Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

300 vrouwen :O Das echt pokke veel :p Bij ons halen we de 30 niet eens is :p En ze kunnen niet voetballen... das ook nog zoiets!

Geplaatst

tja voor zover ik weet hebben ze dames, 1,2,3 meisjes b1,c1, en daaronder nog een paar teams.

Nu ik het zo tel dan zijn het er wel wat minder dan 300:$

Maar toch best veel.

En volgens mij hoorde ik eens dat ze in de top 5 ofzo zaten van meeste meiden bij een club.

Dus dat is altijd positief.

Geplaatst

Jah :p Nee, wij moeten het doen met de 30 dames van onze club ;) Ze zijn overigens wel kampioen geworden :O

Geplaatst

Onze dames 1 speelde 1e klas landelijk.

Maar zijn vorig jaar gedegradeerd, en door een heel slecht seizoen dit jaar oo k weer:S

Maar nu komt er een andere trainer en die moet veel beter zijn.

Geplaatst
Ik zou gelijk Birgit Prinz kopen, wat een topper is dat (H)

En het is een lelijke duitse

Geplaatst

Bij ons in de buurt heeft bijna elke club wel 2,3 damesteams van jong tot oud, das positief..:mrgy:

Geplaatst
Ik zou gelijk Birgit Prinz kopen, wat een topper is dat (H)

En het is een lelijke duitse

Ben jij lekker dan als je voetbald.

Geplaatst

Mijn vriendin vind voetballende jongens juist sexy, dus wat je zegt slaat nergens op Iker.

Geplaatst

Het is denk ik wel een goed idee voor de nieuwe fm, gewoon als extra dan, bv. naast ajax hoofdelftal, ajax reserves en ajax onder 21 dan gewoon de ajax vrouwen...

Alleen gaat het veel extra werk kosten denk ik als je er "echt" vrouwen voetbal van wil maken en niet alleen een team met vrouwelijke namen.

Geplaatst

Er al eens over gedacht hoe groot het spel dan wordt? Je moet dan de CL, de UEFA Cup, WK, EK en de landelijke competities in het spel steken. Dat wordt dan wel heel groot lijkt me. Dit komt dus, net als het 3D-veld, de snelheid van het spel zeker niet ten goede.

Geplaatst

Zover is het vrouwenvoetbal natuurlijk nog niet, CL en UEFA cup..

Het zou leuk zijn als bijv die vrouweneredivisie bijv erin zou worden verwerkt als apart onderdeel. Kies Mannen game, Kies vrouwen game.

Er zijn nog zo weinig professionele vrouwencompetities dat dat de snelheid van het spel nauwelijks zal beeinvloeden.

Geplaatst

daarom is het denk ik ook nog te vroeg voor vrouwenvoetbal in fm, je hebt te weinig keuzes denk ik

Geplaatst
Zover is het vrouwenvoetbal natuurlijk nog niet, CL en UEFA cup..

Er is wel degelijk een UEFA Cup voor vrouwen, laatst nog gewonnen door Arsenal.

Geplaatst

Jaa, dat snap ik wel maar je kunt pas van een UEFA Cup spreken als alle landen ook een echte vrouwencompetitie hebben. Hoe kan Arsenal nu de beste zijn als 9 van de 10 landen niet eens meedoen?;)

Geplaatst

De amateurs uit Nederland deden ook gewoon mee. Dit zal bij andere landen ook het geval zijn.

Geplaatst

is boeiend wordt het vrouwenvoetbal niet voor FM, 6 ploegen in NL zitten in de eredivisie voor vrouwen( als ik me goed herinner dan). Lijkt me saai om met 6 ploegen in ene divisie te zitten. Zit je zeker tegen iedereen 4x te spelen.

Geplaatst

Mwah, als er een paar leuke meiden erbij zitten (zien aan de foto) dan mogen ze bij mij wel in het spel.

Maar eigenlijk gebruik ik het niet dus laat het er maar mooi uit voordat mun computer helemaal doordraait.

Geplaatst

Vrouwenvoetbal is alleen leuk voor de tv, zeker als ze er goed uitzien, :):)

Geplaatst
Ik kijk vaak naar vrouwenvoetbal It's Nice:D

Mwah, als er een paar leuke meiden erbij zitten (zien aan de foto) dan mogen ze bij mij wel in het spel.

Ik vind dit toch best belachelijke reacties. Jullie kijken toch ook naar mannen-voetbal zonder de gedachte te hebben of je homo bent. Voetbal is voetbal en je hoeft niet knap te zijn om het te kunnen.

Er zullen vast wel meer reacties als deze in dit topic staan, maar geen zin om het helemaal door te kijken*

Geplaatst

In Europa is het nog niks, maar in de US is woman soccer echt een hele happening, worden gewoon live uitgezonden op t.v. (zelf college woman soccer). Maar een FM versie lijkt me dan niks, ik zie eerder EA er iets mee doen in Amerika.

Geplaatst

Tja, op zich kan het wel natuurlijk, maar ik weet niet wat de toegevoegde waarde is. Bij mijn club, Bennekom, is sinds een paar jaren ook een damesafdeling gestart en dat is booming maar laten we eerlijk zijn, het voetbal is vaak niet om aan te zien. Denk dan ook niet dat er een markt voor is.

Geplaatst
Ik kijk vaak naar vrouwenvoetbal It's Nice:D

Ik vind dit toch best belachelijke reacties. Jullie kijken toch ook naar mannen-voetbal zonder de gedachte te hebben of je homo bent. Voetbal is voetbal en je hoeft niet knap te zijn om het te kunnen.

Er zullen vast wel meer reacties als deze in dit topic staan, maar geen zin om het helemaal door te kijken*

Het is toch maar een grapje wat ik zei.

Denk je nou echt dat ik dat in mun spel wil??

Het enige wat je daaraan heb is dat je computer langzamer gaat lopen.

Geplaatst

Die dames van twente die wonnen hun eerste oefenduel wel even met 2-1 van de landskampioen van spanje Atletico bilbao.

Zeer netjes.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]