Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Einde seizoen

Na de missers in de nationale cup en de champions league, hebben we ook naast de titel gegrepen. In de laatste reeks wedstrijden was Roma slechts bij vlagen de ijzersterke ploeg die het in het 1e deel van de competitie was. Het einde van het seizoen toont grote gelijkheden met het einde van PSV, met als enige aantekening dat zij wel kampioen wisten te worden.

In de laatste 11 wedstrijden werden slechts 13 punten gehaald. Kampioensonwaardig dus. We kregen 15 treffers tegen, daarmee is de hoeveelheid tegengoals meer dan verdubbeld.

laatstefvf1.jpg

Eindstand:

standuithk8.jpg

Nu is de vraag: Waar is deze tegenslag aan te wijten? Het zou een aantal oorzaken kunnen hebben, maar ik ga het zekere voor het onzekere nemen. Ik ben van plan Curci één of twee jaartjes uit te lenen en tijdelijk een topkeeper te nemen. Ook ben ik van plan een versterking voor de verdediging te halen.

We kunnen al met al terugkijken op een redelijk geslaagd seizoen, over het hele seizoen gekeken heeft de ploeg zich prima met de tacktiek gered. Eens kijken of we volgend seizoen beter kunnen presteren.

screen selectie:

seleccs8.jpg

-------------------------------------------

andere screenshots op aanvraag

Geplaatst

Wat betekend Hol als ik vragen mag voor vele spelersnamen? Je doet er denk ik verstandig aan Curci eerst wedstrijdritme op te laten doen.

Heel jammer dat je geen kampioen hebt kunnen worden man, dat is echt jammer joh.

Geplaatst

Hol=holiday.

LEuke novelle. kutgw

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]