Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Manchester United, Topclub op eenzame hoogte!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na vele maanden op deze site gekeken te hebben heb ik besloten om mijn allereerste novelle op te starten, Mijn game van Manchester United is nu in de ontknoping van het vierde seizoen, De eerste drie seizoenen ga ik ruim samenvatten en vanaf het vierde seizoen ga ik het allemaal uitgebreider doen.

Manchester United

oldtrafforddx5.jpg

Manchester United speelt in de hoogste divisie van Engeland namelijk de Premier League. Manchester United is opgericht in het jaar 1878.

De club heeft inmiddels 15 landstitels op haar naam staan, de laatste was in 2003. De Champions League is inmiddels al 2 keer veroverd namelijk in 1968 en in 1999.

De aartrivalen van Manchester zijn Liverpool, Manchester City, Leeds United, Arsenal en Chelsea.

logort6.jpg

Seizoen 2006-2007

De Selectie

De keepers:

Edwin van der Sar

Thomas Kuszcak

Ben Foster

De verdedigers:

Mikaël Silvestre

Wes Brown

Gabriel Heinze

Rio Ferdinand

Nemanja Vidic

Gary Neville

Patrice Evrá

De middenvelders:

Kieran Richardson

Darren Fletcher

Paul Scholes

John O'Shea

Park Ji-Sung

Cristiano Ronaldo

Michael Carrick

De aanvallers:

Alan Smith

Ole Gunnar Solskjear

Wayne Rooney

Louis Saha

Volgende keer:

Transfers

Overzicht 2006-2007

Geplaatst
  • Auteur

Na vele maanden op deze site gekeken te hebben heb ik besloten om mijn allereerste novelle op te starten, Mijn game van Manchester United is nu in de ontknoping van het vierde seizoen, De eerste drie seizoenen ga ik ruim samenvatten en vanaf het vierde seizoen ga ik het allemaal uitgebreider doen.

Manchester United

oldtrafforddx5.jpg

Manchester United speelt in de hoogste divisie van Engeland namelijk de Premier League. Manchester United is opgericht in het jaar 1878.

De club heeft inmiddels 15 landstitels op haar naam staan, de laatste was in 2003. De Champions League is inmiddels al 2 keer veroverd namelijk in 1968 en in 1999.

De aartrivalen van Manchester zijn Liverpool, Manchester City, Leeds United, Arsenal en Chelsea.

logort6.jpg

Seizoen 2006-2007

De Selectie

De keepers:

Edwin van der Sar

Thomas Kuszcak

Ben Foster

De verdedigers:

Mikaël Silvestre

Wes Brown

Gabriel Heinze

Rio Ferdinand

Nemanja Vidic

Gary Neville

Patrice Evrá

De middenvelders:

Kieran Richardson

Darren Fletcher

Paul Scholes

John O'Shea

Park Ji-Sung

Cristiano Ronaldo

Michael Carrick

De aanvallers:

Alan Smith

Ole Gunnar Solskjear

Wayne Rooney

Louis Saha

Volgende keer:

Transfers

Overzicht 2006-2007

Geplaatst
  • Auteur

Manchester United

oldtrafforddx5.jpg

logort6.jpg

Seizoen 2006-2007

De Selectie

De keepers:

Edwin van der Sar

Thomas Kuszcak

Ben Foster

De verdedigers:

Mikaël Silvestre

Wes Brown

Gabriel Heinze

Rio Ferdinand

Nemanja Vidic

Gary Neville

Patrice Evrá

De middenvelders:

Kieran Richardson

Darren Fletcher

Paul Scholes

John O'Shea

Park Ji-Sung

Cristiano Ronaldo

Michael Carrick

De aanvallers:

Alan Smith

Ole Gunnar Solskjear

Wayne Rooney

Louis Saha

Volgende keer:

Transfers

Overzicht 2006-2007

Geplaatst

Laatste tijd veel novelle's van manu, Niet orgineel meer. Maar verbaas ons

Geplaatst
  • Auteur

Transfers Uit:

Alan Smith ---> Lyon 5.5 mil.

alansmithdd3.jpg

Alan zou oorspronkelijk niet in de basis komen te staan, maar in de oefenwedstrijden heb ik hem een kans gegeven maar die heeft hij jammer genoeg voor hem niet gegrepen en voor 5.5 miljoen heb ik hem laten gaan naar Lyon waar hij regelmatig in de basis staat.

Transfers In:

Klaas-Jan Huntelaar <--- Ajax 36.5 mil.

klaasjanhuntelaarjz5.jpg

Naast Rooney zocht ik nog een goede spits met scorend vermogen, Klaas-Jan heeft dat bij Ajax zeker laten zien, dus ik hoop dat hij het hier in Manchester ook waar kan maken.

Nani <--- Sporting Lissabon 22.5 mil.

nanixu9.jpg

Op de rechterflank heb ik Cristiano Ronaldo, een snelle en zeer technische speler. Op de linkerflank wou ik net zo'n soort type speler hebben, daarvoor is Nani de ideale man.

Joao Moutinho <--- Sporting Lissabon 11.25 mil.

moutinhotq5.jpg

Ik had nog een aanvallende middenvelder nodig omdat Paul Scholes al aardig op leeftijd is en Moutinho is nog een jong talent die voor de toekomst belangrijk kan worden. Als Moutinho een seizoen minder aan de bak komt kan hij altijd uitgeleend worden.

Overzicht seizoen 2006-2007

Premier League:

stand0607iw5.png

De doelstelling was om kampioen te worden maar dat is jammer genoeg niet gelukt. We hebben het laten liggen in de wedstrijden waar het echt nodig was. Dat soort wedstrijden hadden we precies in een zwaar schema waardoor het moeilijk bleef om constant goed te presteren.

Champions League:

cl0607zr8.png

In de Champions League waren we in de groepsronde gekoppeld aan Celtic, Benfica en Anderlecht. In 6 wedstrijden hebben we maar 10 punten gehaald, dat was goed voor de tweede positie, waardoor we ons gekwalificeerd hadden voor de volgende ronde. In die ronde werden we gekoppeld aan Real Madrid. In Madrid versloegen we knap de Koningklijken met 2-1, daardoor hadden we een goede uitgangspositie voor de thuiswedstrijd. Thuis werd het na een spannende wedstrijd 1-1 waardoor we doorgingen naar de kwartfinale.

In de kwartfinale ontmoetten we een oude bekende van ons, namelijk rivaal Liverpool. De thuiswedstrijd werd makkelijk gewonnen met 4-2 en ook in de uitwedstrijd wist Liverpool ons niet te verrassen, de uitslag was 2-2.

In de halve finale hadden we ook weer een zware klus te klaren. De titelfavoriet Chelsea kwam uit het balletje rollen. De thuiswedstrijd werd na 90 minuten onterecht verloren met 3-2 omdat ze twee uitgevoerde counters goed benutten. We moesten het in de uitwedstrijd recht zetten, maar dat eindigde in een zware teleurstelling. Op Stamford Bridge waren de mannen van Jose Mourinho met 1-0 te sterk, waardoor we de finale van de Champions League misliepen. Uiteindelijk ging Arsenal er met de Champions League beker vandoor nadat ze met 3-0 wonnen van de eerder genoemde Chelsea.

League Cup:

lc0607om6.png

In de League Cup hadden we direct in de derde ronde al een zwarte loting, uit bij Tottenham Hotspur. Na een zware wedstrijd en een zenuwslopende verlenging werd het op White Hart Lane 0-0. De penalties werden goed ingeschoten door Manchester en daarmee wonnen we ook de wedstrijd. In de vierde ronde kwam Newcastle United in Old Trafford op bezoek, deze wedstrijd wonnen we ook relatief simpel met 4-2. In de kwartfinale stond ons een trip naar Portsmouth te wachten, na de verlenging stond het 1-1, er moesten weer penalties genomen worden. Ook deze keer won Manchester. De halve finale werd een derby tegen Manchester City, de thuiswedstrijd werd gemakkelijk gewonnen met 3-1, waardoor we een grote kans hadden om de finale te bereiken. De return tegen City werd ook simpel gewonnen met 0-2. We wisten van tevoren dat de finale zwaar zou worden omdat de andere halve finale ging tussen Chelsea en Arsenal. Uiteindelijk troffen we Arsenal. Na 90 minuten was de stand 1-1 en in de verlenging werd ook niet gescoord, penalties zouden de beslissing moeten brengen. Manchester United was weer te sterk en won voor de derde keer op rij een penalty shoot-out en daarmee wonnen we ook de League Cup en onze eerste prijs van dit seizoen.

FA Cup:

facup0607zn1.png

In de Fa Cup hadden we bijna elke ronde op papier een makkelijke tegenstander, in de derde ronde moesten we uit naar Barnsley, we wonnen daar ook makkelijk met 1-4. De vierde ronde moesten we weer een reis maken ditmaal naar Wolverhampton Wanderes, deze wedstrijd wonnen we ook simpel met 0-2. De vijfde ronde werd ook gewonnen door een magere overwinning op Sheffield Wednesday: 1-0. In de zesde ronde was het afgelopen met de lagere clubs, de uitwedstrijd ging dit keer naar Liverpool hier werden we dan ook terecht uitgeschakeld met 4-2.

Volgende keer:

Seizoen 2007-2008 De Selectie

Transfers

Geplaatst
Laatste tijd veel novelle's van manu, Niet orgineel meer. Maar verbaas ons

wat maakt het nu uit of het origineel is met welke club je een novelle begint :cab:

Het zier er mooi uit. Wel een beetje veel voor Huntelaar betaald he.

Jammer dat je bijna naast alle prijzen grijpt. Volgend jaar dan maar. KUTGW!!

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2007-2008

De Selectie

De keepers:

Edwin van der Sar

Thomasz Kuszczak

Ben Foster

De verdedigers:

Gabriel Heinze

Rio Ferdinand

Nemanja Vidic

Gary Neville

Mikaël Silvestre

Wes Brown

Patrice Evrá

De Middenvelders:

Cristiano Ronaldo

Nani

Michael Carrick

John O'Shea

Joao Moutinho

Kieran Richardson

Darren Fletcher

Paul Scholes

Ryan Giggs

Park Ji-Sung'

De Aanvallers:

Klaas-Jan Huntelaar

Wayne Rooney

Giuseppe Rossi

Louis Saha

Ole Gunnar Solksjear

Transfers uit:

Wes Brown ---> AS Roma 10 mil.

wesbrowngz2.jpg

Wes heeft vorig seizoen weinig speelminuten gehad en aangezien er veel interesse voor hem was heb ik hem laten gaan. En ik had geld nodig voor een nieuwe rechtsback.

Giuseppe Rossi ---> FC Bayern Munchen 5.5 mil.

giusepperossisy6.jpg

Aan het begin van dit seizoen had ik 5 spitsen, ik vond dat er één moest vertrekken, er was alleen interesse in Giuseppe Rossi dus hij is voor een redelijke prijs vertrokken naar Munchen.

Mikaël Silvestre ---> Real Betis 3.9 mil.

mikalsilvestrelh6.jpg

Voor Mikaël heeft zijn vertrek met dezelfde reden te maken als die van Brown, ik moest geld hebben voor een nieuwe rechtsback.

Transfers in:

Dani Alves <--- Sevilla 50 mil.

danialveswq3.jpg

Ik had maar één rechtsback, Gary Neville. Dus als Gary zou uitvallen dan zouden we anders moeten gaan voetballen. Maar met Alves heb ik een echte topper in huis.

Thomas Kuszczak <--- W.B.A. 2.9 mil.

tomaszkuszczakbq8.jpg

Het eerste seizoen had ik Thomas ook al onder mijn hoede, maar toen was hij op huurbasis in Old Trafford. Vanaf dit seizoen heb ik een sterke reservekeeper aangetrokken die toch regelmatig zijn minuutjes mag maken.

Volgende keer:

Overzicht 2007-2008

Geplaatst

Ziet er mooi Uit alleen betaal je neit een beetje veel geld voor die spelers zoals "Dani Alves" 50 miljoen ??

Geplaatst
  • Auteur

Dani Alves lieten ze niet voor minder gaan bij mij, en misschien heb ik wel te veel betaald voor Huntelaar, maar ik ben nu in het einde van seizoen 4 met mijn game en ik vind dat Huntelaar het geld wel waard is geweest. En de grootste transferuitgaven moeten nog komen:P

Geplaatst
  • Auteur

Mijn grootste aankoop heb ik gekocht voor een prijs van: 110 mil. Maar wie dat is dat zul je nog wel zien ;)

Geplaatst

110 miljoen.. tss, voor dat geld kun je beter 100 talenten kopen, voor zeker dat er minimaal 5 bij zitten die beter worden dan die ene gozer van 110 miljoen;)

Geplaatst

Lol verkoop je een van de beste talenten uit FM > Rossi.

Succes.

Geplaatst
  • Auteur

Overzicht seizoen 2007-2008

Premier League:

stand0708ha0.png

Dit seizoen hebben we onze doelstelling gehaald namelijk kampioen worden, Het moest beslist worden op de allerlaatste speeldag. Arsenal speelde thuis tegen Reading en won die wedstrijd met 2-0. Wij moesten uit naar Portsmouth en we wisten dat we moesten winnen om de kampioen van de Premier League te worden. Manchester won simpel met 4-0 en werd weer kampioen sinds 2003.

Champions League:

cl0708pk9.png

Omdat we vorig seizoen tweede werden in de Premier League moesten we ons eerst kwalificeren voor de Champions League, wij werden gekoppeld aan Braga uit Portugal. Onze eerste wedstrijd kwam Braga bij ons op bezoek en we hoopten natuurlijk op een overwinning, dat werd het ook en HOE:

manchesterbraga71qx3.png

De uitwedstrijd naar Braga was eigenlijk niet nodig want we waren al bijna zeker door naar de groepsronde. In Braga wonnen we ook met 0-2.

In de groepsronde stonden ons weer drie zware teams te wachten, Atletico Madrid, Benfica (vorig seizoen ook al) en CSKA Moskou. Na 6 wedstrijden voetballen hadden we 10 punten bij elkaar gesprokkeld en dat was weer goed voor de tweede plek. In de volgende ronde kwamen we een oude bekende tegen namelijk Real Madrid die we vorige seizoen in deze zelfde ronde versloegen. In de uitwedstrijd tegen Real Madrid werd er net verloren met 4-3 maar we hadden drie uitdoelpunten gemaakt dus we waren zeker niet kansloos. In Old Trafford moesten we het laten zien tegen de mannen van Fabio Capello, Manchester voetbalde aanvallend dat leed tot 3 counters van Real Madrid waardoor de uitslag 1-3 werd, en Manchester United was uitgeschakeld in de Champions League.

League Cup:

lc0708gn5.png

In de derde ronde moesten we thuis tegen een West Ham United, opzich geen makkelijke klus. Maar we wonnen simpel met 2-0. De vierde ronde leverde ook geen problemen op, uit tegen Ipswich Town 0-3. De halve finale werd bereikt door een gemakkelijke overwinning tegen Hartlepool in de kwartfinale: 5-3.In de halve finale stond ons weer eens een zware tegenstander op het programma, Everton. De uitwedstrijd werd gewonnen met 3-5 en thuis leverde Everton ook weinig gevaar. Thuis wonnen we met 2-1. Manchester United kon voor de tweede achter elkaar de League Cup, maar dan moesten we eerst Newcastle United verslaan. Dat gebeurde met 4-0 en de tweede prijs van dit seizoen was binnen.

FA Cup:

facup0708zp1.png

In de FA Cup werd het ons de eerste ronden niet erg lastig gemaakt, eerst werd er met 6-0 gewonnen van Colchester, daarna met 4-1 van Crystal Palace en in de vijfde ronde na een matige wedstrijd van ons werd het 1-0 tegen Millwall. In de zesde ronde zou er meer tegenstand geboden worden want we moesten uit tegen Aston Villa, na 90 minuten was de stand 2-2. Maar in de verlenging scoorde Manchester United de 3-2 en zo gingen we door naar de halve finale. De halve finale zou een spannende wedstrijd moeten opleveren, maar thuis tegen Manchester City werd het een prachtige overwinning van 5-0. Manchester kon dit seizoen voor de treble gaan nadat we de Premier League en de League Cup al hadden gewonnen. Maar het mocht niet baten, de finale tegen Chelsea werd 1-0 in het voordeel van Chelsea.

Volgende keer:

Seizoen 2008-2009 De Selectie

Tranfers

Geplaatst

Ziet er netjes uit ben benieuwd naar je volgende update8)

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2008-2009

De Selectie

De keepers:

Edwin van der Sar

Thomasz Kuszczak

Ben Foster

De verdedigers:

Gabriel Heinze

Rio Ferdinand

Nemanja Vidic

Dani Alves

Patrice Evrá

Gary Neville

De middenvelders:

Cristiano Ronaldo

Nani

Paul Scholes

Ryan Giggs

Mikael Carrick

Park Ji-Sung

Joao Moutinho

John O'Shea

Darren Fletcher

Kieran Richardson

De aanvallers:

Klaas-Jan Huntelaar

Ole Gunnar Solskjear

Louis Saha

Wayne Rooney

Transfers uit:

Tim Howard ---> Feyenoord 4.5 mil.

timhowardwb5.jpg

Tim keepte het eerste seizoen nog bij Everton, maar nu hij terug is heeft hij nog geen wedstrijd in het eerste gekeept, dus vandaar dat het niet nodig was om hem te behouden.

Tomasz Kuszczak ---> Napoli 4.5 mil.

thomaszkuszczak2ld4.jpg

Na twee seizoenen Manchester United vertrekt Thomasz weer uit Old Trafford, hij was niet tevreden met het aantal speelminuten dat hij kreeg, en bij Napoli is hem een basisplaats belooft.

Kieran Richardson ---> West Ham United 4 mil.

kieranrichardsonlo1.jpg

Kieran heeft grotendeels elk seizoen met Manchester United B moeten voetballen, vanwege te veel concurrentie. Hij wist dat hij geen speeltijd meer zou krijgen en besloot te vertrekken naar West Ham.

Darren Fletcher ---> Celtic 3.7 mil.

darrenfletchergt6.jpg

Darren heeft in allebeide seizoenen dat ik trainer van Manchester ben nog nooit in het eerste gevoetbald, en aangezien ik er een leuk prijsje voor kon krijgen ben ik akkoord gegaan.

Paul Scholes ---> Contract ontbonden.

paulscholesrj1.jpg

Scholes was de eerste twee seizoenen nog een speler in het eerste elftal, maar aangezien hij het derde seizoen meer concurrentie zal gaan krijgen en daardoor de overstap zal moeten maken naar Manchester United B, heb ik maar besloten zijn contract te laten ontbinden en ook zo zijn hoge salaris te ontlopen.

Ryan Giggs ---> Contract ontbonden.

ryangiggsly8.jpg

Zie reden Paul Scholes.

Ole Gunnar Solskjear ---> Contract ontbonden.

olegunnarsolskjearwf5.jpg

Solskjear heeft de afgelopen twee seizoenen maar een paar wedstrijden meegedaan in het eerste en in het B-elftal heeft hij ook niet veel wedstrijden gevoetbald. Dus voor mij de reden om zijn contract te laten ontbinden.

Transfers in:

Rafael van der Vaart <--- HSV 46.5 mil.

rafaelvandervaartci9.jpg

Aangezien er een aantal middenvelders zijn vertrokken had ik een nieuwe aanvallende middenvelder nodig, Moutinho heb ik wel maar ik vind dat hij nog niet klaar is om een heel seizoen optimaal te presteren. Daarom mag hij dan ook op uitleenbasis wedstrijdervaring opdoen.

Igor Akinfeev <--- CSKA Moskou 21 mil.

igorakinfeevcz6.jpg

Howard en Kuszczak zijn vertrokken, daardoor had ik een nieuwe keeper nodig en daarbij wou ik direct een goede keeper voor de toekomst in huis halen.

Manuel Fernandes <--- Portsmouth 7.75 mil.

manuelfernandesuh6.jpg

Deze middenvelder heb ik gekocht vanwege zijn goede kwaliteiten in verhouding tot zijn jonge leeftijd. Manuel mag de eerste seizoenen op huurbasis wedstrijdervaring opdoen, zodat hij er in de toekomst staat.

Leandro Lima <--- Sao Caetano 4.7 mil.

leandrolimayp1.jpg

Zie reden Manuel Fernandes.

Volgende keer:

Overzicht 2008-2009

Reacties zijn welkom!

Screens op aanvraag!

Geplaatst
  • Auteur

Overzicht seizoen 2008-2009

Premier League:

stand0809az4.png

In de Premier League werden we dit seizoen met een ruime voorsprong kampioen, we hebben van het begin tot het eind op de eerste plek gestaan en nooit echt in de problemen gezeten. Op het eind van het seizoen hadden we maar liefst !!22!! punten voorsprong op Arsenal de nummer twee.

Champions League:

cl0809nx2.png

In de Champions League moesten we in de groepsronde tegen drie lastige tegenstanders, namelijk Olympique Lyon, Anderlecht en Celtic. Maar als je eindstand had Manchester United er geen moeite mee. 6 wedstrijden 18 punten. In de eerste ronde moesten we tegen het sterke Valencia, de uitwedstrijd werd knap met 1-2 gewonnen zodat we het thuis konden afmaken. Dat deden we ook met een 1-1 gelijkspel.

De kwartfinale werd een Duits team onze tegenstander, Bayern Leverkussen. Onze eerste wedstrijd tegen hun was de uitwedstrijd. In Leverkussen verloren we ongelukkig met 2-1. We moesten het de thuiswedstrijd laten zien! Na 90 minuten was de stand 2-1 voor Manchester, er moest verlengd worden. Ook hier kwamen geen doelpunten in voor dus penalties moesten de beslissing brengen. We wonnen de penalty-shoot out en plaatsten ons voor de halve finale. Daar zou AS Roma onze tegenstander worden, de thuiswedstrijd werd makkelijk gewonnen met 4-1. We mochten dit niet meer uit handen geven in de uitwedstrijd, dat deden we niet maar we verloren wel met 2-1. Manchester United zou doorgaan naar de finale en zou daar weer Real Madrid treffen, de ploeg die we de vorige twee seizoenen ook al troffen. En weer was Real te sterk met 2-1. Manchester verloor de finale maar is er van overtuigd dat het volgend seizoen de ''cup met grote oren'' gaat pakken.

League Cup:

lc0809yr7.png

In de League Cup was het eigenlijk snel afgelopen, we wonnen de derde ronde nog thuis van Bolton Wanderes in de verlenging met 1-0. Maar in de vierde ronde moesten we uit naar Stamford Bridge tegen Chelsea. Daar gingen we ook de boot in met 2-1.

FA Cup:

facup0809ke3.png

In de derde ronde moesten we uit tegen Burnley, hier hadden we geen moeite mee en wonnen met 0-3. De vierde ronde kwam Watford bij ons op bezoek en wonnen vrij simpel met 2-0. In de vijfde ronde zou er echt tegenstand komen want we moeten uit tegen Aston Villa, we wonnen ook met veel geluk met 0-1. De zesde ronde kwam Newcastle United op bezoek en na een spannende wedstrijd wonnen we met 1-0. De halve finale was een beladen duel, we moesten naar onze streekgenoot Manchester City. Hier eindigde onze trip want we verloren met 2-1.

Volgende keer:

Transfers voor het seizoen 2009-2010

Selectiepresentatie 2009-2010

Geplaatst

Je laat je spelers voor veel te weinig geld vertrekken volgens mij en je betaalt teveel voor je aankopen. Ik kon Rossi laten weggaan in mijn game voor 27 M,jij voor 5 M. Hoe kom je trouwens aan zoveel geld,eisen aan het bestuur? want in het begin heeft MU maar 23 M...

Geplaatst
  • Auteur

Ze willen er niet meer voor betalen, maarja ik vind het niet zo erg want ik heb zat geld en dat krijg ik door sattelietclubs uit Japan, Amerika etc. dat is goed voor de merchandising. Ik maak elke maand 10 miljoen winst!!!

Geplaatst
  • Auteur

Vanaf nu (het seizoen 2009-2010) zal ik alles uitgebreid bespreken.

Transfers voor het seizoen 2009-2010

Transfers uit:

Park Ji-Sung ---> West Ham United 20 mil.

parkjisungzv1.png

Park voetbalde regelmatig bij mij in het eerste elfal, maar 20 miljoen kon ik niet afslaan en Park kan makkelijk vervangen worden.

Ben Foster ---> Charlton Atlethic 2 mil.

benfosterde9.jpg

Ben keepte elk seizoen bij de reserves en aangezien ik het niet nodig vond hem te behouden is hij vertrokken naar Charlton.

Transfers in:

Micah Richards <--- Manchester City 110 mil.

micahrichardsic2.jpg

Ik had een saldo van 388 mil op de bank, en ze vroegen dus 110 mil. Ik dacht hij word een wereldtopper(Hij heeft niets voor niets "Wonderkind" in zijn profiel staan) , hij was al twee keer engelsvoetballer van het jaar op zijn 20ste en 21ste leeftijd. Dus ik kocht hem.

Sergio Ramos <--- Real Madrid 70 mil.

sergioramospa8.jpg

Sergio Ramos kan één van de beste verdedigers op wereld worden, en aangezien Rio Ferdinand aardig op leeftijd is. Is dit de perfecte aankoop.

Ruud van Nistelrooy <--- Real Madrid 2.3 mil.

ruudvannistelrooyev3.jpg

Ik vind dat Milan nog te onervaren is om Rooney en Huntelaar te vervangen en Saha die presteert gewoon slecht. Dus Ruud mag weer terug naar Old Trafford om als reservespits te dienen en hier zijn voetballcarriere afsluiten.

Selectiepresentatie seizoen 2009-2010:

doelmannenob8.png

Igor Akinfeev zal dit seizoen de eerste keeper worden.

verdedigers1ve3.pngverdedigers2fk1.pngverdedigers3ze6.png

Gabriel Heinze komt op de linksbackpositie, centraal staan Sergio Ramos en Nemanja Vidic en op de rechtsback staat Dani Alves

middenvelders1gp6.pngmiddenvelders2gs8.png

middenvelders3bj6.png

Verdedigende middenvelder wordt Micah Richards, op de rechterflank hebben we Cristiano Ronaldo en op de linkerflank Nani. Aanvallende middenvelder wordt Rafael van der Vaart.

aanvallers1ib3.pngaanvallers2al9.png

Dit seizoen zal Rooney samen met Huntelaar in de spits komen te staan

Volgende keer:

Overzicht oefenwedstrijden 2009-2010

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]