Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Deel 1] Op naar de top in Oost-Vlaanderen!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[Deel 1] Even wat informatie;)

In deze novelle ga ik vertellen over mijn spel met AA Gent uit Belgie.

Toen ik voor het eerst de selectie zag schrok ik toch een beetje.. Ten eerste: In de selectie zaten wel 15 buitenlanders die geen Vlaams/Nederlands spreken. Ten tweede: De spelers zijn fysiek erg zwak (vooral het uithoudingsvermogen is erg laag.) Ten derde: De selectie is op een aantal mensen na heel erg matig. Tijd voor een aantal grote veranderingen dus.

Gelukkig is de doelstelling van de club erg laag (Respectabele plaats) want zo kan ik lekker rustig een goed team op gaan bouwen met alléen maar Belgen en Nederlanders. Ik speel trouwens wel het liefste volgend seizoen Europees voetbal dus ik ga toch voor plek 4/5, of de beker natuurlijk;).

Geen moeilijk gezeur dus het eerste seizoen.. Gewoon aan elkaar wennen en een goede tactiek bedenken. Ik vind trouwens wel dat het niet werkt om meteen alle buitenlanders weg te doen en dan daar Belgen voor terug te kopen.. Dus mijn doelstelling is om dat in het seizoen 2008/2009 voor elkaar te hebben!

Nou moet ik jullie wel zeggen dat ik niet een coach ben die na drie jaar met AGOVV de Champions League wint ofzo, want zo'n tactisch meesterbrein ben ik niet.. Ik ga altijd uit van een 4-3-3 met éen defensieve middenvelder en twee aanvallende..

Mijn doelstellingen voor de komende drie jaar zijn:

Doelstellingen:

2006/2007

- Europees voetbal afdwingen (Of dat via competitie of beker gaat maakt niet uit.)

- In ieder geval 9e worden.

- Zorgen voor stabiele financiën zodat we binnen drie jaar kunnen concurreren met Nederlandse en Franse subtoppers.

- Proberen om alle buitenlanders die niks toevoegen weg te werken.

- Goede (jonge) Belgische vervangers kopen.

2007/2008

- In de top 3 van de competitie eindigen.

- Minimaal halve finale van de beker.

- Kwalificeren voor de groepsfase UEFA Cup. (Liefst overwinteren)

- De betere buitenlanders verkopen.

- Jong talent scouten en kopen.

2008/2009

- In de top 3 van de competitie eindigen

- Finale beker

- Overwinteren in Europa.

- Alle buitenlanders verkopen.

- Genoeg kapitaal opbouwen om in de zomer bekendere spelers binnen te halen.

Ik denk dat dit zeker moet gaan lukken!!

De volgende update komt eraan..

Vragen e.d. kunnen hier gesteld worden..:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Toen ik voor het eerst de selectie zag schrok ik toch een beetje.. Ten eerste: In de selectie zaten wel 15 buitenlanders die geen Vlaams/Nederlands spreken. Ten tweede: De spelers zijn fysiek erg zwak (vooral het uithoudingsvermogen is erg laag.) Ten derde: De selectie is op een aantal mensen na heel erg matig. Tijd voor een aantal grote veranderingen dus.

Gelukkig is de doelstelling van de club erg laag (Respectabele plaats) want zo kan ik lekker rustig een goed team op gaan bouwen met alléen maar Belgen en Nederlanders. Ik speel trouwens wel het liefste volgend seizoen Europees voetbal dus ik ga toch voor plek 4/5, of de beker natuurlijk;).

Geen moeilijk gezeur dus het eerste seizoen.. Gewoon aan elkaar wennen en een goede tactiek bedenken. Ik vind trouwens wel dat het niet werkt om meteen alle buitenlanders weg te doen en dan daar Belgen voor terug te kopen.. Dus mijn doelstelling is om dat in het seizoen 2008/2009 voor elkaar te hebben!

Nou moet ik jullie wel zeggen dat ik niet een coach ben die na drie jaar met AGOVV de Champions League wint ofzo, want zo'n tactisch meesterbrein ben ik niet.. Ik ga altijd uit van een 4-3-3 met éen defensieve middenvelder en twee aanvallende..

Doelstellingen:

2006/2007

- Europees voetbal afdwingen (Of dat via competitie of beker gaat maakt niet uit.)

- Zorgen voor stabiele financiën zodat we binnen drie jaar kunnen concurreren met Nederlandse en Franse subtoppers.

2007/2008

2008/2009

- Finale beker

Geplaatst
  • Auteur

Doelstellingen:

2006/2007

2007/2008

2008/2009

- Finale beker

Geplaatst
  • Auteur

[Deel 2] De voorbereiding

Zoals ik al heb gezegd moest ik dus gaan werken met een veredelt B-Elftal.. Er waren een aantal uitzonderingen, maar die stonden in de belangstelling van grote(re) clubs dus die leken me onhoudbaar en ze waren ook nog eens buitenlander dus eigenlijk kwam het me wel goed uit dat ik nu al van ze af kon komen.

Dominic Foley kwam al snel in de belangstelling van Wigan Atlethic.. Wat Wigan in hem zag weet ik ook niet, maargoed.. Ze boden 3,5 miljoen en dat bod kon ik natuurlijk niet weigeren.. Ook sterspeler Alin Stoica werd verkocht voor 3,3 miljoen aan Feyenoord.. Hij paste toch niet in mijn systeem en 3,3 miljoen is een hoop geld, dus waarom zou ik hem dan houden? Ook Davy de Beule en Jean Besajour mochten van mij vertrekken en zij deden dat dan ook naar Nice en Le Mans. In totaal kreeg ik zo'n 9 miljoen binnen voor deze 4 transfers.. Daarvan kon ik dus heel wat versterkingen halen!!

De eerste versterking was een spits, namelijk Zsombor Kerekes.. Ik weet het, het is geen Belg, maar hij praat prima Nederlands en bovendien was hij gratis dus ik besloot hem toch maar te halen als back up voor Giuseppe Rossini die voor 120k werd gehaald van FC Utrecht. Maar we waren nog niet klaar met shoppen in Nederland want er werden nog een aantal Nederlandse Belgen gehaald: Siebe Blondelle (VM), Allexandre Bryssinck (LM,VCR) en Jonathan Wilmet (AMR). Maar nog was AA Gent niet klaar op de transfermarkt want ik wilde er nog een aantal verdedigers bij hebben. Na de Nederlander Erik Pieters kwamen Daan Vaessen, Steve Colpard, Jimmy de Wulf en Björn Smits. Ook kocht ik Roland Lamah van Anderlecht.

Wij willen natuurlijk dolgraag UEFA Cup spelen en dat kon door de zomerbeker te winnen. In de finale speelden wij tegen Zeta uit Montenegro. We hadden niet erg veel moeite met die gasten uit het Oosten en maakten ze in met 4-0 en 2-0 met een hoofdrol voor huurling Tom de Mul.

Geplaatst

Mooie ploeg en erg mooie transfers. Dat je Foley wegkrijgt van 3,5 miljoen is leuk. En veel goeie aankopen.

Dus nu heb je 12 spelers aangekocht en één huurling?

Geplaatst

Een uitstekend begin en het is wel cool dat je van plan bent om alle buitenlanders eruit te werken, je moet het elftal altijd zoveel mogelijk vullen met spelers uit het land en 15 is wel heel erg zeg. AA Gent is een mooie ploeg waarmee toch iets haalbaar zou moeten zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Shit man.. Mijn spel wil niet meer laden.. Ik moet dus overnieuw beginnen.. Gelukkig was ik pas 2 maandjes onderweg;)

Geplaatst

Jammer want je had net zo veel geld gekregen voor transfers.

Geplaatst
  • Auteur

Inderdaad, echt balen.. Ik ga trouwens 2 jaar aan de slag bij het nationale elftal van België en kies dan pas een team omdat de meeste teams dan nóg rampzaliger zijn, en al helemaal in België omdat dat dan tegen die tijd helemaal leeggeplukt zal zijn;)

Geplaatst
  • Auteur
Een uitstekend begin en het is wel cool dat je van plan bent om alle buitenlanders eruit te werken, je moet het elftal altijd zoveel mogelijk vullen met spelers uit het land en 15 is wel heel erg zeg. AA Gent is een mooie ploeg waarmee toch iets haalbaar zou moeten zijn.

Het mogen van mij ook Nederlanders of Duitsers zijn, als ze maar Vlaams/Nederlands kunnen praten;)

Geplaatst

mooie doelstelling veel succes met de club van de mooiste stad in belgië;-)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]