Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 156
  • Weergaven 465
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

dat ziet er veel belovend uit als jullie elke dag 1 of 2 wedstrijden kunnen spelen zou wel tof zijn en dan gaat het ook best snel ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik post zo Denny V vs. Neco. Ik kan jullie alvast verklappen dat het een hele mooie clash wordt :)

Geplaatst

Lui,

door priveredenen ben ik komende tijd wat minder actief. Ik hoop wel 1 'strijd' per dag te doen, maar ik kan niks beloven. Graag begrip hiervoor dat het bij mij wat minder snel gaat dan bij Aklilu.

Geplaatst

Tjeck het berichtje boven je, Wieger zou proberen om 1 wedstrijd per dag te doen....................

Dus ff lezen voordat je een berichtje er neer zet.

Geplaatst

en aan zijn laatste berichten te zien is hij de laatste dagen wel op het forum geweest, dus had hij ook wel minstens 1 wedstrijd kunnen doen toch?

Geplaatst

't is idd zeer lang gelede da der nog is een match gespeeld is en da ge et druk hebt me't school begrijp ik volledig is bij mij ook ;) mar dan start je toch niet iets op zoals dit en je kan toch wel elke dag of om de 2 dage zorge voor een wedstrijdje en woensdag zeker dacht ek zo

hopelijk komen er snel bij

Geplaatst

Jongens ga nou niet zeuren om wedstrijden. Zij hebben ook nog een leven naast FM, we moeten gewoon geduld hebben..

Geplaatst

Bedankt Boytje. Inderdaad, zoals eerder gemeld is er gewoon wat oponthoud. Maar we proberen het zo snel mogelijk te fixen en de wedstrijden af te maken.

Geplaatst

ke snap ek wel mar als er gezegd wordt dat er minstens 1 wedstrijd per dag wordt gespeeld en 3 dage later is er nog geen wedstrijd verder ...

doe geen uitspraken die je niet kan waarmake ...

Geplaatst

School gaat natuurlijk voor, daar heb ik begrip voor, gelukkig zijn examens volgende week klaar :p

Geplaatst

Sowieso een enorm gebazel over niks, alsof je dood gaat doordat deze wedstrijden nog niet gespeeld zijn. En ze willen het ook verzorgd doen, niet zomaar even alles afraffelen. Wieger en Aklilu zouden juist geprezen moeten worden omdat ze dit organiseren.

Geplaatst

tuurlek wel 'k vindt dit ook een enorm goed initiatief en mij maakt et ook niet uit dat de wedstrijden nog niet gespeeld zijn, maar mij gaat et gwn over het feit da je iets zegt terwijl je dat niet kan nakomen (aan je woord houden heet zo iets) dat vindt ek gwn spijtig maar 't maakt nie uit

Geplaatst

Er staat dat hij hoopt 1 wed. per dag te kunnen doen maar hij kan het niet beloven ;)

Geplaatst
Lui,

door priveredenen ben ik komende tijd wat minder actief. Ik hoop wel 1 'strijd' per dag te doen, maar ik kan niks beloven. Graag begrip hiervoor dat het bij mij wat minder snel gaat dan bij Aklilu.

@Den_Uil:Lees het vetgedrukte even

Geplaatst

Waar heeft Aka belooft een wedstrijd per dag te doen dan?

Stop nu gewoon eens met zeuren over het tempo..

Geplaatst

ja of je verliest reglementair(en dat zou ik niet erg vinden8) :p )

Geplaatst

:) zou wel stom zijn mar 't was helemaal geen verwijt ofzo mar door die reacties lijkt da wel 't was gwn een opmerking en da'k verlies maakt me niet uit mar 'k wil alleen zien of men tacktiek een beetje werkt ;)

Geplaatst

Je kunt zelf ook kijken of je tactiek een beetje werkt den_uil (Joop?), als je zo weinig geduld hebt.

Geplaatst

Waattt ik ben Joop hoor :cab: je kan inderdaad eigenlijk ook wel zelf kijken, als je toch geen netties speelt kan je gewoon kijken of hij met meerdere clubs tegen de AI werkt.

Geplaatst
  • Auteur

Zal nu even een wedstrijd doen :) Wieger is blijkbaar (te) busy om ook wat wedstrijden te doen, daar heb ik begrip voor. We zullen straks kijken of we een maatregel zullen nemen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]