Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

rory1.jpg

Sporting clube de portugal

Geschiedenis

Sporting Clube de Portugal is een Portugese voetbalclub uitkomend in de SuperLiga. De club heeft sinds 1906 de huidige naam, maar staat buiten Portugal vaak bekend als Sporting Lissabon, hoewel dit feitelijk onjuist is.

Volledige naam: Sporting Clube de Portugal

Bijnaam: Os Leões (De Leeuwen)

Opgericht: 1906

Stadion: Estádio José Alvalade - Século XXI, Lissabon

Capaciteit: 52.000

Voorzitter Filipe Soares Franco

Het schitterende stadion van Sporting

1205010_1bd14a41fa.jpg

In de volgende update de persconferentie en de mogelijke transfers...

• Antwoorden 153
  • Weergaven 279
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Geschiedenis

Sporting Clube de Portugal is een Portugese voetbalclub uitkomend in de SuperLiga. De club heeft sinds 1906 de huidige naam, maar staat buiten Portugal vaak bekend als Sporting Lissabon, hoewel dit feitelijk onjuist is.

1205010_1bd14a41fa.jpg

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Geschiedenis

1205010_1bd14a41fa.jpg

Geplaatst

Sporting Lissabon is zeker geen slechte club irl, weet niet hoe het in het spel zit maar daar lijkt het me ook geen slechte club, probeer Porto en Benfica te verslaan he!!

Geplaatst

ben benieuwd hoever je ze ken krijgen. Succes

Geplaatst

Mooie club met grote talenten en een PRACHTIG stadion ! Succes

Geplaatst

Dit is een geweldige club in FM !!

Spelers als Nani en Moutinho zijn uiteraard heerlijke talenten...

In mijn game met Manchester wonnen ze de CL in 2012, kan jij dit sneller voor mekaar brengen?

Geplaatst

sporting een ongelooflijk domme ploeg :-D met superslechte spelers :-D van benfica ga je nooit kunnen winnen want dat is de beste club van portugal :-D hoewel ik supporter ben van benfica ben, wens ik je veel succes toe. objectief gezien is het een ploeg met ongelooflijk veel talent, moutinho - nani - liedson - miguel veloso moet de as van je ploeg worden

veel succes maar veel ongeluk tegen benfica :-D :-D zorg ervoor gewoon dat je tweede wordt voor porto:-D :-D

Geplaatst

Er zal zeker met de huidige spelersgroep CL voetbal moeten worden behaald. Liedson als goalgetter, en Nani & Moutinho als spelmaker.

Succes!:thumb:

Geplaatst

Aha :cab: Nou, succes in Lissabon, kampioen moet je zeker kunnen worden in je 1ste seizoen, misschien nog een stunt in de Champions League, succes.

Geplaatst
  • Auteur
Dit is een geweldige club in FM !!

Spelers als Nani en Moutinho zijn uiteraard heerlijke talenten...

In mijn game met Manchester wonnen ze de CL in 2012, kan jij dit sneller voor mekaar brengen?

Haha k hoop het 8)

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Interview met Rui Dos Santos,nieuwe trainer van Sporting in de portugese krant ‘’O independente’’

Meneer Dos Santos wat denkt u toe te voegen aan dit Sporting Portugal?

Het team heeft veel talent en potentie. Ik denk dit team te kunnen laten uitgroeien tot wereldtop.

Betekent dit dat u ook denkt hoge ogen te gaan gooien in de Champions League?

Onze selectie is een ruwe diamant. Ik ga hem proberen te vormen zodat hij gaat schijnen als nooit tevoren. Dit moet evenredig komen te staan aan onze prestaties.

Hoe denkt u de grote talenten te gaan behouden?

Clubliefde is onze drijfveer. Bovendien hoeven mijn spelers niet naar andere clubs als ik het succes van grote clubs overtref.

Hoe denkt u concurentie van Porto en Benfica in de competitie af te slaan?

Het zijn beide grote teams. We moeten vooral naar onszelf kijken. Alleen ons beste spel kan ons naar de titel leidden.

Naar horen zeggen is het transferbudget dit seizoen niet mis bij Sporting Portugal. Hoe denkt u geld om te zetten in toegevoegde waarde voor dit elftal?

Ik en mijn technische staf zullen vooral uitkijken naar jonge talenten die dit team beter maken op lange termijn.

Denkt u genoeg ervaring binnen de selectie te hebben om het jeugdig elftal te kunnen leiden?

Er zitten enkele ervaren spelers in onze selectie dit moet voldoende zijn, immers ik leid geen kleuterklas.

De fans zijn gematigd optimistisch maar twijfelen eraan of u wel een echt groen-wit hart heeft…

Ik voel me geweldig opgevangen bij de club. Vanaf dag 1 voel ik me één en al Sporting. Mijn hart voelt op dit moment groener dan een regenwoud.

De Transfers en de Selectie

1205010_c8322ba891.jpg

1205010_d59303b1a7.jpg

1205010_b009b79558.jpg

Maar 2 inkomende transfers,de selectie was eigenlijk redelijk compleet.Ik ben zeer tevreden over deze 2 aankopen,een selectie van 22 man waar ik zeer tevreden over ben.De taktiek is niet meer dan logisch,we hebben niet heel veel spitsen maar wel veel potentieel goede flankenspelers.:clap:

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

De opening van het seizoen!

De eerste wedstrijd van de competitie is gelijk een topper!

Benfica komt op bezoek in het Estádio José Alvalade in Lissabon.

De spanning is enorm want nu kan ik als nieuwe coach gelijk gaan bewijzen dat ik de club naar een hoger niveau kan tillen.

De wedstrijd

1205010_4bea45af94.jpg

We domineerde de gehele wedstrijd!We kwamen op 1-0 voorsprong door een schitterende solo van Nani.Benfica kon eigenlijk geen vuist maken tegen ons.In de 45e minuut maakt Coutinho er ook nog eens 2-0 van waar door wij de wedstrijd gemakkelijk uit konden spelen.

1205010_80744a957e.jpg

De 2de goal is een feit reden voor een feestje !! [

1205010_302fde4883.jpg

Nani de Man of the Match

P.s de grote wedstrijden worden uitgebreider behandelt,de kleintjes zijn onder elkaar te zien.

Screens zijn aan te vragen,reacties altijd welkom :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

De Maand September

1205010_674625ce31.jpg

Een heerlijke maand voor ons elftal!We hadden een relaxte voorbereiding in thailand en dat werpt gelijk zijn vruchten af.Na de winstpartij op Benfica hebben wij deze lijn doorgetrokken en alles in de competitie gewonnen.Uitblinkers waren Nani,Bruno Coutinho en Carlos Martins.

De Championsleague

1205010_94d2d515da.jpg

YESS de eerste 3 punten zijn binnen in het kampioenenbal! We speelde wel een dramatische wedstrijd maarja wat wil je tegen die verdomde catenaccio-Italianen.Tegen hun is het moeilijk mooi voetbal te spelen,maar ik verwacht dat als we helemaal ingespeeld zijn er 4 a 5 nul over heen te gaan

1205010_988c650974.jpg

Een prachtige wedstrijd tussen 2 clubs,die ook nog is met elkaar samenwerken.Het was een mooie wedstrijd,waarin Manchester haar klasse liet zien,we kwamen nog wel op voorsprong maar United zette dit snel weer recht.Een leerzame wedstrijd waarvan we alleen maar beter zijn geworden.

Geplaatst
  • Auteur
sporting een ongelooflijk domme ploeg :-D met superslechte spelers :-D van benfica ga je nooit kunnen winnen want dat is de beste club van portugal :-D hoewel ik supporter ben van benfica ben, wens ik je veel succes toe. objectief gezien is het een ploeg met ongelooflijk veel talent, moutinho - nani - liedson - miguel veloso moet de as van je ploeg worden

veel succes maar veel ongeluk tegen benfica :-D :-D zorg ervoor gewoon dat je tweede wordt voor porto:-D :-D

Haha sorry ik kan je niet blij maken,Benfica ging ten onder in de eerste strijd :checkit: Sporting!!!!!

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

De Maand Oktober

1205010_aa052199af.jpg

Fc.Porto - Sporting

Het is zover de wedstrijd der wedstrijden tot nu toe!In een uitverkocht Estadio do Dragao komen beide beide teams het veld op,Porto onder leiding van aanvoerder Lucho Gonzalez en Sporting onder leiding van Anderson Polga.

De sfeer is meteen te voelen en beide teams starten moeizaam aan de wedstrijd.Het is duidelijk te merken dat Porto profiteerd van het thuisvoordeel,ze zetten veel druk en laat ons niet voetballen.

De wedstrijd is 40 minuten oud als Sporting spits Yannick de vrije trap mee krijgt,ongeveer 25 meter van de goal meld SpOrting talent Moutinho zich voor de vrije schop,hij neemt de aanloop......zijn schoen raakt't leer....GOALLL!!!!! met een prachtige curve krult Moutinho de bal in de kruis,totaal tegen de verwachting in staat Sporting 1-0 voor.

We gaan de rust in met een 1-0 voorsprong.Toch ben ik niet tevreden we zijn totaal niet beter en we worden vaak aan de rechterkant gepasseerd,dit komt mede door de kracht van Quaresma ,wat ben ik toch een fan van die man!ZOu die niet terug willen naar zijn jeugdliefde? Als k klaar met dromen ben merk ik dat we weer aan de bak moeten,ik pep mijn spelers op en de 2de helft gaat beginnen.

Porto begint precies hetzelfde en mijn spelers weten ze weer niet af te stoppen...We worden eigenlijk gewoon weggespeeld! Dramatisch meer kan ik er niet over zeggen,Porto heeft inmiddels gelijk gemaakt door invaller Helder,en k zie tot mij stomme verbazing dat linksback Ronny die als een kip zonder kop loopt te voetballen Quaresma voor de 1000 ste x neerhaalt mar dit keer is hij ook zo slim om het in de 16 te doen Penalty Porto,,Helder maakt hem netjes af (gelukkig geen stiftje ) had k wel verwacht van die mooiboy...

De wedstrijd is gespeeld Porto zet nog wat aan maar wij kunnen niks meer inbrengen.We verliezen onze eerste wedstrijd van het seizoen,nog geen paniek maar we speelden dramatisch.

helderoo0.th.jpg

Helder hielp zijn Porto aan de overwinning en werd dan ook terecht MOTM

De Championsleague

We hadden nu 2 wedstrijden gespeeld in de CL en we moesten nu onze 3de tegen Psv.Waar ik vol verwachting naar uit had gekeken bleek een teleurstelling eerste klas:( We speelden zwak net als onze opponent,het bleef 0-0 en we hadden beter in Portugal kunnen blijven.

De tweede wedstrijd thuis in Lissabon

1205010_74678a1936.jpg

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

De Maand November

1205010_fc035fba90.jpg

De maand november was een rustige maand achteraf.Waar we van te voren vreesde voor de 3 uit wedstrijden achter elkaar,hoefde we ons in de werkelijkheid niet druk te maken.We speelden als kampioenen ,fris , aanvalend en deze wedstrijden ook nog is dominant.Liedson was éen van de uitblinkers deze maand,vergeleken met de vorige wedstrijden wist hij het net nu wel te vinden en is hij erachter gekomen dat hij spits is van een voetbalteam en dat hij niet op rugby zit.(iets waarbij ik in sommige wedstrijden mijn twijfels over had)De parels van de ploeg Nani,Moutinho en Yannick waren ook duidelijk aanwezig deze maand,vooral over Nani ben ik zeer te spreken.

1205010_302fde4883.jpg

Nani ,de smaakmaker van de ploeg in November!

De Championsleague

In de Champions League stond ook een belangrijke wedstrijd op het programma!Weer tegen die verdomde Catenaccio-Italianen,ik hoop dat mijn elftal ze genadeloos afstraft.

Het werd helaas geen afstraffing,chievo speelde op zijn Italiaans defensief,wij konden aanvallend weinig inbrengen.Tot de 70e minuut,Liedson kwam in de ploeg en het leek of de verlosser was opgestaan met 2 goals in de 78e en de 87e minuut schonk hij ons de overwinning en misschien wel de volgende ronde!

liedsonsportingl191900arx3.th.jpg

Liédson viert zijn 2de treffer tegen chievo!

Screens zijn aan te vragen,reacties altijd welkom:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

December

1205010_4801f8b9c7.jpg

Een geinige maand December,het leek wel of we het allemaal niet zo serieus namen. De eerste wedstrijd tegen P.Ferreira was slecht van onze kant

we kwamen 1-0 achter,maakte snel 1-1 maar we konden niet doordrukken,helaas.We herpakte ons gelukkig in de laatste 2 competitie wedstrijden en boekte we gemakkelijke overwininngen.

De Championsleague

We waren eigenlijk al door al was het niet officieel.Psv kon ons niet meer inhalen want wij hadden een beter onderling resultaat,al dacht ik dat het om doelsaldo ging,niet dus!Maar niks om over te klagen,we zijn door en in de volgende update zullen jullie onze volgende tegenstander zien!

1205010_80744a957e.jpg

Feest onder de spelers,Sporting bereikt de volgende ronde van het Kampioenenbal

Screens zijn aan te vragen,reacties altijd welkom:thumb:

Geplaatst

Ik vind het erg mooi gepresenteerd! leuke afwisseling!

Geplaatst

Goede resultaten!

Tip: Lees de zinnen nog een keer na als je ze post, want hier en daar zitten nog een fout.

Ga zo door ! :)

Geplaatst

Mooie prestaties. Ik kreeg ze niet op de rails en bengelde helemaal onderaan

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]