Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn avontuur in Duitsland belandde tot niets uit, omdat Duitsland niet het perfecte land is om daar je carriere mee voort te zetten. !

Ik heb besloten om een novelle te maken in Spanje, waar ik aan de slag ga bij Valencia. Het is een hele mooie club en ik hoop in de jaren dat ik Valencia onder mijn hoede heb veel prijzen te pakken !

4134.gif

Valencia CF

Valencia is natuurlijk een grote club en dat wil ik ook zo houden. Prijzen pakken is het belangrijkste wat er is in voetbal en daar ga ik voor zorgen. Wij willen alle prijzen pakken wat er te winnen valt

Informatie Valencia

stadioncopymc6.png

informatieye1.png

transfersiw8.jpg

Transfers UIT

transfersuithv9.png

Caneira : De Portugese Caneira was overbodig bij Valencia. De verdediger kon voor een mooi bedrag vertrekken bij ons.

David Villa : Een bekend verhaal. Chelsea bood 66 miljoen euro en het bestuur ging hiermee akkoord.

Mario Regueiro : De linksbuiten moest Vicente en Tavano voor zich dulden en was hiermee de derde keus. Daarom mocht hij weg en hij zocht zijn heil in Italie.

David Navarro: Kwam niet in mijn selectieplannen voor en mocht gratis vertrekken.

Hugo Viana: De jonge aanvallende middenvelder is een prima voetballer, maar hij heeft concurrentie van de betere Silva en Jorge Lopez en speelt daardoor niet in de basis.

Edu: We hebben drie verdedigende middenvelders. Namelijk Albelda, Baraja en Edu. Éen van de drie spelers mocht vertrekken en aangezien we voor Edu een mooi prijs konden ontvangen hebben we hem weggedaan.

caneirawv1.jpgvillask5.jpgregueiroxi1.jpgnavarrocc9.jpghugovianaez1.jpgeduet3.jpg

Transfers IN

transfersined4.png

Robin van Persie : We zochten een opvolger voor Villa. We kwamen bij twee namen uit. Iaquinta of van Persie. Van Persie vind ik zelf iets beter en kom hem toch voor een aardig bedrag krijgen. De opvolger van Villa is dus Robin van Persie.

Ryan Babel : De jonge Nederlander kwam voor een bedrag van 13 miljoen over van Ajax. Babel is een talent en kan later heel goed worden. Hij kan zowel als spits als linkshalf uit de voeten en is dus een aanwinst voor ons.

Bogdan Lobont : We hadden nog geen goede reservekeeper achter Canizares en daarin zochten we naar. Lobont is een goede keeper en we konden hem voor een mooi bedrag kopen

vanpersiery8.jpgbabelde8.jpglobontng4.jpg

Volgende Keer:

Spelerspresentatie

Geplaatst
  • Auteur

Mijn avontuur in Duitsland belandde tot niets uit, omdat Duitsland niet het perfecte land is om daar je carriere mee voort te zetten. !

Ik heb besloten om een novelle te maken in Spanje, waar ik aan de slag ga bij Valencia. Het is een hele mooie club en ik hoop in de jaren dat ik Valencia onder mijn hoede heb veel prijzen te pakken !

4134.gif

Valencia CF

Valencia is natuurlijk een grote club en dat wil ik ook zo houden. Prijzen pakken is het belangrijkste wat er is in voetbal en daar ga ik voor zorgen. Wij willen alle prijzen pakken wat er te winnen valt

Informatie Valencia

stadioncopymc6.png

informatieye1.png

transfersiw8.jpg

Transfers UIT

transfersuithv9.png

Caneira : De Portugese Caneira was overbodig bij Valencia. De verdediger kon voor een mooi bedrag vertrekken bij ons.

David Villa : Een bekend verhaal. Chelsea bood 66 miljoen euro en het bestuur ging hiermee akkoord.

Mario Regueiro : De linksbuiten moest Vicente en Tavano voor zich dulden en was hiermee de derde keus. Daarom mocht hij weg en hij zocht zijn heil in Italie.

David Navarro: Kwam niet in mijn selectieplannen voor en mocht gratis vertrekken.

Hugo Viana: De jonge aanvallende middenvelder is een prima voetballer, maar hij heeft concurrentie van de betere Silva en Jorge Lopez en speelt daardoor niet in de basis.

Edu: We hebben drie verdedigende middenvelders. Namelijk Albelda, Baraja en Edu. Éen van de drie spelers mocht vertrekken en aangezien we voor Edu een mooi prijs konden ontvangen hebben we hem weggedaan.

caneirawv1.jpgvillask5.jpgregueiroxi1.jpgnavarrocc9.jpghugovianaez1.jpgeduet3.jpg

Transfers IN

transfersined4.png

Robin van Persie : We zochten een opvolger voor Villa. We kwamen bij twee namen uit. Iaquinta of van Persie. Van Persie vind ik zelf iets beter en kom hem toch voor een aardig bedrag krijgen. De opvolger van Villa is dus Robin van Persie.

Ryan Babel : De jonge Nederlander kwam voor een bedrag van 13 miljoen over van Ajax. Babel is een talent en kan later heel goed worden. Hij kan zowel als spits als linkshalf uit de voeten en is dus een aanwinst voor ons.

Bogdan Lobont : We hadden nog geen goede reservekeeper achter Canizares en daarin zochten we naar. Lobont is een goede keeper en we konden hem voor een mooi bedrag kopen

Volgende Keer:

Spelerspresentatie

Geplaatst
  • Auteur

4134.gif

Valencia CF

Informatie Valencia

stadioncopymc6.png

informatieye1.png

transfersiw8.jpg

Transfers UIT

transfersuithv9.png

Transfers IN

transfersined4.png

Volgende Keer:

Spelerspresentatie

Geplaatst

goede transfers, doe zo voort

Geplaatst

Kleine kanttekening: Maak je screens wat groter krijg er hoofdpijn van verder prima verzorgd!

Geplaatst

Valencia _O_ Schitterende club. Jammer dat je Villa hebt moeten verkopen, die gast is echt een held.

Geplaatst

leuke club! succes ermee

Geplaatst

Als je Villa wou behouden, moest je hem gelijk een contractverlenging aanbieden, had ik ook gedaan toen ik Valencia was, met een minimale ontsnappingsclasule van 171 miljoen euro.

Veel succes verder in Valencia

Geplaatst
  • Auteur

Spelerspresentatie Valencia 2006/2007

Doelmannen

doelmannenfm0.png

Verdedigers

verdedigingqg1.pngverdediging2cd9.png

Middenvelders

middenveldersmm2.pngmiddenvelders2eu1.pngmiddenvelders3dw9.png

Aanvallers

aanvallersri0.pngaanvallers2wt7.png

Waarschijnlijk ga ik zo spelen:

opstellingor2.png

Van Persie en Morientes moeten de goals gaan maken !

Volgende Keer:

Oefenwedstrijden

Eerste competitiewedstrijden

Geplaatst

Heerlijk man :)

Jammer van Villa, maar die is echt heel moeilijk te houden.

Ik heb hem het eerste jaar wel kunnen behouden, en voor iets meer als 66 miljoen kunnen verkopen, maar ik begrijp het wel.

Goede vervanger aangetrokken met van Persie!

Succes en KUTGW!

Geplaatst

Die foto van Lobont..:P verder is het tot nu toe een goede novelle

Geplaatst
  • Auteur

Valencia gaat goed van start !

Vriendschappelijke wedstrijden 2006/2007

vriendschappelijkwf5.png

Seizoen 2006/2007

osasunavalenciaxm6.png

valenciadeportivods2.png

vriendschappelijk2copyfd4.png

mallorcavalenciaep6.png

valenciaespanyolte7.png

valenciasportingqw5.png

Het gaat lekker ! Hopelijk kunnen we dit voortzetten !

Volgende Keer:

Champions League wedstrijden

Competitiewedstrijden

Geplaatst

Dit ziet er echt mooi uit ga zo door zou ik zeggen en tsja dat van villa is altijd wel K*t marja sh*t happends! Je wint aardig wat wedstrijdjes ga zo door.

btw: waar zet jij Jorge Lopez neer?

Geplaatst
  • Auteur
Dit ziet er echt mooi uit ga zo door zou ik zeggen en tsja dat van villa is altijd wel K*t marja sh*t happends! Je wint aardig wat wedstrijdjes ga zo door.

btw: waar zet jij Jorge Lopez neer?

Jorge Lopez zet ik achter de spitsen neer, omdat Silva een tijdje geblesseerd was geraakt ;)

Geplaatst

Valencia is een mooie club!

Babel wordt een topper hoor in de spits, ik had er veel succes mee...

Ga zo verder

Geplaatst

Eindelijk iemand met een novelle over Valencia.

Je novelle zier er goed uit. Ga zo door.:thumb:

Je heb goede aankopen gedaan, dankzij het geld die je kreeg door de verkoop van Villa. Persoonlijk had ik zelf Drogba van Chelsea of Fernando Torres van Atletico Madrid gekocht.

Vond je de reservekeeper die Valencia al had niet goed genoeg?

:checkit: Ik ga het zeker volgen.

Geplaatst

Leuke transfers, maar ik vind Valencia eigenlijk de lelijkste club van Spanje. Het voetbal haalt het niet bij dat van Barca en Real..:P anyway: wel leuk om er een novelle over te zien:)

kutgw!

Geplaatst
  • Auteur
Eindelijk iemand met een novelle over Valencia.

Je novelle zier er goed uit. Ga zo door.:thumb:

Je heb goede aankopen gedaan, dankzij het geld die je kreeg door de verkoop van Villa. Persoonlijk had ik zelf Drogba van Chelsea of Fernando Torres van Atletico Madrid gekocht.

Vond je de reservekeeper die Valencia al had niet goed genoeg?

:checkit: Ik ga het zeker volgen.

Nee. Stel dat Canizares geblesseerd zou raken, dan heb ik Butelle onder mijn hoede en die vind ik niet goed. Daarom heb ik Lobont gehaald, die wel een goede vervanger van Canizares is ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]