Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Was eigenlijk meer als opmerking dan als vraag bedoeld :p 8 games vind ik nogal veel.

• Antwoorden 69
  • Weergaven 261
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Was eigenlijk meer als opmerking dan als vraag bedoeld :p 8 games vind ik nogal veel.

En dan coach ik ook Nederland U21 en Kettering nog maar niet zo vaak als die 8 =)

Geplaatst
nou in het hele toernooi verdien je wel zo'n 30 miljoen, voor de groepsronde dik 3 miljoen en 325 k per gewonnen wedstrijd, de helft voor gelijkspel 0 voor verlies. 1e ronde R.U. verdien je geen geld kwartfinale krijg je 2 miljoen ofzo halve krijg je 3 miljoen dacht ik en als je het toernooi hebt gewonnen 5 miljoen en als je finale verliest iets minder, is niet helemaal precies met die prijzen. Maar je krijgt veel geld aan kaartverkoop, die wedstrijd tegen chelsea had ik 3,3 miljoen uit kaartverkoop. en als je goed doet enzo worden waardes van je spelers hoger waardoor je meer verdient vaak uit spelersverkopen, je spelers ontwikkelen zich ook nog wel btje in champions league en je team wordt populairder meer kaartverkoop enzo ook in gewone wedstrijden betere status zodat spelers graag naar je team komen maar dat zit bij inter wel snor al.

denk eraan een novelle eroover te beginnen en ga wel ff x posten bij rate my team.

Dat klopt dus niet met per gewonnen wedstrijd.

Dat is 600 k in plaats van 325k;)

Geplaatst

Ayila Yussuf is echt een sterkhouder bij mijn Utrecht. Voor 7.25 miljoen gehaald in het tweede seizoen van Dinamo Kiev.

Geplaatst

In mijn vorige spel met FC Zwolle waren Hermanni Vuorinen en Jan Vertonghen (gehuurd) ongetwijfeld de betere spelers, Samen met Jordy Zuidam.

Nu ben ik bezig met Assyriska (Zweedse eestre divisie) en ben ik tegelijkertijd manager van het Finse elftal. Bij Assyriska zijn Valeri Minkenen en Dejan Geric grote talenten en is Ibrahim Atiku het belangrijkste.

Bij het Finse elftal draait alles (nog steeds) rond Jari Litmanen met Hyypiä, Pasanen, Väyrynen, Eremenko Jr en Jääskeläinen als andere vaste waarden.

Geplaatst

Elano( wint veel op het middenveld ) en mijn top spits, kerzakov, scoort veel, alleen jammer dat die vaak gebleseerd is.

Ben trouwens shakhtar, heb al het TB uitgegeven ( 42 milj)

Geplaatst

Mirko Vucinic is mijn topspits.

Hij is niet zoveel waard (in geld) als Aguero, De Rossi of C Ronaldo, maar wel mijn belangrijkste speler.

Geplaatst

Ik ben met Real Madrid begonnen, en in de eerste 5 wedstrijden heeft Pepe allemaal 8'en gehaald. Had ik niet verwacht. Ook Sneijder doet het goed met 3 wedstrijden 2 doelpunten. Nu de rest van de competitie nog.

Geplaatst

riquelme en ze roberto allebei bij ajax:D

Geplaatst

Zonder twijfel Iversen. Misschien niet de béste, maar alleszinds wel de belangrijkste voor mijn ploeg :)

Maar hij is aan het twijfelen of hij weggaat :( Ik sta wel bij zijn favoriet personeel. Hopelijk geeft een mogelijke UEFA-cup overwinning (met Feyenoord) de doorslag dat hij blijft :)

Geplaatst

Met Ajax, Per Ciljan Skjelbred.

Geplaatst

Correa en Milevsky en Rincon doen het goed met D KIEV>

Geplaatst

Ajax, 2014...

Legio aan wereldspelers:

Kaka, aguero, huntelaar, kompany, rafinha, eduardo ratinho, marcelo

Geplaatst
Ajax, 2014...

Legio aan wereldspelers:

Kaka, aguero, huntelaar, kompany, rafinha, eduardo ratinho, marcelo

zo dat wil ik wel ff in een screen zien;)

Geplaatst

Mattias Fernandez!!!

Prijzen 2014:

Topscoorder eredivisie (32 goals)

Speler van het jaar eredivisie

Beste speler CL

Topscoorder CL (15 goals)

_O_ _O_ _O_

Edit: Ook nog Europees middenvelder van het jaar. :) (en hij heeft in de spits gestaan :D)

Geplaatst

Bojinov :cab:

2x topscoorder Premier League 2x Europees aanvaller van het jaar

2x europese gouden schoen

Geplaatst
nou in het hele toernooi verdien je wel zo'n 30 miljoen, voor de groepsronde dik 3 miljoen en 325 k per gewonnen wedstrijd, de helft voor gelijkspel 0 voor verlies. 1e ronde R.U. verdien je geen geld kwartfinale krijg je 2 miljoen ofzo halve krijg je 3 miljoen dacht ik en als je het toernooi hebt gewonnen 5 miljoen en als je finale verliest iets minder, is niet helemaal precies met die prijzen. Maar je krijgt veel geld aan kaartverkoop, die wedstrijd tegen chelsea had ik 3,3 miljoen uit kaartverkoop. en als je goed doet enzo worden waardes van je spelers hoger waardoor je meer verdient vaak uit spelersverkopen, je spelers ontwikkelen zich ook nog wel btje in champions league en je team wordt populairder meer kaartverkoop enzo ook in gewone wedstrijden betere status zodat spelers graag naar je team komen maar dat zit bij inter wel snor al.

denk eraan een novelle eroover te beginnen en ga wel ff x posten bij rate my team.

Dat klopt dus niet met per gewonnen wedstrijd.

Dat is 600 k in plaats van 325k;)

zonder updates is het 325 k;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]