Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Een nieuw Systeem, Een nieuw Ajax 24 leden hebben gestemd

1. 1. Een nieuw Systeem, Een nieuw Ajax

• Ze worden uitgeschakeld door AEK.
      1
    • Ze worden uitgeschakeld in de halve finale.
      12
    • Ze winnen de Champions League.
      11

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 180
  • Weergaven 454
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb toch tijd gevonden om de drie teams te plaatsen.

AZ Selectie:

67mylmx.png

PSV Selectie:

52yl7k4.png

Feyenoord Selectie:

6cnmdqq.png

Geplaatst

Wat een vieze overlopers die Mitea, Pienaar, Trabelsi, Rosenberg en Vermaelen:evil:

Maarja:cab:

Jij hebt trouwens wel veruit de beste selectie.:clap:

suc6 ermee:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

4ytedk7.gif

Competitie

4oqo45w.png

Een zeer gemakkelijke overwinning voor ons, Vitesse kreeg geen poot aan de trapper tegen een goed voetballend Ajax.

5xfebh4.png

Vandaag stond op papier het moeilijkste duel op het schema, de vorige wedstrijd eindigde in 2-2, maar vandaag was Ajax een paar klassen beter.

We misten in de eerste helft veel kansen en PSV kon daarmee snel counteren en zo zelf kansen creëren. Vlak voor rust bracht Wesley Sneijder Ajax op 1-0 na een schitterende vrije trap. In de tweede helft ging PSV meer druk zetten, maar dat leidde tot niets uit. Ballack beslisde het duel door in de 84ste minuut een mooie aanval van Ajax af te ronden.

62n5nq1.png

Tegen ADO was het weer raak, na de 2-0 begonnen de ADO fans onrustig te worden en toen Luca Toni zijn hattrick maakte vonden ze het genoeg. De wedstrijd werd gestaakt en word ook niet verder uitgespeeld het blijft bij 3-0.

ozeFhZBbjtg

Een filmpje van een Ajax supporter uit het uitvak.

6bxzcpz.png

De vorige wedstrijden wonnen we simpel, maar vandaag waren we de weg helemaal kwijt. Sparta was bij vlagen beter en kreeg goede kansen maar Edwin van der Sar hielp ons om toch nog een puntje te pakken.

Champions League

52e2lmp.png

Ik denk dat het geen hele moeilijke loting is, aangezien Manchester United zich niet al te best versterkt heeft. In tegenstelling tot Osasuna dat een goed team heeft opgebouwd met spelers als Roy Makaay en Diego Forlan. Osasuna won het eerste Champions League duel tegen Manchester dan ook met 4-1. Ik denk dat Olympiakos op papier de zwakste ploeg is.

6ewrzgz.png

Het was vandaag geen moelijke overwinning voor ons, in zeven minuten kwamen we op een 2-0 voorsprong, maar inplaats van de wedstrijd uit te voetballen lieten we Olympiakos in de 71ste minuut tot 2-1 terugkomen. Daarna herpakten we ons weer goed, en hadden zelfs kansen op de 3-1.

Reacties zijn welkom:thumb:

Screens op aanvraag

Geplaatst

ADO zit al zo in de shit, dus ik word er niet blij van, het idee was wel leuk maar ik hoorde een man de hele tijd roepn: Vitesse Vitesse:cab:

OT: het ziet er allemaal goed uit ga zo door

Geplaatst

Ik moet zeggen dat het wel mooi is dat er een filmpje doorheen gemixt zit zeg maar voor de entertaiment.

Je CL-poule is helemaal niet zo zwaar als ik het zo zie had je een veel zwaardere kunnen hebben volgens mij.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]