Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na een lange tijd afwezigheid is Donwesje eindelijk terug op zijn geliefste forum van de Benelux en hoe! Een nieuwe club trok zijn aandacht en natuurlijk kon hij het aanbod niet afslaan. De naam van de nieuwe club is: Melbourne Victory!

Seizoen 2006-2007

Een nieuwe start bij een club als Melbourne is moeilijk , zeker als je de nationale regels van de voetbalcompetitie amper kent. Zo mag je maar 20 spelers in je selectie hebben en heb je maar 4 wissels. Voor een ervaren trainer als ik een hels karwei kan ik je vertellen. De club is financieel gezond al mag het transferbudget de komende tijd flink opgeschroefd worden , want met 150K aan budget kom je niet ver althans dat denken velen. De club is een grote uitdaging voor een man als ik. Allereerst is er de Nationale competitie die dit seizoen gewonnen gaat worden! (Of toch niet?) Daarnaast is er een soort Aziatische vorm van een Champions League en de Challenge oftewel een soort KNVB-Beker. Een leuk team uit Melbourne gaat dit seizoen het strijdtoneel betreden , wordt het een flop of een gigantische hit? We zullen het vanzelf gaan zien , maar ik ben ervan overtuigd dat we iedereen gaan inpakken....

Geplaatst
  • Auteur

Na een lange tijd afwezigheid is Donwesje eindelijk terug op zijn geliefste forum van de Benelux en hoe! Een nieuwe club trok zijn aandacht en natuurlijk kon hij het aanbod niet afslaan. De naam van de nieuwe club is: Melbourne Victory!

Seizoen 2006-2007

Een nieuwe start bij een club als Melbourne is moeilijk , zeker als je de nationale regels van de voetbalcompetitie amper kent. Zo mag je maar 20 spelers in je selectie hebben en heb je maar 4 wissels. Voor een ervaren trainer als ik een hels karwei kan ik je vertellen. De club is financieel gezond al mag het transferbudget de komende tijd flink opgeschroefd worden , want met 150K aan budget kom je niet ver althans dat denken velen. De club is een grote uitdaging voor een man als ik. Allereerst is er de Nationale competitie die dit seizoen gewonnen gaat worden! (Of toch niet?) Daarnaast is er een soort Aziatische vorm van een Champions League en de Challenge oftewel een soort KNVB-Beker. Een leuk team uit Melbourne gaat dit seizoen het strijdtoneel betreden , wordt het een flop of een gigantische hit? We zullen het vanzelf gaan zien , maar ik ben ervan overtuigd dat we iedereen gaan inpakken....

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2006-2007

Geplaatst

Welkom terug. Hopelijk hou je het bij deze evenlang vol als met je vorige

Succes in australie

Geplaatst
  • Auteur

Hendrick nu al weg?

De kans is aanwezig dat Hendrick na een aantal maanden alweer gaat opstappen bij Melbourne. De reden hiervan is dat verschillende clubs zich al gemeld hebben voor deze trainer met een enorme dosis talent. Ook zou de club waarvan hij nu trainer is meespelen. Hendrick zelf; 'Het draait niet bij Melbourne , we hebben de kwaliteiten in huis maar we staan slechts 6de en zijn al uitgeschakeld in de beker en de challenge cup'. Niet bepaald hoopgevend dus voor het bestuur van Melbourne. De club wenst niet in te gaan op de speculaties die de pers doet. Wel wil de club meewerken aan een eventueel vertrek van de jonge topcoach uit Nederland. Clubs die al intresse getoond zouden hebben zijn: Heerenveen , Lausanne , Bezanija en MVV. Naar alle waarschijnlijkheid zal Hendrick geen enkele van bovenstaande clubs bezoeken voor een bespreking van een eventueel contract bij de club. Het is afwachten wat de onvoorspelbare man uit 's-Hertogenbosch gaat doen , we houden u op de hoogte.

Geplaatst
  • Auteur

Melbourne bezig met een inhaalrace!

MELBOURNE 29 Augustus 2006 - Ondanks alle speculaties is Hendrick nog steeds trainer van Melbourne Victory dat de afgelopen 5 wedstrijden allen winst te winnen en daarmee nu 3de staat op de ranglijst. Nog steeds heft het bestuur geen vertrouwen meer in Hendrick en de kans is zeer groot dat de ervaren talentvolle jonge trainer zijn carriere gaat voortzetten in Oostenrijk bij een Eerste Divisie club. Ondanks de 15 punten uit de laatste 5 wedstrijden zitten er bij het bestuur een aantal kinken in de kabels waardoor ze niet door een deur kunnen met Hendrick zo zegt de voorzitter van de club. Het is spijtig te moeten horen als je er alles aan doet om de club vooruit te stomen en dat dan amper lukt dankzij het tegensputteren van bestuursleden aldus Hendrick. Hopelijk gaat hij het seizoen afmaken in Melbourne of word het Hendrick aus Tirol?

Geplaatst
  • Auteur

Einde verhaal bij Melbourne en een nieuwe start!

Het was zover , de laatste wedstrijd als trainer van Melbourne Victory werd dik verloren uit bij Central Coast. Een 5-2 nederlaag bezorgde het bestuur kopzorgen en ze schopten mij buiten. Geheel terecht want het team functioneerde niet zoals het hoort te functioneren. Enkele weken na mijn ontslag kreeg ik telefoon uit Oostenrijk. Een kleine club behoeden voor degradatie uit de Eerste Divisie namelijk Lustenau. Een gezellige dorpsclub met een enorme uitstraling. Warme mensen en een gezellige werkgroep.Precies mijn ding dus. Ik teken meteen voor minimaal 1 seizoen en ik merk al snel dat er genoeg talent rondloopt in Oostenrijk. Slechts 16 spelers zie ik op papier staan bij mijn assistent-trainer. Er is dus werk aan de winkel en er moeten wat jonge talenten aangetrokken worden die nadat ze getraind zijn klaargestoomd moeten worden voor het eerste elftal. Jongens als Andre Hol , Boukhari en Dalle Valle zijn 3 slechts 3 potentiele toppers die ik heb weten te strikken voor een avontuur in Oostenrijk. De doelstelling voor de laatste paar wedstrijden is simpel; lijfsbehoud. Hopelijk gaat ons dat lukken en kunnen we volgend seizoen werken aan een spikssplinternieuw team dat mee probeerd te doen voor promotie naar de Eredivisie.

Selectie 2006-2007

selectielh2.jpg

Transfers In:

transfesinre6.jpg

Geplaatst

Leuke wending! Screentje Dalla Valle? Bij mijn Liverpool game (heb maar 1,5 seizoen gespeeld), had ik hem na 1 seizoen in de jeugd en hij had voor een 15 jarige superstats! Succes verder

Geplaatst
  • Auteur
Whaha je haalt zelfs spelers van Argon en Capelle, is hoofdklasse van NL ongeveer even goed als Eerste divisie in Oostenrijk ofzo?

Ja en aangezien ik weet waar je kwalitatief leuke spelers kan halen is de keuze simpel. Deze jongens koopje voor 1K of gratis en ze kunnen genoeg opbrengen binnen 5 jaar.

Geplaatst
Whaha je haalt zelfs spelers van Argon en Capelle, is hoofdklasse van NL ongeveer even goed als Eerste divisie in Oostenrijk ofzo?

Ja en aangezien ik weet waar je kwalitatief leuke spelers kan halen is de keuze simpel. Deze jongens koopje voor 1K of gratis en ze kunnen genoeg opbrengen binnen 5 jaar.

En als je eenmaal in de Eredivisie van Oostenrijk zit kan je ook spelers uit de Eerste divisie van Nederland halen of zijn die onhaalbaar?

Geplaatst
  • Auteur

En als je eenmaal in de Eredivisie van Oostenrijk zit kan je ook spelers uit de Eerste divisie van Nederland halen of zijn die onhaalbaar?

Ligt aan je reputatie van de club zelf is gewoon heel belangrijk , als je redelijk hebt betaal je bijvoorbeeld meer voor een speler als dat je goed hebt zo werkt dat systeem zeg maar. Nederlandse inbreng in mijn ploeg vind ik wel belangrijk zoals Van Gaal dat destijds deed bij Barca.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2006-2007 Evaluatie

De klus was lastig om te klaren aan het begin van mijn aanstelling als trainer van Lustenau uit Oostenrijk. Slechts 19 punten en 6 punten achterstand op de nummer 9. Uiteindelijk hebben we het seizoen toch redelijk afgesloten op een 9de stek met een enorme voorsprong op nummer 10. Ik ben tevreden en het bestuur bood mij bij wedstrijd nummer 28 al een nieuw contract aan voor de komende 2 seizoenen wat ik natuurlijk meteen accepteerde. De doelstelling voor volgend seizoen is simpel , weer erin blijven. Toch heb ik mezelf een aantal doelstellingen opgelegd zoals; meer trainers aannemen om de talentvolle spelers snel beter te laten worden en ze voor relatief veel geld te kunnen verkopen aan (top)clubs , meer scouten in Europa want er loopt genoeg talent rond denk ik zo en last but not least; Nederlandse inbreng in de basiself die er nu niet is , al speelde Boukhari de laatste wedstrijden vaak in de basis. Waarschijnlijk is hij net niet goed genoeg voor een eventueel promoverend Lustenau maar we zullen zien , de tijd zal het leren.

Wedstrijden:

wed1sv6.jpg

Eindstand:

eindstandrb5.jpg

Topscoorders:

topscoordersdw1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2007-2008 Lustenau

Mijn eerste jaar als voltijds trainer van Lustenau. Het afgelopen seizoen werd redelijk goed afgesloten en nu werd het tijd om dit team klaar te stomen om op korte termijn te promoveren zodat er meer geld binnenkomt voor het aankopen van betere spelers. De doelstelling van het bestuur was lijfsbehoud en daar kon ik wel mee leven. Toch hield ik mezelf ook een aantal doelstellingen voor:

-Minimaal 6 nieuwe spelers aantrekken

-Middenmoot halen

-Dalle Valle HET talent aan het eind van het seizoen een aantal wedstrijden mee te laten ballen met het eerste , indien er nog niks beslist is in de competitie.

-Op zoek naar een goede Oostenrijkse keeper , aangezien we op dit moment beschikken over redelijke keepers die af en toe fouten maken. Dit kan ons op lange termijn veel punten schelen.

Transfers In:

transfesinbp4.jpg

Alic: Geweldige spits die zeker de publiekslieveling gaat worden.

Deriga: Verdediger die ervaring op gaat doen en veel op de backplek moet gaan spelen.

Hermach: Verdedigende middenvelder van 21 die indien getraind uit kan groeien tot een spelmaker.

Javary: Achteraf gezien te slecht waarschijnlijk voor de toekomst , wel een aardige backup.

Ramos: De beste aankoop van het seizoen , de jonge speler kan in de verdediging en op het middenveld makkelijk uit de voeten en is een van de betere spelers van de Eerste divisie.

Plet: Goedkope sub-spits die gehaald is als backup

Loran: Speler die elke wedstrijd in de basis moet beginnen , de Oostenrijkse verdedigers kunnen veel van deze jongeman leren.

Pichler: 20 jaar en gekocht van onze nieuwe moederclub Salzburg. Zit veel potentie in deze kerel.

Geleende spelers:

loanbe0.jpg

Rosetti: Goede Italiaanse spits die wij aangeboden kregen van Salzburg.

Pirker: Een echte rechtsbuiten en die konden we goed gebruiken zeker een basisplek waard.

Geplaatst
  • Auteur

1ste Seizoenshelft FC Lustenau 2007-2008

De eerste 16 wedstrijden in de competitie zitten erop , en het is nog ongekend spannend in de Eerste divisie. Veel clubs laten punten tegen elkaar liggen en veel wedstrijden eindigen onbeslist. Zo ook onze laatste wedstrijd tegen Grankton waarin we de betere waren en toch met 3-1 verloren. En zo is het al vaak gegaan in de laatste 16 wedstrijden. Daarin moeten we groeien en beter worden. Er zijn natuurlijk ook positieve kanten aan onze eerste seizoenshelft , bijvoorbeeld Ramos die inmiddels een basisplek heeft verworven binnen onze selectie. De 20 jarige Nederlander speelt samen met Loran (Nederlandse Antillen) in de defensie en bezorgt menig aanvaller kopzorgen. Hopelijk behoud hij dit niveau tot het einde van de competitie. Het bestuur is in ieder geval zeer tevreden over onze prestaties dit seizoen. We zitten ook nog in de beker waarin we in de 3de ronde aan mogen treden thuis tegen Austria Wien. Geen makkie maar ik zie mogelijkheden aangezien de club net gepromoveerd is en het ook niet makkelijk heeft dit seizoen. We zullen zien hoe het gaat lopen allemaal...

Uitslagen

wed1wm9.jpg

wed2nf1.jpg

Stand

standlm9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

2de Seizoenshelft FC Lustenau 2007-2008

Voor het begin van de 17de wedstrijd besefte we ons dat we nog steeds kans maakte op promotie. Veel spelers geloofden er niet in aangezien clubs als Schwanenstadt het ons altijd moeilijk maken en we daar weinig punten zouden kunnen halen. We verloren redelijk eenvoudig en zonder tegenstand te kunnen bieden in de 3de ronde van de beker tegen Austria Wien. Een kleine domper aangezien we ver hadden kunnen komen maar het mocht niet zo zijn dit seizoen. De competitie was er een van wisselvalligheid, de ene keer spelen mijn jongens de sterren van de hemel en de andere keer lijkt het wel een team uit de Zaterdaghoofdklasse-amateurs. Erg wisselvallig dus en daar moet verandering in komen. Allereerst zullen er minimaal 10 spelers moeten vertrekken om Nationale talenten aan te kunnen trekken. Dalle Valle maakte zijn naam waar trouwens , hij speelde dit seizoen alle wedstrijden voor FC Lustenau onder 19 en maakte meer als 35 doelpunten als aanvallende middenvelder en ze werden KAMPIOEN!! Schitterend , aangezien het de eerste keer is en ze nu zichzelf mogen gaan bewijzen op het hoogste niveau. Goed even terug naar het eerste elftal , onze man van dit seizoen was toch wel Tyrone Loran. De ijzersterke verdediger uit de Nederlandse Antillen redde veel punten voor ons door goed verdedigingswerk te leveren. Hopelijk blijft hij volgend seizoen ook voor ons voetballen , hetzelfde geld voor Brenner de topscoorder van dit seizoen met 19 goals. Al hebben we backups genoeg om hem te vervangen.

Uitslagen

wed1gb9.jpg

Eindstand 2007-2008

standja4.jpg

Topscoorders[

topscoorderscg3.jpg

Geplaatst

Erg leuke novelle. Leuke clubkeuze, en eens een met een uitdaging. Lage competitie in een minder sterk land:) bovendien kom ik elk jaar drie keer in Lustenau, dus heb ik sowieso al iets mee;)

Geplaatst
  • Auteur

Lustenau goodbye!

Na 19 wedstrijden in het nieuwe seizoen is het weer eens zover. Ik stap op , een leuke club daarmee is ook alles gezegd. Steeds konden we aansluiten bij de koploper maar verzuimde het dan weer om tegen een degradatiekandidaat 3 punten te pakken. Steeds weer was het winst,verlies,winst en verlies. Het team was TE wisselvallig , ook met Stijn Vreven in de defensie konden we niet voorkomen dat we vaak op defensiefouten wedstrijden weggaven. Ik ga nu uitrusten en op zoek naar een nieuw avontuur. Ik had al een nieuwe job kunnen hebben namelijk Nederland onder 19 maar daaarvoor heb ik bedankt. Geef mij maar Amsterdam....

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]