Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

In de stad van de stieren

miloseviclm2.png

hier is het screentje van milosevic

• Antwoorden 160
  • Weergaven 486
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

of natuurlijk gewoon bij stukjes tussendoor bij grotere stukken tekst is het altijd wat lekkerder lezen als er een plaatje tussendoor zit

die milosevic is nog best wel goed ondanks z'n leeftijd

Geplaatst
  • Auteur

ja zoals ik zeg het is me 1ste novel dus zal miss in verloop van tijd wel beter erin worden;)

Geplaatst

Ik zie dit topic voor het eerst en alles in 1 keer doorgelezen. En de resultaten zijn super.

Dus vanaf nu ga ik dit novelle volgen en als je zo door gaat, ga je je doelstellingen zeker behalen of mss zelfs beter doen.

Geplaatst
  • Auteur

eersterondejo3.png

Nou weet niet of ik hier blij mee moet zijn. Maar in iedergeval een prachtig adviesje en leuk voor mijn seizoenskaarthouders

Arsenal

De ploeg met voetballers als Henry, Fabregas en onze eigen Van Persie dit zijn maar 3 namen van 1 van de beste ploegen ter wereld!!! Vraag je me wat ik vind van Arsenal zeg ik dat het een goed combinerend team is waar de zwakheden als die er zijn tog wel in de verdediging zitten. Maar we gaan ons eigen spel spelen we wonnen namelijk ook van Chelsea en Inter!

Stiekem kijk ik tegen wie Inter moet en zie dat ze tegen Tottenham moeten dus ik had hoe dan ook een hele moeilijke pot gekregen.

Geplaatst
  • Auteur

het liefste had ik psv of shaktar geloot maarja ik kan nu wel kijken waar ik versterking echt nodig heb want het is een top ploeg Arsenal

Geplaatst

Het ziet er heel goed uit Stefano alleen jammer dat bij je aanstelling de aankondiging van VI niet leesbaar is bij mij.

Geplaatst

leuke novelle, prachtige resultaten tegen inter, chelsea en sporting nu mischien in londen, doe zo voort

Geplaatst
  • Auteur

4dexly3.png

Celta de Vigo

De duels waren steeds op het middenveld en maar enkele keren kwamen beide ploegen tot het doelgebied. Celta 5x en Osasuna 4x. Kenmerkend voor een redelijk saaie wedstrijd toch waren er bij Osasuna 2+ puntjes. Het goede spel van Hector en Nekounam. Maar verder was ik niet bepaald tevreden. Dit moet echt veranderen om verder geen puntverlies te leiden.

man of the match----->Hector Font

Sevilla

Het makkelijk denken van Osasuna leek ze nog bijna op te breken nadat Poulsen in de 66ste minuut de 2-1 binnen schoot waarop natuurlijk Milosevic er 3-1 van maakt maar ex Osasuna speler Valdo 3-2 en het begon nog beetje spannend te worden ook totdat mijn aanvoerder Delporte de 4-2 binnen schoot en ook de laatste restjes vertrouwen van Sevilla ontnam. Osasuna was het gehele duel de baas en had ook het meest balbezit.

man of the match----->Milosevic

Espanyol

De wisselvalligheid van Osasuna tegen de mindere ploegen koste ze weer punten eerst tegen Celta en nu Espanyol. Ik weet nog niet wat het is maar hoop voor ze dat het niet de druk is want blijven we goed presteren blijft dat nog we een tijdje zo. Gelukkig is de verdediging van Osasuna de laatste tijd een lastige horde die niet zo makkelijk genomen wordt zo bleek ook bij Osasuna.

man of the match----->Cuéllar

Levante

De speler die de taak krijg om volgend jaar Milosevic af te lossen als 1ste spits gaat heel veel moeite krijgen ermee want weer was hij degene die het verschil maakte. Enige smet was de rode kaart van Flaño die vlak na rust zijn 2de gele kaart incasseerde. Gelukkig bleken de wissels ook goed genoeg te zijn Juanfran werd weliswaar gewisseld voor een verdediger maar toch lukte het me om nog 1x te scoren daarna. Wel waren de 2 doelpunten van Levante er eigenlijk 1 teveel maar ja er zit potentieel in deze groep dat is zeker.

man of the match----->Milosevic

Geplaatst

Goeie novelle met goede updates en leuke gesrekjes bij voetbal inside ga door zo!

Geplaatst

Leuk dat je ook een voorbeschouwing bij het duel met Arsenal maakt man!! Je doelstelling moet je nu toch gemakkelijk kunnen halen.

Geplaatst
  • Auteur

als ik Arsenal versla komen er meer voorbeschouwingen iig 1 dan

Geplaatst
  • Auteur

nou Ik blijf nog steeds bij 5de plek reden?

1: comfortabeler

2: alles kan nog gebeuren aangezien ik nog om 3 bekers feest

3: het zit dicht bij elkaar

Geplaatst
  • Auteur

bekermt8.png

Real Mallorca

De eerste wedstrijd

We speelden een sterke wedstrijd maar stuitte steeds op Lux ook waren wij de baas op het veld maar het mocht niet baten zelfs niet na de snelle rode kaart van Kome. Kans op kans maar het lukte niet mar toch 0-0 bood ons perspectief en ook blijken we dus op de nul te kunnen spelen.

Man of the match----->Lux(keeper van Mallorca)

De tweede wedstrijd

Dit was de wedstrijd waar het moest gebeuren. We kwamen snel voor en daarna was het van de kant van Mallorca meer het hak en trap werk waardoor er niet 1 maar 2 met rood moesten vertrekken. Na de eerste rode kaart werd het wat rustiger aan mijn kant en bleven we rustig overpasen hielden we onze rust. Mallorca in tegenstelling raakte gefrustreerd wat uitte in de 2de rode kaart gelukkig was er geen enkele speler geblesseerd geraakt wat op zich een wonder was.

Man of the match----->Flaño

osabarcabi3.png

Barcelona

De ploeg van onze landgenoot Rijkaard en zijn assistent Neeskens. Een ploeg waar alles in zit vechtertjes, tovenaars en afmakers. De toppers blijven waarschijnlijk toch wel Messi, Ronaldinho en Eto'o. Misschien doe ik hiermee derest van de ploeg wel te kort door alleen daarna te kijken maarja we zien het wel. Hoewel ik op Derportivo hoopte kreeg ik dus Barcelona wederom een leuk adviesje net als Arsenal maar net als Arsenal een hele moeilijke horde. Misschien is het gelijkspel in de competitie veel belovend maarja ik zie het wel.

Geplaatst

tof begin, met heel interessante club, maar ergens vindk et geheel beetje slordig. als je bijvoorbeeld interview doe, gebruik dan titeltje en gebruik bold of italic als je vragen en antwoorden schrijft. eventueel ook paar fotootjes van de spelers invoegen en mss beetje ruimte laten tussen je uitslagen want nu plakt het allemaal betje op mekaar, in mijn mening

maar zeker goed begin, goede resultaten en veel succes verder met verhaal en spel op zich

Geplaatst
  • Auteur

ja ik moet nog beetje aan alles wennen is ook pas me eerste novel dus zal er op lette toerist;)

Geplaatst
  • Auteur

genoeg dingen nog te verbeteren maakt het alleen maar leuker;)

Geplaatst
ja ik moet nog beetje aan alles wennen is ook pas me eerste novel dus zal er op lette toerist;)

maar da zijn tips he, da moet je zeker en vast niet als kritiek opvatten ;)

Geplaatst
  • Auteur

athletickg5.png

Athletic Bilbao

Geheel tegen de verhouding in won Athletic Bilbao. Omdat Osasuna 59% balbezit had en Athletic maar 41% maar ook omdat Osasuna veel meer kansen had. Weer vlogen ze er niet in en langzamerhand begint het vertrouwen in Milosevic af te nemen. Waar ze eerst er allemaal invlogen gaan zelfs makkelijke kansen er niet meer in. Athletic had het geluk dus na een bevlieging van Yeste. Een speler die nota bene die genoemd wordt bij Osasuna als eventuele vervanger van Raul Garcia die alweer geblesseerd is.

realmadridug9.png

Real Madrid

Een deel ben ik blij maar ook een deel niet. Want we hadden genoeg kansen om eigenlijk minimaal 1x te scoren maar aan de andere kant werd ook niet gescoord terwijl ze toch echt met een groter % aan balbezit speelde. Weer lukte het me om punten af te snoepen van het grote Real Madrid zowel thuis 3 punten als in het Bernabéu 1 punt.

racingsantanderyh0.png

Racing Santander

Waar we de 1ste wedstrijd achter kwamen te staan stonden we deze keer al snel 1-0 voor waarna natuurlijk zigic 1-1 scoorde onze "heerschappij" bood ons uit eindelijk de winst. Met een mooi afstandschot scoorde Hector de winnende. We hadden misschien wel naar een 3-1 en eventueel zelfs 4-1 kunnen en moeten uitlopen maar ja we wonnen en dat telt.

gymnasticlq7.png

Gymnastic

Wat een saaie vertoning en dan heb ik dan ook echt alles mee gezegd. We wekte niet de indruk van een potentiële kampioen en Gymnastic liet zich ook niet terug drukken door onze zwakke spel en we moeten blij zijn met een punt zoals we speelden! We waren gelijk met Gymnastic kwa balbezit maar we moeten normaal gewoon winnen zeker met onze kwaliteiten! Aldus een boze trainer.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]