Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De slechtste club van Zweden gaat weer winnen!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoi allemaal,

Men vorige spel met RC Genk ik dus gecrasht dus ik begon maar een nieuw spel.. Ik wilde eens wat anders en nam dus de slechtste Zweedse vierdeklasser die ik kon vinden: Tenhults IF

infold9.png

Het bestuur eiste dat ik niet zou degraderen.. Ja amehoela.. Ik dacht persoonlijk meer aan een kampioenschap..

Ik had 19k transferbudget en daar moest ik natuurlijk wel even wat spelers van kopen:

inxv9.png

Ik ben er niet in geslaagd om mijn overbodige spelers weg te werken dus geen uitgaande transfers..

Verder werd Djugärdens IF mijn moederclub, maar ze hadden schijnbaar geen zin om spelers uit te lenen want er kwam er geen eentje over..:S

Mijn seizoen begon met een toernooi tegen Ajax, Feyenoord en PSV, omdat ik dan rond de 500k aan inkomsten zou binnen krijgen.. Dat was behoorlijk veel want toen was mijn balans nog maar 20k...

Dan hier de eindstand van het seizoen:

Veel wedstrijden werden met 5-0 of 4-1 e.d. gewonnen.. Eitje dus..

standcy4.png

Hier nog de statistiekjes voor de liefhebber:

statfh1.png

Screens enz. kan je hier gewoon vragen..

Geplaatst
  • Auteur

Hoi allemaal,

Men vorige spel met RC Genk ik dus gecrasht dus ik begon maar een nieuw spel.. Ik wilde eens wat anders en nam dus de slechtste Zweedse vierdeklasser die ik kon vinden: Tenhults IF

infold9.png

Het bestuur eiste dat ik niet zou degraderen.. Ja amehoela.. Ik dacht persoonlijk meer aan een kampioenschap..

Ik had 19k transferbudget en daar moest ik natuurlijk wel even wat spelers van kopen:

inxv9.png

Ik ben er niet in geslaagd om mijn overbodige spelers weg te werken dus geen uitgaande transfers..

Verder werd Djugärdens IF mijn moederclub, maar ze hadden schijnbaar geen zin om spelers uit te lenen want er kwam er geen eentje over..:S

Mijn seizoen begon met een toernooi tegen Ajax, Feyenoord en PSV, omdat ik dan rond de 500k aan inkomsten zou binnen krijgen.. Dat was behoorlijk veel want toen was mijn balans nog maar 20k...

standcy4.png

statfh1.png

Geplaatst
  • Auteur

Hoi allemaal,

infold9.png

inxv9.png

standcy4.png

statfh1.png

Geplaatst

Ziet er goed uit. Je bent gelijk kampioen dat is knap. Ga zo door.

Geplaatst
  • Auteur
Slechtste club van Zweden, maar wel een prognose van 3?:cab:

De nummer laatst had ook prognose 1 dus die prognoses slaan helemaal nergens op..

Geplaatst

klinkt goed

Geplaatst

Mooi hoor eerste jaar kampioen!

Geplaatst

Zo'n slechte club is het dus niet:)

zitten er nog talenten in je team? graag screentje van hun

Geplaatst

Ik weet niet hoe je dit voor elkaar hebt gekregen maar het is wel erg indrukwekkend. Complimenten Russcher.

Ik blijft het zeker volgen :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een van de grootste Zweedse talenten te leen gekregen.. Het is een spits.. Wie denken jullie?=D

Geplaatst

voor jouw team prima maar hoe doet ie et in et spel scoort hij een beetje?

Geplaatst
  • Auteur

Hij scoort nog niet veel.. maar men andere spits scoort 2 op 1

Geplaatst
  • Auteur

Deze game gaat even op een laag pitje omdat ik een challenge tegen iemand doe.. Als ik daarmee klaar ben wordt deze novelle vervolgd!!

Geplaatst
  • Auteur

Hmm.. De challenge gaat niet door.. Deze game word dus hervat!

Geplaatst
  • Auteur

Het tweede seizoen duurt nog 3 wedstrijden.. En ik presteer boven verwachting:D

Geplaatst

En, al wat meer duidelijk voor ons? :)

Geplaatst
En, al wat meer duidelijk voor ons? :)

*Kuch*

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]