Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

In mijn Ajax game is mijn belangrijkste speler denk ik Higuain, maar als ik dat zeg scoort ie op eens niet meer en doet Mokoena dat wel. Tevens Krancjar ook erg belangrijk in mijn team; hij heeft de hoogste stats, meeste assits en aardig wat doelpunten

• Antwoorden 69
  • Weergaven 261
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

aguero.PNG

Vond het wel tof dat hij nu ook Legendary Forward als beschrijving heeft. :)

Geplaatst

Mijn beste spelers bij AC Milan zijn momenteel Clarence Seedorf en Andrea Pirlo.

Geplaatst

haha ho0det.

Mun beste speler is denk ik toch wel Ronaldo.

Geplaatst

ik speel met Internazionale nog zonder patches of updates enzo dus dat je nog veel met merchandising kunt verdienen en dat heb ik ook gedaan waardoor ik heel veel topspelers heb, ik heb ook anderson (ik voor 40 miljoen) maar die staat bij mij wissel, gaat volgend seizoen stankovich opvolgen omdat die te oud wordt(seizoen 2010-2011 op het einde) maar me echt zeer uitblinkende spelers zijn:

-mijn keeper L. Arenas, heb ook een nederlandse regen van 18 laatst gecontracteerd waarvan de scoout zegt dat hij VEEL beter wordt dat mijn beste keeper Arenas, die moet dus wel heel goed worden en waarschijnlijk over een paar jaar de enigste topspeler is.

-Mijn verdedigers heb ik 3 topspelers: Sergio Ramos, Vincent Kompany en mijn beste Dani Alves heb ook nog Micah Richards als eerste back up voor zowel de centrale verdedigers als de rechtse verdediger(is op heel veel plaatsen omgetraind, cv, vr, vvr, vmc, lm.)

-Mijn centrale middenvelder Fernando Gago, heeft zich zeer goed ontwikkelt bij Bayern Munchen waar ik hem van heb overgenomen voor 66 miljoen, moest hem gewoon hebben. Heeft zich nog niet lang kunnen bewijzen kwam in de winterstop over.

-Mijn aanvallende middenvelder Cristiano Ronaldo. heb ik al heel lang en presteert heel goed wat ik dan ook van hem verwacht.

-mijn aanvaller Bojan, is nog 20 maar staat heel vaak naast fernando torres of imbrahimovich die wel beter zijn, maar minder dan hem presteren omdat Bojan gewoon heel erg goed presteert.

Ik heb bij elkaar 566 miljoen uitgegeven aan transfers en 118 miljoen ontvangen. De uitdaging is er wel een beetje van af en ben opzoek naar een nieuw team, als er beetje team komt met uitdaging ga ik daar gelijk soliciteren.

Dat was dan mijn lange post:D

Geplaatst

ja klopt ook veel geld verdient he en ook veel prijzen gepakt, 2007 eerste ronde R.U. verloren van Real Madrid, de 3 champions Leagues daarna allemaal gewonnen, alleen deze van dit seizoen in de eerste ronde r.u. van chelsea verloren na in de groepsronde alles te hebben gewonnen met 18-1 doelsaldo. elk seizoen serie a gewonnen maar nu is wel de lol eraf, heb wel nog 200 miljoen op me balans xD

Geplaatst

nou in het hele toernooi verdien je wel zo'n 30 miljoen, voor de groepsronde dik 3 miljoen en 325 k per gewonnen wedstrijd, de helft voor gelijkspel 0 voor verlies. 1e ronde R.U. verdien je geen geld kwartfinale krijg je 2 miljoen ofzo halve krijg je 3 miljoen dacht ik en als je het toernooi hebt gewonnen 5 miljoen en als je finale verliest iets minder, is niet helemaal precies met die prijzen. Maar je krijgt veel geld aan kaartverkoop, die wedstrijd tegen chelsea had ik 3,3 miljoen uit kaartverkoop. en als je goed doet enzo worden waardes van je spelers hoger waardoor je meer verdient vaak uit spelersverkopen, je spelers ontwikkelen zich ook nog wel btje in champions league en je team wordt populairder meer kaartverkoop enzo ook in gewone wedstrijden betere status zodat spelers graag naar je team komen maar dat zit bij inter wel snor al.

denk eraan een novelle eroover te beginnen en ga wel ff x posten bij rate my team.

Geplaatst

Ok, bedankt duurt nog eff voordat ik ooit in de chapions league zal zitten met Real Union :p

Geplaatst

Ortega of Farias met River plate,

Me broertje = boca

bij hem Riquelme en Palacio,

Geplaatst

Iakovenko met Genk

Dembele met Belgie

Barton met Engeland

Ben-Haim met Israel

L. Mokoena met Orlando Pirates

Villa met Manchester

Palacio met Liverpool

Bojan met Ajax (2016 dan wel)

dat waren al men saves

Geplaatst

Met Ajax heb ik Per Ciljan Skjelbred als topspeler, en ook Peter Crouch. :) Ohja, ook een topspeler van me is Thomas Sivok.

Geplaatst
Hoeveel game sheb jij wel neit lopen :cab: ?

Iakovenko met Genk 1

Dembele met Belgie 2

Barton met Engeland 3

Ben-Haim met Israel 4

L. Mokoena met Orlando Pirates 5

Villa met Manchester 6

Palacio met Liverpool 7

Bojan met Ajax (2016 dan wel) 8

----------------->dat waren al men saves<-------------

Als het je niet duidelijk is zal ik het wel ff aanpassen =)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]