Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

AC Milan

20061206-img_logo-acmilan.jpg

De transfers

Transfers in

transfersinji6.png

Villa heb ik gehaald omdat ik vond dat er geen goede spits naast Gilardino was. Verder had ik geen spelers nodig dus besloot ik al mijn geld uit te geven aan Villa, en hij zou uiteindelijk een goede aankoop blijken te zijn.

Transfers uit

transfersuitxc4.png

Brocchi: Overbodig, te oud en hij had geen wedstrijd gespeeld dus kon hij voor een leuk bedrag vertrekken.

Oliveira: Ook overbodig, verder vind ik hem in het echt maar een slechte speler dus verkocht ik hem voor een leuk bedrag aan Chelsea.

Mondini: Te weinig talent dus mocht hij vertrekken.

Tactiek:

tactiektj4.png

Serie A

SerieA_Logo.jpg

serieary0.png

In de Serie A beleefden we een geweldig seizoen. Ondanks de minpunten werden we ruimschoots kampioen en vooral Villa speelde geweldig met 45 goals in 50 wedstrijden. Hij werd uiteindelijk topscorer van de Serie A en hij won de Gouden Schoen.

Volgende update

• Champions League
  • Coppa Italia

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur

AC Milan

De transfers

Transfers in

transfersinji6.png

Villa heb ik gehaald omdat ik vond dat er geen goede spits naast Gilardino was. Verder had ik geen spelers nodig dus besloot ik al mijn geld uit te geven aan Villa, en hij zou uiteindelijk een goede aankoop blijken te zijn.

Transfers uit

transfersuitxc4.png

Brocchi: Overbodig, te oud en hij had geen wedstrijd gespeeld dus kon hij voor een leuk bedrag vertrekken.

Oliveira: Ook overbodig, verder vind ik hem in het echt maar een slechte speler dus verkocht ik hem voor een leuk bedrag aan Chelsea.

Tactiek:

tactiektj4.png

Serie A

SerieA_Logo.jpg

serieary0.png

In de Serie A beleefden we een geweldig seizoen. Ondanks de minpunten werden we ruimschoots kampioen en vooral Villa speelde geweldig met 45 goals in 50 wedstrijden. Hij werd uiteindelijk topscorer van de Serie A en hij won de Gouden Schoen.

Volgende update

• Champions League
  • Coppa Italia

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur

AC Milan

De transfers

Transfers in

transfersinji6.png

Transfers uit

transfersuitxc4.png

Tactiek:

tactiektj4.png

Serie A

SerieA_Logo.jpg

serieary0.png

Volgende update

• Champions League
  • Coppa Italia

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Leuk gepresenteerd hoor, hoop alleen wel dat we volgend seizoen wat uitgebreider krijgen?

Geplaatst
  • Auteur
een topic met Milan is altijd het bekijken waard. :P

Makkelijk kampioen geworden.

Screentje van je meest gebruikte opstelling svp

Ik ben inmiddels alweer een stuk verder met deze game, en een heleboel spelers zijn al weg daarom kan ik geen echt screentje uit het spel gebruiken. Dit was hoe ik het meeste speelde:

tactiekfx9.png

Geplaatst

Ooh machtige aanval:

villa----Gilardino

----Kaka------

Graag screentje vande doelpuntemakers in de serie a

Geplaatst
  • Auteur
Ooh machtige aanval:

villa----Gilardino

----Kaka------

Graag screentje vande doelpuntemakers in de serie a

Dat screentje kan ik je niet geven omdat ik al een paar seizoenen verder zit en het niet meer van dat jaar kan bekijken.

Geplaatst
  • Auteur

Champions League

champions-league-logo.gif

Derde kwalificatieronde

3ekwalificatierondeqm2.png

De screens van de wedstrijden kan ik helaas niet meer terugkijken. Van de wedstrijden kan ik me ook niet zoveel meer herinneren behalve dat het twee makkelijke overwinningen waren.

Groepsfase

groepcpm5.png

Van de groepsfase kan ik zelfs de wedstrijden niet meer terugvinden, maar aan de eindstand is wel te zien dat het erg eenvoudig is gegaan. Alle wedstrijden werden op eenvoudige wijze gewonnen en we gingen simpel door naar de volgende ronde.

1e ronde

milanpsvgi9.png

In de 1e ronde moesten we tegen PSV, het werden uiteindelijk twee gemakkelijke overwinningen en zo gingen we door naar de kwartfinale.

Kwartfinale

kwartfinaleie4.png

In de kwartfinale troffen we Liverpool. Na een geweldige 4-1 overwinning in San Siro kwamen we uit niet verder dan een 1-2 verlies. Maar toch gaan we door naar de halve finale!

Halve finale

halvefinaleys5.png

In de halve finale werden we geloot tegen stadsrivaal Internazionale. Na opnieuw een schitterende overwinning in San Siro wisten we het uit op 0-0 te houden en dat was genoeg voor een finaleplaats!

Finale

clfinaleon0.png

Van de Champions League finale heb ik gelukkig nog wel een screentje. In een schitterende wedstrijd versloegen we Real Madrid met 2-0 en wonnen we verdiend de Champions League!

Coppa Italia

Coppa_Italia_0911_06(3).jpg

1e ronde

coppa1erondeaa1.png

Ook in de beker ging het goed, na een 5-0 en 2-1 overwinning op Bologna gingen we verdiend door naar de volgende ronde.

Kwartfinale

4y7e2dw.png

En ook in de kwartfinale ging het weer van een leien dakje. Thuis werdt Livorno opgerold met 5-0 en uit hielden we het op 1-1, genoeg om weer door te gaan naar de volgende ronde.

Halve finale

romamilanvq2.png

In de halve finale ging het helaas een stuk minder makkelijk, na een gelijkspel thuis werden we uit met 3-0 opgerold. Een beschamende nederlaag en zo eindigt ons bekeravontuur dus in de halve finale.

Volgende update

• Seizoen 2

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Hier zat ik al op te wachten. 8)

Zag al wat leuke wedstrijden van je in ''Ik speel nu tegen..''. Naja, toffe club natuurlijk. Hele goede prestaties ook hoor. :mrgy:

Ga zo door! :D

Geplaatst

Topic ziet er netjes uit, Lucas :) Verder een mooie clubkeuze en nette prestaties in je eerste seizoen bij Milan. Met Villa ook een geile transfer gedaan. Veel succes verder!

Geplaatst

De selectie ziet er goed uit en de prestaties zijn ook erg goed!

Ga zo door dus... benieuwd naar wat de volgende uitslagen zijn !

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt voor de reacties :)

AC Milan

Transfers 2007/2008

Transfers in

transfersinra9.png

Alex: Zo'n speler kon ik transfervrij natuurlijk niet laten liggen. Zal de backup worden van Kaka.

Canal: Groot Spaans talent dat ik nu nog voor niet zo veel geld kon aantrekken, kan een hele grote worden.

Zaccardo: Ik had geen backp meer voor Oddo nadat Caf vertrok en daarom haalde ik Zaccardo. Hij moet Oddo op termijn ook opvolgen.

Barzagli: 29 miljoen euro is veel maar ik kon hem gewoon niet laten liggen! Geweldige speler die altijd goed presteert, hij wordt de opvolger van Maldini.

Diarra: Na het vertrek van Pirlo in de winterstop moest er een opvolger komen en dat werdt Diarra. Weer veel voor betaald maar ik heb nou eenmaal veel geld en wat moet je er anders mee? 8)

Transfers uit

transfersuitbf9.png

Pirlo wilde zijn aflopende contract niet meer verlengen en daarom verkocht ik hem maar in de winterstop zodat ik in ieder geval nog wat geld voor hem krijg. Jammer dat hij vertrekt, want hij was erg belangrijk maar het niet anders.

De rest is gewoon overbodig

Ik gebruikte uiteraard weer de succesvolle tactiek van vorig seizoen.

Italiaanse Super Cup

supercupbd3.png

De Italiaanse Super Cup werdt op schitterende wijze gewonnen van aarstrivaal Inter Milan. Na een geweldige 3-0 overwinning konden we ook deze beker mee naar huis nemen!

Europese Super Cup

eurosupercupiq3.png

De Europese Super Cup ging jammer genoeg verloren tegen Bayer Leverkusen. We waren helemaal nergens en mochten nog blij zijn dat het bij 2-0 bleef.

WK voor clubs

52z3trd.png

Halve finale

In de halve finale van het WK voor clubs mochten we het opnemen tegen America. Het werd uiteindelijk een nipte overwinning door een geweldige Gilardino.

Finale

cluubwklv6.png

En ook de finale werdt, zoals verwacht, gewonnen. Deze keer een stuk overtuigender dan de halve finale en dat resulteerde in een 3-0 zege. En zo pakken we dus alweer een prijs!

Serie A

SerieA_Logo.jpg

Eindstand

serieaze5.png

Opnieuw werden we kampioen in de Serie A! In de winterstop stonden we maar liefst 12 punten voor op de nummer 2, maar daarna werden de resultaten wat minder en gaven we de voorsprong nog bijna weg. Zo ver kwam het uiteindelijk dus niet en dit was de bekroning op weer een uitstekend seizoen!

Volgende update

• Champions League
  • Coppa Italia

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Netjes Lucas. Kickse transfers, geld teveel? ;c

Prestaties zijn ook goed. ;)

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt weer voor de reacties en ik heb inderdaad geld teveel 8)

Champions League

champions-league-logo.gif

Groepsfase

52278n5.png

4pbzoe0.png

68214yt.png

63mze5e.png

4z3dphw.png

646zr10.png

Conclusie:

We begonnen de groepsfase goed met een 2-0 zege op Fenerbahce. Daarna volgde een zwak gelijkspel in Griekenland tegen Panathinaikos. Een wedstrijd die we gewoon hadden moeten winnen. De uitwedstrijd tegen FC Porto werd gewonnen, ondanks dat het een hele zwakke wedstijd van onze kant was. De thuiswedstrijd tegen Porto werd een mooie 2-0 overwinning waarin wij een klasse beter waren. Tegen Fenerbahce stelde ik een B-team op en dat resulteerde in een 1-0 nederlaag. Toch wilde ik koste wat kost 1e worden in de poule en daarom stelde ik tegen Panathinaikos mijn sterkst mogelijke team op. Dat resulteerde uiteindelijk in een schitterende 10-0 (8)) overwinning op Panathinaikos met maar liefst 6 goals van David Villa. Daarmee werden we groepswinnaar.

1e Ronde

4una244.png

4ku07c3.png

Conclusie:

In de 1e ronde werden we geloot tegen Benfica. Na de uitwedstrijd was de volgende ronde al zo goed als zeker. We wonnen in een geweldige wedstrijd met maar liefst 3-0.

De wedstrijd in San Siro deed er daarom niet zoveel meer toe en daarom stelde ik een half B-elftal op. We wonnen uiteindelijk wel door een vroege goal van Ambrosini.

Kwartfinale

5xhfzfr.png

4tqttg3.png

Conclusie:

In de kwartfinale moesten we het net als vorig jaar opnemen tegen Liverpool. We wonnen de eerste wedstrijd eenvoudig met 2-0, een goede uitgangspositie voor de return maar het is nog lang niet beslist.

In Liverpool speelden we goed en kwamen we zelfs op voorsprong door een goal van Inzaghi. We waren de betere en Liverpool had veel geluk bij de late gelijkmaker van Gerrard. Het was uiteindelijk niet genoeg voor Liverpool en wij gaan door naar de halve finale!

Halve finale

66950k3.png

4yr92ps.png

Conclusie:

En net als vorig jaar moesten we het ook weer opnemen tegen Internazionale in de halve finale. De eerste wedstrijd werdt een mooie 2-0 uitoverwinning en dat boodt hele goede mogelijkheden voor de thuiswedstrijd.

In de thuiswedstrijd domineerden wij weer en wonnen we opnieuw. Het werdt een overtuigende en verdiende 3-1 zege en zo staan we dus voor het tweede jaar op rij in de finale van de Champions League.

Finale

6aeztjs.png

Conclusie:

In de finale moesten we het dit jaar opnemen tegen de Engelse grootmacht Chelsea. Het was een gelijkopgaande wedstrijd, maar vlak voor tijd scoorde wie anders dan David Villa! En zo wonnen we dus opnieuw de Champions League.

Coppa Italia

Coppa_Italia_0911_06(3).jpg

1e Ronde

6gwexyv.png

6bjp2t0.png

Conclusie:

In de 1e ronde van de Coppa werden we geloot tegen Albinoleffe, een ploeg waar je makkelijk van moet kunnen winnen. En dat deden we ook, een overtuigende zege in San Siro was al genoeg voor een bijna zekere kwartfinale

plaats.

In de uitwedstrijd speelden we met een B-team en hielden het op een gelijkspel, ondanks dat we beter waren.

Kwartfinale

4xy682t.png

61x369y.png

Conclusie:

In de kwartfinale moesten we het opnemen tegen Torino. In de uitwedstrijd speelden we 0-0. We waren veel beter maar konden de kansen niet afmaken.

In de thuiswedstijd maakten we de kansen wel af en een overtuigende 4-1 overwinning was het gevolg.

Halve finale

62hjx3b.png

4lpvwuv.png

Conclusie:

In de lastige uitwedstrijd tegen Palermo hielden we het op een 0-0. Palermo was beter maar kon de kansen niet afmaken.

Thuis konden we wel winnen, al was het moeizaam. De wedstrijd ging gelijk op maar uiteindelijk gaan wij door naar de finale door een nipte zege.

Finale

6gmnxty.png

4poh5cy.png

Conclusie:

In de finale moesten we het opnemen tegen stadsgenoot en aartsrivaal Internazionale. We verloren de eerste wedstrijd met 2-0 en door die nederlaag leek het al erger moeilijk te worden om de beker nog te winnen.

Maar niets is onmogelijk bleek later. We wonnen de thuiswedstrijd met 2-0 door een goal van Villa in de laatste minuut, daardoor moest er verlengd worden. In de verlenging gebeurde weinig tot niets dus er moesten strafschoppen aan te pas komen. Daarin verloren wij uiteindelijk door twee gemiste strafschoppen van Seedorf en Ambrosini.

Volgende update

• Seizoen 3

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Gefeliciteerd,2 x achter elkaar de CHL winnen....RESPECT!

Wel jammer van de Beker.

Geplaatst

Hehe Lucas, ik zag al vele mooie screens voorbijkomen in 'Ik speel nu tegen' en dit is alles bij elkaar.:)

Je doet het meer dan goed met de rossoneri, ga zo door:biertje:

Geplaatst

Ownage 2x CL en 2x kampioen :). Leuk geprestenteerd. GZD.

Geplaatst

Mooi werk:)

Welke skin gebruik je? ohja, ik had graag een screen van Kaka en Villa

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]