Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lig ik te chillen op de bank met de laptop op de schoot. Ik was al heel lang op zoek naar een club die echt bij mij past. Opeens had ik Tottenham Hotspur. Een geweldige club met een goede spelers en prachtige supporters.

[ATTACH]84[/ATTACH]

Volgende update:

Spelers + tactiek

Oefenwedstrijden

Doelstellingen seizoen 2006/2007

tott.jpg.4e4f927c8e54921c0a19c12602554cf9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Lig ik te chillen op de bank met de laptop op de schoot. Ik was al heel lang op zoek naar een club die echt bij mij past. Opeens had ik Tottenham Hotspur. Een geweldige club met een goede spelers en prachtige supporters.

[ATTACH]84[/ATTACH]

Volgende update:

Spelers + tactiek

Oefenwedstrijden

Geplaatst
  • Auteur

[ATTACH]84[/ATTACH]

Volgende update:

Spelers + tactiek

Oefenwedstrijden

Geplaatst

Ik vind het nogal een kleine intro. Ik hoop dat je ons nog kan verassen

Geplaatst
  • Auteur

Deel I

Nadat ik mijn contract had ondertekend nam voorzitter Dany Lavy mij mee door de stad. Hij begeleide me erg goed en ik keek mijn ogen uit, ik vond Londen echt één van de mooiste steden die ik ooit had gezien. "Dany" stopte voor een prachtig luxe restaurant hij wou even met mij praten zei hij. We hadden dit gesprek hier onder:

D: Ga lekker zitten

Ik: Dank je

D: Ik stopte hier bij dit restaurant om even met je te praten over de doelstellingen dit jaar.

Ik: Wat verwacht je van me?

D: Zo ie zo wil ik het plubliek vermaken, Tottenham is nu jarenlang een beetje de kleinere broetje van de andere Londen'se team's. Ik verwacht van je dat je dit jaar de top 5 haalt zo dat Tottenham zich plaats voor de Europese tournooien.

S: Dat vind ik een redelijke doelstelling.

D: Ik ben nog niet klaar.

S: Oke

D: Je we spelen dit jaar ook Uefa Cup ik wil dat je ons op de kaart zet. Een goed resultaat dus.

S: Ik ga mijn best doen morgen leid ik de eerste training.

D: We zullen zien, maar stel ons niet teleur alles ligt op jou schouders

Nadat ik heerlijk had gegeten nam ik de taxi naar mijn hotel dicht in de buurt van White Hart Lane.

Volgende update komen de volgende dingen:

de selectie + screentje aankopen en verkopen

Trainingskamp op de Nederlandse Antillen + andere oefenwedstrijden

Geplaatst

Een mooie club man, hoewel ik wel merk dat sommige clubs beroemd worden nu zijn er 3 lopende Tottenham novelles met die van mij erbij maar dan kunnen we van elkaar wat dingen afkijken en dat is wel weer mooi.

Ik hoop dat je wat goede aankopen doet anders kun je nooit 5e worden, ik ben vorig jaar als 7e geeindigd(kan geen screen geven meer volgens mij) terwijl ik wel wat spelers gehaald had maar wel Defoe meteen kwijt na mijn aanstelling ongeveer.

Geplaatst
  • Auteur

De Selectie 2006/2007

De doelmannen

[ATTACH]86[/ATTACH]

De verdedigers

[ATTACH]87[/ATTACH]

De middenvelders

[ATTACH]89[/ATTACH]

De aanvallers

[ATTACH]88[/ATTACH]

Voorbereiding

Ik heb altijd een voorkeur voor trainingskampen in het buitenland; is de ploeg even weg van de druk om zich heen. Dit jaar is het de Nederlandse Antillen geworden.

[ATTACH]92[/ATTACH]

In Willemstad speelde we een rustige wedstrijd tegen Jong Holland: 1-3

Paar dagen later moesten we het op nemen tegen Barber wat geen schein van kans maakte tegen een goed Tottenham en een goed spelend Berbatov hij knalde er 3 in: 0-6

Op 28 juli speelde we tegen Jong Columbia het werd 0-7 door doelpunten van Berbatov(2x) Jenas(2x) Defoe(1x) Keane(1x) en een own goal.

Op 31 juli een geweldige overwinning op Undeba 0-10 met doelpunten van Aaron Lennon(2x) Defoe(4x) Keane(1x) Huddlestone(1x) en own goal 2x

Aangekomen in Engeland werd ik meteen geintervieuwd door een engelse krant:

Krant: Sven je speelde met je team op de Nederlandse Antillen, wat is je eerste indruk van het elftal?

Ik: Een goed georginiseerde ploeg met veel talent

Krant: Wie heeft het meeste indruk op je gemaakt?

Ik: Mijn hele team zijn allemaal vrienden van elkaar er hangt een goede sfeer in de kleedkamers, maar ik ga weer veder.

Krant: Bedankt

Volgende update: Aankopen en verkopen + Einde voorbereiding en het klaar maken voor de competitie

KRITIEK IS WELKOM, IS DE EERSTE KEER DAT IK DIT DOE

doelmannen.JPG.1f397d4b20c5d82001c6842e79b39b32.JPG

achterroede1.JPG.fb790fb32077113e445246fdc05b900e.JPG

aanvallers1.JPG.4107dfa19a4d7167932b3e6ebfebfa91.JPG

middenveld1.JPG.ab20d932d709e3a3812e86413955ebed.JPG

Stage.JPG.d42c35cd08867cabafd8b6747f9e47d8.JPG

Geplaatst

't Ziet er allemaal goed uit, maar kan je de screentjes in het groot posten, zodat we ze meteen kunnen lezen...

Ga zo door..

Geplaatst
  • Auteur
't Ziet er allemaal goed uit, maar kan je de screentjes in het groot posten, zodat we ze meteen kunnen lezen...

Ga zo door..

bedankt voor de reactie maar dat lukt op een of andere manier niet? :(:(

Geplaatst

Ga zo door..

bedankt voor de reactie maar dat lukt op een of andere manier niet? :(:(

Uploaden met imageshack ;)

Geplaatst

of met tinypic helemaal geen gezeik heb je meteen goeie grote;)

Geplaatst
  • Auteur
Nou, in je intro plaatje zit toch ZO'N domme grote spelfout :p Voor de verder rest leuk ;) Ga zo door

jah let niet op de spel fouten :whistle:

Geplaatst
Nou, in je intro plaatje zit toch ZO'N domme grote spelfout :p Voor de verder rest leuk ;) Ga zo door

jah let niet op de spel fouten :whistle:

Maakt niet uit hoor ;) Tenminste, ik zit er niet echt mee, je hebt van die mensen die gaan lopen zeiken om dt enzo... Nouja, daar let ik niet echt op ;)

Geplaatst
  • Auteur

Transfers IN

[ATTACH]93[/ATTACH]

Reden van de aankopen:

Nani: Een goede middenvelder die op meerdere postisie kan spelen nog jong en kan zich ontwikkelen tot een speler van het kaliber Kaka.

Vermeer Robinson raakte gebleseerd in de voorbereiding, en had met spoed iemand nodig voor weinig geld

Transfers UIT

[ATTACH]94[/ATTACH]

Reden van verkopen van spelers

Hossam Ghaly: Overbodig in de selectie, Zokora en Huddlestone zijn beter

Volgende update komt na de eerste 10 wedstrijden dan krijg je alles er op en er aan

VOLGENDE KEER PROBEER IK MET GOEDE PLAATJES SRRY VOOR HET ONGEMAK

1486579079_transfersin.JPG.d34774586f4ff15b8234b3679fb5b0d5.JPG

10227895_transfersuit.JPG.c9a2266e1ff5bd3de1e13d4d38f46fca.JPG

Geplaatst

Ghaly is wel goed, ik kocht 'm destijds met Middlesbrough en was man van het seizoen. Maar Nani is heel goed maar je moet heel goede resultaten behalen om hem te kunnen houden.

Geplaatst

Probeer idd je foto's meteen te plaatsen...

Ik PM je een manier om dit te doen...

Verder succes met de Spurs jongen!!

Geplaatst
  • Auteur

Vervolg

In de 10 wedstrijden die geweest zijn is er genoeg gebeurd. hieronder een paar screentjes:

Speeldag 1

speeldag1gm9.jpg

Speeldag 2

speeldag2br3.jpg

Speeldag 3

speeldag3cj5.jpg

Speeldag 4

speeldag4nq2.jpg

Speeldag 5

speeldag5as5.jpg

Speeldag 6

speeldag6qd6.jpg

Speeldag 7

speeldag7qc6.jpg

Speeldag 8

speeldag8xl8.jpg

Speeldag 9

spursreadingqx5.jpg

Speeldag 10

speeldag10bm7.jpg

Een verschrikelijke nederlaag. Ik kon er bijna niet van slapen:wall: :cry:

De Stand na 10 wedstrijden.

destandna10wedvi2.jpg

Uefa Cup

1sterondepr9.jpg

terugbs2.jpg

Simpel door naar de groepsfase

De Loting

uefacupfh0.jpg

League Cup

leaguecuphn8.jpg

Dan tref je in je eerste cup wedstrijd gelijk Liverpool dan baal je wel maar toch ga je voor een goed resultaat, helaas verlies je dan z'n wedstrijd door middel van strafschoppen wat altijd een loterij is. Uit deze cup dus uitgeschakeld maar dan winnen we de FA Cup maar :P

Over 10 wedstrijden krijgen jullie een uitgebreider verslag van de UEFA CUP en de competitie

KRITIEK WELKOM

Geplaatst

Zeer mooi weergegeven vind ik persoonlijk!!

Meer moet dat niet zijn...

Jammer van Arsenal maar wel mooi 3de plaats!!

UEFA Cup Palermo en Sevilla zware kluif, rest is doenbaar denk ik!!

Geplaatst

Palermo dat valt volgens mij ook nog wel mee Paul, Sevilla daar ga je het zeker zwaar mee krijgen ja.

Leuk dat je Vermeer hebt kunnen halen en dat voor zo weinig geld zeg, Nani lijkt me ook geen slechte speler en Ghaly die heb je goed verkocht, dat is een ontzettende prutser in mijn ogen.

Heeft het een seizoen volgehouden.

Geplaatst

Mooie resultaten

En zoveel blessures in die match tegen Everton 4 in de eerste helft en jammer dat je pas aan het eind kon gelijkmaken.

Europees moet doorgaan nu zeker lukken. Je moet maar derde zijn dus, da's geen probleem. Een puntje tegen Palermo of Sevilla moet genoeg zijn.

Doe zo voort !

Geplaatst

Everton heeft verplicht met 10 man gespeeld de tweede helft begrijp ik aangezien je geen 4x mag wisselen, dan heb je het wel een stuk makkelijker.

Geplaatst
  • Auteur
Everton heeft verplicht met 10 man gespeeld de tweede helft begrijp ik aangezien je geen 4x mag wisselen, dan heb je het wel een stuk makkelijker.

jah maar het liep niet lekker.. ik kan jullie alvast verklappen dat ik door ben in de Uefa Cup:whistle:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]