Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat was inderdaad niet heel erg moeilijk in zo een poule svendehaan90. Dat had ik ook wel verwacht, al wintertransfers voor ogen of nog niet?

Geplaatst
  • Auteur

Vervolg

De stand na 20 wedstrijden nog steeds spannend in de top 5, Chelsea leidt nog steeds(jammer genoeg), Man utd doet het ook goed en wij Tottenham draaien mooi mee.:) Liverpool doet het goed, en Arsenal maakt een mooie comeback.

standna20ng4.jpg

de Wedstrijden

Nadat we van Arsenal hadden verloren(3-0) moesten we tegen Man Utd, helaas verloren wij toen. Het zag er toen niet echt goed uit voor Spurs er kwam een gat tussen Man Utd en Spurs. We herpakte ons in de maand december en ik kreeg ook de Manager of te maand award. In de Uefa Cup was het eigenlijk te mooi om waar te zijn. We wonnen van de nummer 1 van Italie en de nummer 4 van Spanje.

wedstrijdenzw8.jpg

Uefa Cup

Mooie prestatie van mijn teampje we zijn door en moeten in de volgende ronde tegen Slovan Liberec

uefacup1ei9.jpg

lotinguefayr8.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Nieuw Contract

We lopen tegen het einde van het seizoen aan ik sta nog steeds 3de en in de Uefa Cup gaat het ook heel goed. Het was dus weer eens tijd voor een gesprekje met Dany Levy:

Dany belde mij op om weer te gaan eten in het restaurant waar we in het begin ook eens gegeten hebben. Ik vond het best en zei dat ik er over een uurtje er aan kwam. Stap snel onder de douche, doe daarna mijn Hugo Boss pak aan en stap in de auto van de zaak op weg naar hartje Londen.

Aangekomen bij het restaurant stap ik uit de auto en loop naar binnen.

ik loop naar de tafel waar Dany zit en schuif aan:

Dany: Sven,

Ik: Dany, hoe gaat het?

Dany: Goed, ik wil weer ergens met je over praten. De resultaten zijn prima, je draait mooi mee in de competitie, in de uefa cup gaat het ook zijn gangetje. En je staat in de halve finale van de FA Cup. Gaat dus goed met Tottenham. Daarom wil ik je een nieuw contract aanbieden om 2 jaar bij te tekenen.

Ik:........ ja met een voorwaarden dat er een budget vrijkomt om een paar spelers aan te trekken.

Dany: Ik ga kijken wat ik voor je kan doen.

Ik: Is goed.

Dany: Had jij veder nog vragen?

Ik had er een heleboel maar als dit nou het moment was om hem te vragen of we het stadion konden uitbreiden, nee dus ik zei: nee niet echt.

Een paar dagen later....

de Haan tekent nieuw contract

Spurs-trainer tekent een nieuw contrct voor de komende 2 jaar blijft hij aan de club verbonden. de Haan vertelde in een intervieuw in de VI dat hij met veel liefde de komende 2 jaar met Tottenham prijzen wil pakken.

overeenkomstcontractir2.jpg

SEIZOEN LOOPT TEN EINDE JULLIE KRIJGEN ZO SNEL MOGELIJK SCREENTJES VAN OVERZICHTEN VAN HET SEIZOEN!!!!!!!!

KRITIEK IS WELKOM

Geplaatst
  • Auteur

Wat vinden jullie van deze wedstrijdverslag?

UEFA CUP:

De kwartfinales zijn aangebroken:

Ik zat zwaar in de problemen(blessures) ik had haast geen basis spelers meer daarom staat thuram(gehuurd van Barca) ook links mid en op de AMC positie staan de rechts back. Problemen dus voor Tottenham maar we kwammen nog goed weg in Portugal we speelden een gunstige 3-3 dieptepunt in de wedstrijd was wel dat ook Keane met een blessure uit viel.:cry:

kwartfinaleuefasw5.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Overzicht Seizoen 1

Overzicht Seizoen 1

Eindstand seizoen 1

standwv9.jpg

Overzicht van de rest van het seizoen

derestvanhetseizoenwe8.png

FA Cup Finale

facupfinalese4.jpg

Finale UEFA Cup

uefacupfinalerh2.jpg

De ingekomen transfers van seizoen 1

transfersiniz1.jpg

Uitgegaande transfers seizoen 1

uitgaandetranstb2.jpg

Geplaatst

Goed gedaan man,ga zo door vriend(y)

Geplaatst

Dit is best een mooie lay-out joh, die nieuwe bedoel ik dan he en cool dat je zover bent gekomen in de uefa cup, heb je hem ook in de wacht gesleept?

Hoe kom je er in godsnaam bij om Stalteri als aanvallende middenvelder te posteren zeg.

Geplaatst
  • Auteur
Dit is best een mooie lay-out joh, die nieuwe bedoel ik dan he en cool dat je zover bent gekomen in de uefa cup, heb je hem ook in de wacht gesleept?

Hoe kom je er in godsnaam bij om Stalteri als aanvallende middenvelder te posteren zeg.

te weining man en iedereen geblesseerd maar het heeft gewerkt :P

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben inmiddels in de voorbereiding van mijn 2de seizoen over een tijdje krijgen jullie alle info ... tipje van de sluier heb az verslagen met 9-0:*)

Geplaatst
  • Auteur

ik Kan Momenteel Geen Verslag Geven Van Mijn Carriere Met Tottenham Ben Mijn Pc Een Paar Dagen Kwijt Tot 24 Juni Kan Ik Niet Reageren. Sorry Voor Het Ongemak.

Geplaatst

Jammer, je ging tot nu toe echt super. Mooie resultaten en knap dat je in je eerste seizoen direct de Uefa Cup wint. Jammer dat Chelsea eerste is geworden, ik mag die ploeg niet, maar goed.. next year?

Geplaatst
  • Auteur

MENSEN MENSEN HET SPIJT ME MAAR DE OVERGANG VAN XP NAAR VISTA IS NIEt TEN GOEDE GEKOMEN VOOR TOTTENHAM HET SPEL IS OP 1 OF ANDERE MANIER GEWIST.................. HET SPIJT ME MAAR DEZE TOPIC MAG GEDELETE WORDEN!!!!!!!!!! :@:@:@

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]