Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik speel al jaren nu in the conference south/north/national (elke keer een nieuw potje, omdat ik spelplezier verlies) maar met elk spel heb ik 1 heel groot probleem:

meestal als ik een contract krijg aangeboden, wordt er gezegd dat ik een loonbudget van tussen de 5500,- en 9000,- krijg (verschilt per club). Nou ben ik heel braaf en zit meestal 1000,- tot 2000,-(!) ONDER mijn limiet. MAAR NOGSTEEDS DRAAIEN WE EEN VERLIES VAN BIJNA 15.000 per maand!!

transfers heeft geen nut, niemand is ooit geinterreseerd in mijn spelers, en als ik ze wel verkoop is het meestal niet meer dan 2.000,- (omdat andere clubs ook geen geld hebben) en ik wil men sterspelers niet weggooien..

Er zijn ook wel uitzonderingen, met Droylsden was ik gepromoveerd en kreeg ik gemiddeld 2000(!) toeschouwers per wedstrijd, en dus draaide ik maar versliesje van 1.000,- ofzo.. maar als we geen wedstrijden meer spelen (eind mei,juni, begin Juli) dan loopt het verlies weer in de 10.000en en is al het werk voor niets..

Oefenwedstrijden voor een Conference teampje is indd wel handig, maar dan moet je eerst wel nog eeen goeie club strikken die tegen je wilt spelen. en aangezien mijn stadion maar een capaciteit van 3000 heeft, gaat dat ook niet werken :clap: :-D

DUUUSS.. nog tips ? :whistle: :cab:

Geplaatst
  • Auteur