Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat lijkt me ook niet, alhoewel ik zelf wel een groot voorstander ben van vrouwenvoetbal. Maar aan FM zou het -op dit moment- niet veel toevoegen.

Geplaatst

Doe eens foto's!

En ontopic, nou lijkt me niet handig nee. Dan krijg je mannen en vrouwen competities door elkaar heen.

Geplaatst

Jah, ik vind vrouwenvoetbal wel leuk om te zien, maar veel van die vrouwen lijken op mannen :p Dus da vind ik minder... Niet leuk als het in FM komt want dan gaat alles door elkaar heen

Geplaatst

Als de kwaliteit van het mannenvoetbal er niet onder lijdt vind ik het best. Als er maar spelersfoto's bij komen :mrgy:

Geplaatst
Als de kwaliteit van het mannenvoetbal er niet onder lijdt vind ik het best. Als er maar spelersfoto's bij komen :mrgy:

Volgens mij heb jij mijn berichtje erboven niet gelezen, vrouwelijke voetballers lijken op mannen :p

Geplaatst

Mogelijk een aparte FMversie met vrouwenvoetbal zou wel tof zijn :P

Geplaatst

Heb anderhalf jaar geleden naar EA Sports al eens een concept gestuurd voor vrouwenvoetbal in FIFA haha. Nooit wat van terug gehoort ;c

Geplaatst

Zullen we het weer een beetje serieuzer aanpakken hier? Die flauwe grapjes zijn inmiddels wel zó bekend als het woord vrouwenvoetbal valt.

Geplaatst

Op eurosport kijk ik regelmatig vrouwenvoetbal:cab:

Weet alleen niet of het me trekt als er ook een vrouwen FM komt, denk dat dat pas mogelijk is als we bijv ook echt de namen leren kennen etc..

Geplaatst

Voor mij hoeft het niet, ik ken echt niemand in het vrouwenvoetbal... is dan zo een beetje als wanneer je zou spelen met enkel 'regens' in je game. Kan leuk zijn, maar echte/bekende namen zijn altijd leuker vindt ik.

Zou voor mij persoonlijk dus niets toevoegen (ook al heb ik niets tegen vrouwenvoetbal)

Geplaatst
Op eurosport kijk ik regelmatig vrouwenvoetbal:cab:

Weet alleen niet of het me trekt als er ook een vrouwen FM komt, denk dat dat pas mogelijk is als we bijv ook echt de namen leren kennen etc..

Maar wordt het dan niet lastig. Dan heb je talentjes van 18 met hun meisjesnaam, maar dan in hun twintiger jaren trouwen ze en krijgen ze ineens een andere naam :p. Dus dan is het lastig om de namen allemaal te kennen en onthouden.

Geplaatst

zijn ze zwanger kunnen ze niet voetballen..:O vind et trouwens geen slecht idee, zo leer je ze juist kennen en als je die namen in de zoeklijst roze kleurt zie je daar ook verschil tussen

Geplaatst

Het is dan net of je met regens speelt en dan is de lol er snel af. Of dan zijn ze ongesteld en dan wil je haar een nieuw contract geven, wil ze het niet want ze is chagerijnig... Erg vervelend...

Btw zit er toch geen verschil tussen mannen- en vrouwenvoetbal in de game, de namen zijn anders en de foto's... Voor de rest zie je niet echt iets anders....

Geplaatst

Denk eens na over de vraag: Waarom zou SI dat niet doen?:cab:

NIEMAND KIJKT VROUWENVOETBAL!, Althans, te weinig mensen;)

Ik zou het zelf wel eens willen uitproberen:) Vooral die Zweedse toppers:love: :naughty:

Geplaatst

De meeste mensen reageren hier lacherig op, met lekkere foto's en ongesteld etc..

Vrouwenvoetbal wordt met het jaar populairder en het niveau stijgt ook mee, dat er Woman FM 2008 komt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

Maar als ik merk hoeveel vriendinnen van me of op voetbal zijn gegaan of meer interesse hebben voor het spelletje dan denk ik dat je binnen enkele jaren toch een flinke doelgroep hebt die dit spelletje eventueel wel zouden willen gaan spelen..

Geplaatst

Vrouwenvoetbal is niks mis mee, bij onze club waar ik voetbal zitten ook zo'n denk ik wel 300 meiden te voetballen.

Sommige zijn ook best lekker:P maar kunnen ook echt wel voetballen.

En het is idd steeds populairder.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]