Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat is wel heel erg leuk dat je zo ongeveer overal nu al bent geweest hoewel ik wel overdrijf.

Lusteneau lijkt me nou niet echt een leuke club aangezien het altijd lekker strijdig is en je dus iedere keer weer een spannend duel hebt.

De aanbieding van Wolfsburg moet je absoluut aannemen hoewel even naar de transfers kijken ook geen kwaad kan want als er belangrijke goede spelers zijn vertrokken dan is het lastig daar vervangers voor te vinden.

Geplaatst
  • Auteur
Dat is wel heel erg leuk dat je zo ongeveer overal nu al bent geweest hoewel ik wel overdrijf.

Lusteneau lijkt me nou niet echt een leuke club aangezien het altijd lekker strijdig is en je dus iedere keer weer een spannend duel hebt.

De aanbieding van Wolfsburg moet je absoluut aannemen hoewel even naar de transfers kijken ook geen kwaad kan want als er belangrijke goede spelers zijn vertrokken dan is het lastig daar vervangers voor te vinden.

Ik heb de beschikking over 18 spelers waarvan 1 goede speler :D

Maar bij de volgende update zul je zien wat voor spelers ik erbij heb gekocht :D

Geplaatst
  • Auteur

Wolfsburg Seizoen 2008-2009

Achja Lustenau was leuk. Helaas kon ik er geen potten breken al zagen de fans van de voetbalclub mij als een held aangezien ik Lustenau tot een middenmoter heb gemaakt en dat hadden ze in jaren niet gezien. Misschien kom ik nog wel een keer langs over een paar jaar als mijn missie als trainer geslaagd is. Wanneer hij geslaagd is? Ik denk zoiezo dat het tijd word om prijzen te pakken in mijn 3de volle jaar als trainer van alweer mijn 3de club. Dit keer niet zomaar een club namelijk Wolfsburg. Vroeger was Wolfsburg een ware angstgetner van clubs als Schalke en Leverkusen maar treurig maar waar de club is helemaal gekelderd tot de tweede Bundesliga. Slechts 18 spelers staan er op het lijstje van Robert Roelofsen mijn assistent-manager van de club. Geen bekende namen , het word dus tijd om mijzelf te roeren op de transfermarkt aangezien ik met deze smalle selectie niets kan betekenen in de competitie. Vooral op het middenveld verliezen we kwaliteit ten opzichte van clubs als Stuttgart. Daar zal aan gewerkt moeten worden in de toekomst. De doelstelling is weer simpel; Lijfsbehoud tonen en bouwen aan een nieuw team. Gelukkig voor mij en mijn team is dat ternauwernood gelukt en kijk ik uit naar het volgend seizoen. Kunnen we zorgen voor een stunt? Wie zal het zeggen....

Transfers In:

transfesinix4.jpg

Powel: Goede aanvallende middenvelder die op meerdere posities uit de voeten kan , mag zich bewijzen.

Boffin: Belgisch jeugdtalent. Jonge keeper die 3de keeper word en volgend seizoen waarschijnlijk uitgeleend gaat worden.

Rajkovic: Een van de betere vleugelverdedigers in Europa , elke wedstrijd in de basis is een pre.

Friend: Konden we voor relatief weinig geld overnemen van Heerenveen , is in principe 4de keus maar je weet maar nooit in het voetbal.

Bodzek: Een verdedigende middenvelder aka stofzuiger die misten we nog in onze selectie.

Velda: Talent uit de jeugdopleiding van PSV , zal zich kunnen ontwikkelen bij Wolfsburg.

Gillis: Belgisch grootste verdedigingstalent , zal naast Rajkovic in het centrum van onze verdediging spelen.

Hansen: Weer een talentvolle keeper zoals Boffin. Gaat ervaring opdoen in het tweede.

Mattes: Goede spits en pinchitter.

Freis: Goedkope supersub.

Bajalica: Rechtsback die zeker een basisplek verdient.

We hebben dit seizoen ook een samenwerkingsverband gesloten met Hamburger SV de club van Der Rafael. HSV word onze moederclub en dat komt goed uit spelers als Leroy Fer zullen aankomend seizoen deel uitmaken van onze selectie zeker een aanwinst dus.

hsvle7.jpg

Het seizoen startte we met slechts 18 spelers en later kwamen er 11 nieuwe jongens bij , ze moesten zich zeker aanpassen aan onze wisselende tactiek. Onze technische staf en ik hebben overwogen aankomend seizoen te starten met een veredelde 4-4-2 formatie en later over te stappen op 4-3-3. We hebben nog steeds geen stabiele formatie op de been kunnen zetten en dat is best gek als je de kwaliteit van onze selectie ziet ten opzichte van de andere Bundesliga clubs zoals Offenbach , Cottbus etc.

Uitslagen

wed1ti5.jpg

wed2os0.jpg

Eindstand

standka9.jpg

En last but not least even een kijkje in de selectie:

selectiead5.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Hendrick aan het woord

Een regenachtige dag in het pietoreske Wolfsburg is een uitermate geschikte gelegenheid om de trainer van het opkomende Wolfsburg eens te ondervragen , een diepteinterview...

y1pkpt95z2bttecyp7pf0x2cm9.jpg

De jonge trainer Wesley Hendrick samen met zijn vriendin.

I=Interviewer

W=Wesley

I: Mag ik u hierbij feliciteren met de goede voorbereiding van dit seizoen en het voortreffelijk aankoopbeleid?

W: Haha , ja we speelden goed tegen AS Roma en HSV , allebei gelijkgespeeld en dat had ik gezien het afgelopen seizoen zeker niet verwacht. De nieuwe jongens hebben zeker invloed gehad op het betere spel nu , er staat gewoon een goede organisatie al moet het in de competitie natuurlijk waargemaakt worden.

friendlyot6.jpg

I: U heeft vooral veel spelers gehaald uit Nederland , Belgie en Servie , enige verklaring voor?

W: Mijn scouts hebben gewoonweg puik werk geleverd , dat spelers als Leroy Fer en bijvoorbeeld een Rajkovic voor Wolfsburg willen spelen is een hele eer. Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van mijn selectie.

I: Een Brazilliaanse keeper waarom?

W: Heel simpel , 20 jaar en waarschijnlijk de 3de beste keeper van Europa na Ustari en Akinfeev , we konden deze jonge vent niet aan onze neus voorbij laten gaan.

I: Even over uw doelstellingen voor aankomend seizoen , wat zijn uw verwachtingen voor dit seizoen precies?

W: Ik verwacht veel van mijn talentvolle selectie , er zit zoveel potentie in dat het zelfs mogelijk is om binnen 3 jaar na dit seizoen Europees te gaan al moeten we ons natuurlijk wel eerst zien te handhaven in de Bundesliga en natuurlijk dit seizoen promoveren al vind het bestuur lijfsbehoud al prima. Verder hoop ik dat er talenten doorbreken bij onze sattelietclubs of tijdens een invalbeurt in de competitie. Jongens als Collen , Hansen en Werkhoven moeten de kans krijgen zich in de kijker te spelen voor Wolfsburg.

I: Er zijn al veel clubs geweest die intresse hadden in uw centrale verdediger Cor Gillis , van plan hem te verkopen?

W: Typisch een journalistieke vraag , nee Cor is te goed om hem nu al te verkopen. Misschien over 1 a 2 jaar of hij moet zelf de intentie hebben om te willen vertrekken dan kunnen we altijd praten natuurlijk , maar we rekenen er niet bepaald op dat hij ons na dit seizoen al gaat verlaten.

I: Om het af te sluiten; 'Wie word er kampioen in uw divisie dit seizoen?'

W: Lastig,lastig persoonlijk denk ik toch wel Bochum of Dresden , ze zaten er afgelopen seizoen al erg dichtbij en stiekem hoop ik op een stunt van Wolfsburg...

Ps op de foto dat ben ik echt ;)

Geplaatst

Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen...

Hopelijk kan je er opnieuw een mooi elftal van maken...

Veel succes

Geplaatst

Je hebt er uitstekend aangedaan om HSV Hamburg als moederclub te nemen. Die hebben heel wat bruikbare spelers voor je, helaas wil mijn club Tottenham niets weten van een moederclub.

Geplaatst

Ik vind het wel erg jammer dat je telkens zo snel ontslag neemt zeg Donwesje.

Je bent dus een echte clubhopper. Is Pogon een zelfgemaakte club of iets? Ik heb er nooit van gehoord en in FM is het ook niet terug te vinden.

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind het wel erg jammer dat je telkens zo snel ontslag neemt zeg Donwesje.

Je bent dus een echte clubhopper. Is Pogon een zelfgemaakte club of iets? Ik heb er nooit van gehoord en in FM is het ook niet terug te vinden.

Pogon komt uit Polen en ik ben geen clubhopper maar als je steeds speelt zonder progressie te boeken word het snel einde verhaal en dat gebeurde bij de clubs hierboven.

Geplaatst
  • Auteur

Pogon; 'Het is gebeurd!'

Na de aanstelling van mij als trainer hoopte het bestuur dat ik in de laatste 7 wedstrijden de club kon behoeden voor degradatie. Toen ik de selectie zag zag ik al dat het een mission impossible werd. Veel spelers hadden geen motivatie meer om het seizoen af te ronden of waren ronduit te lui om een bal aan te raken. Vreemd genoeg verloren we 5 wedstrijden op rij met 1-0 en we konden in de laatste 2 wedstrijden nog in de competitie blijven maar door een 0-0 gelijkspel thuis was het officieel; We waren gedegradeerd. Opnieuw moet ik op zoek naar een nieuwe club en dit is natuurlijk niet leuk maar het is gewoon niet anders. Hopelijk komt er een club op mijn pad waar wel progressie in zit of in ieder geval de wil om te winnen...

degradeertbd7.jpg

ontslagff1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ik moet helaas stoppen met de novelle. Ik was trainer bij Crotone maar kreeg ook deze ploeg niet van de grond en heb het daarna nog geprobeerd met 2 andere clubs maar steeds werd het niets aangezien de betere trainers naar de grotere clubs gingen. Ik ga wel een nieuwe novelle starten

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]