Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoop dat jullie me een stukje verder kunnen helpen met dit probleem:

Is het probleem bekend dat je met de match weergave heel traag de hoogtepunten bekijkt? heb alles op snel staan (voordat jullie het gaan vragen ;sm; )

Mn pc draait onder windows Vista Ultimate. Me broer heeft precies dezelfde configuratie maar niet het probleem. heb wel het forum wat doorgespit maar kon het niet zo snel vinden. zag wel iets staan van Java installeren enzo maar dat is ook al gebeurd.

Kan iemand aub helpen? want als ik zo elke wedstrijd moet bekijken is de de lol er snel af :cab:

bvd(y)

Geplaatst
  • Auteur

Is het probleem bekend dat je met de match weergave heel traag de hoogtepunten bekijkt? heb alles op snel staan (voordat jullie het gaan vragen ;sm; )

Mn pc draait onder windows Vista Ultimate. Me broer heeft precies dezelfde configuratie maar niet het probleem. heb wel het forum wat doorgespit maar kon het niet zo snel vinden. zag wel iets staan van Java installeren enzo maar dat is ook al gebeurd.

Kan iemand aub helpen? want als ik zo elke wedstrijd moet bekijken is de de lol er snel af :cab:

bvd(y)

Geplaatst
  • Auteur

bvd(y)

Geplaatst

misschien ligt het aan de skin?

Geplaatst
  • Auteur
misschien ligt het aan de skin?

Het is nog de gewone standaard skin. het is gewoon helemaal kaal geeinstalleerd zonder Graphicpacks enz.

Geplaatst
  • Auteur
Je kan ook eens proberen om de snelheid op helemaal naar links te zetten, of een andere skin proberen.

En je kan ook eens kijken of er meer topics zijn met dit probleem.

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=10098

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9817

Oke dan zal ik dat een proberen. maar in de andere topics is er ook niet echt een andere oplossing dan dat. ik zal het even checken als ik thuis ben zo.

Bedankt alvast!

Geplaatst
  • Auteur

Sorrry voor me wat late reactie! Heb Fm maar even opnieuw geeinstalleerd en nu is het probleem weg. weet ook niet hoe het gekomen is.

@casillas: de slider heb ik nog wel geprobeerd maar dat wilde niet werken vandaar de installatie opnieuw!

i.i.g thanks for helping!

Geplaatst

Wat je ook kan doen

is bij taakbeheer de prioriteit verhogen

dan gaat meer van je snelheid naar FM

Geplaatst
Wat je ook kan doen

is bij taakbeheer de prioriteit verhogen

dan gaat meer van je snelheid naar FM

Hoe doe je dat dan precies?

Geplaatst

FM opstarten, dan op het microsoft icoontje drukken waardoor je weer naar je bureaublad gaat ( vaak tussen je ctrl en alt toets ) dan naar processen in het taakbeheer, je fm proces opzoeken, rechtermuisknop erop, prioriteit, op hoog instellen.

Geplaatst

Komt door de skin die je hebt gebruikt, maakt niet uit of het zonder grafische update's was of niet, was bij mij ook zo.

Geplaatst
Komt door de skin die je hebt gebruikt, maakt niet uit of het zonder grafische update's was of niet, was bij mij ook zo.

Ik heb dit probleem ook. Moet ik nu gewoon een andere skin installeren ook al heb ik nu de standaard skin?

Geplaatst

Bij mij was het opgelost omdat ik overging naar een andere skin. ;)

Geplaatst

ik heb een nieuwe skin geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft langzaam.

wat kan ik doen?!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]