begin was het steeds net wel of net niet en nu winnen we overtuigender en spelen we ook super ploegen weg.

man of the match----->Corrales

Getafe

Vandaag sinds lange tijd waren wij de ploeg die het meest balbezit hadden en ook de controlle over het veld. Het was onze super aanval die Getafe over de knie legde want Juanfran was bepalend met ze assist net als Delporte. Maar het was Milosevic die ze scoorde driemaal. Maar wat als onze aanval niet zo goed was? Daarom moeten we eigenlijk ook het middenrif en verdediging versterken en met geld over 1 van de 4 spitsen op het oog proberen te halen.

man of the match----->Milosevic

Geplaatst

Sterk werk stefano:) Zo bedoelde ik het.

Goede resultaten ook.. ik bverwacht op zijn minst een kampioenschap he...;)

Geplaatst
  • Auteur

whaha nou ik niet hoor:P ik heb als doel 5de/6de plek en bestuur europees en andere mensen denken 7de;) ik ga wellicht ook ovenwinterre als ik de resultaten kan door zetten

Geplaatst
  • Auteur

was al snel weer trug bij me ouwe 4-3-3 systeem gewoon omdat dat me beter ligt en nu blijkt het tog goed genoeg te werken met milosevic in de spits

Geplaatst
was al snel weer trug bij me ouwe 4-3-3 systeem gewoon omdat dat me beter ligt en nu blijkt het tog goed genoeg te werken met milosevic in de spits

Welke tactiek had je eerst dan?

Geplaatst
  • Auteur

ik bego al met 4-3-3 daarna was ik voor 2 wedstrijden lang geswitch (tactiek staat hier ergens) maar toen weer 4-3-3

Geplaatst
  • Auteur

2dedeelqz9.png

Sporting

Het kan laatste tijd niet anders dat Milosevic wel scoort en ook tegen Sporting was dit het geval. Met minder balbezit maar meer kansen als Sporting wisten we dat we gingen winnen en Uefa vast gingen stellen. Achterin beginnen ze nu eindelijk door te krijgen dat het beter moest en nu gaven ze maar 2 kansen weg tenminste 2 goede kansen voor de rest was niks interessant voor de keeper.

man of the match----->Cuéllar

Chelsea

Het werd een wedstrijd vol met verrassingen want waar ik dacht dat we blij moesten zijn met een punt werd in de 85ste minuut de winst binnengehaald door een mooi afstandschot. Speelde weliswaar met alweer minder balbezit dan mijn tegenstander daarom moet mijn pluim uitgaan naar de verdediging die ijzersterk speelde zij waren het die het verschil maakte deze keer.

man of the match----->Cuéllar

Internazionale

De wedstrijd waar ik waarschijnlijk het meeste geluk mee heb gehad allebei hadden we evenveel kansen op goal maar Inter had meer balbezit. Dus je kan wel zeggen dat ik geluk had. Man of the match was niet Delporte maar het hele team vond ik dat de uitblinkers waren!! Inter speelt beter over en was sterker in de lucht maar ja ik klaag niet want ik ben door. Al weet ik niet of dat wel erg slim is. Want bij Uefa hadden we naar wat ik denk veel verder kunnen komen maar hier verdienen we meer geld en werken we aan de groei van de ploeg dus de tijd zal het ons leren.

man of the match----->Delporte

Geplaatst
  • Auteur

of ik hier blij mee moet zijn betwijfel ik eigenlijk wel maarja ga niet met opzet verliezen

Geplaatst

Goeie restultaten hoor!

Let alleen af en toe op je spelling

Succes verder

Geplaatst

een tip misschien is het leuk om bij een wat langer interview een plaatje te doen ofzo? en het dan niet als miniatuur te doen maar gewon een groot plaatje ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]