Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Relax de Winterstop

De Tussenstand

1205010_b1c576c5ba.jpg

Ik zit in mijn kantoor van de club,de helft van het seizoen te herhalen, wat ging goed? Wat ging minder? er spoken allerlei vragen in me hoofd,en ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.Ik besluit weg te gaan van de club om even lekker te gaan eten.Onderweg in de gang kom ik Pedro Barbosa tegen T.Directeur van de club,hij houd me aan en we praten ff,hij heeft veel te vertellen en ik vraag of hij met mij mee wil eten.Hij knikt en we gaan naar een restaurantje in de buurt.We praten lang en ik ben pas om 11 uur thuis,maar ik ben wel van al mijn vragen af.

ANALYSE

We hebben gewoon een hele goede eerste seizoenshelft gespeeld!We staan 6 punten voor op de concurrent en we hebben de volgende ronde van de CL gehaald,beter kon het eigenlijk niet.Ik ben een tevreden man!

De Championsleague Loting

1205010_c16383f259.jpg

Tsja wat moet ik er van zeggen :oops:? We hebben cupfighter Liverpool geloot.Dit is geen gemakkelijke tegenstander,maar we zijn totaal niet bang!We moeten van onze eigen kracht uit gaan,en dan is er een kans!

Mogelijke Transfers!

1205010_223304e988.jpg

1205010_117541512f.jpg

Volgende update zien we wie echt komen!

• Antwoorden 153
  • Weergaven 280
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Goede resultaten!

Tip: Lees de zinnen nog een keer na als je ze post, want hier en daar zitten nog een fout.

Ga zo door ! :)

tnxx,

Oke zal er volgende keer beter op letten!

Geplaatst
Mooie prestaties. Ik kreeg ze niet op de rails en bengelde helemaal onderaan

hoe doe je dat ? kbekijk de jeugd eens goed en je staat zonder problemen in top 3 met sporting .

on topic topprestaties en mooie strakke presentatie !

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

De maand Januari

Ryan Babel naar Sporting

1205010_12d08554cf.jpg

De kogel is door de kerk!Ryan Babel komt naar Sporting voor een slordige 14 miljoen euro.Babel die eigenlijk niet weg mocht bij Ajax is zeer verheugd met de overgang.''Ja het is een geweldige club met een geweldig stadion.De spelers zijn allemaal jong en talentvol,ik hoop hier mooie dingen te kunnen laten zien!

Babel heeft een contract voor 4 seizoenen getekent bij de nr.1 van Portugal.

Talentvolle rechtsback tekent bij Sporting

1205010_71e41a8884.jpg

Lissabon,Sporting heeft zijn 2de aankoop in de winterstop binnen!Braziliaan Eduardo Ratinho tekent voor 3 seizoen bij Sporting.Ratinho geld in Brazilie als een rechtsback met een gouden pass en veel snelheid.Sommige noemen hem zelfs de nieuwe Cafu,coach Dos Santos was in ieder geval in zijn nopjes met de aankoop.

Een droom komt uit!

figosporting.jpg

Lissabon,Gistermiddag heeft Luis Figo een contract voor 2 seizoenen getekent bij Sporting.De droom om terug te keren bij zijn jeugdliefde is hierdoor in vervulling gegaan.Coach Dos Santos reageerde verheugd op de komst van Figo.''Ja het is natuurlijk nog steeds een geweldige voetballer,zijn komst is alleen maar goed voor de club!Ik verwacht dat hij de jongere spelers zal gaan begeleiden en zich vol zal gaan inzetten voor ZIJN Sporting!

Interview met Luis Figo in A Bola

Luis wat was je eerste gedachte toen je hoorde dat Sporting je wou hebben?

Ja ik was verrast,het is natuurlijk alweer een tijdje geleden dat ik in het heilige Groen-Wit speelde(laatste wedstrijd speelde hij in seizoen 94/95).maar eigenlijk wist ik toen al dat ik heel heel graag wou.Bij inter mocht ik toch al vertrekken dus wat is nou mooier dan om af te sluiten bij je jeugdliefde!

Je hebt een contract getekent voor 2 seizoenen,is er kans op verlenging?

Dat ligt volledig aan mijn lichaam,als ik veel speel en mijn lichaam kan het nog aan kunnen we altijd nog een jaartje doorgaan.

Verwacht je veel te spelen?Aangezien de concurrentie groot is met Nani,Babel,Yannick en Bruno COutinho?

Dat zijn allemaal jonkies,hoe willen hun mij uit de basis krijgen?Haha nee hor,Ik doe gewoon mijn best op de trainingen en ik hoop gewoon regelmatig me wedstrijdjes te kunnen spelen.

Je bent inmiddels 34 jaar,je lichaam wordt al minder en het is ook landelijk bekent dat je rookt! Is het voor je loopbaan niet beter als je stopt?

Maradona gebruikte coke en speelde goed,nou dan kan een peukie ook wel!

Haha dit lijkt me een mooie afsluiter,veel succes Luis bij Sporting!

Geplaatst

Geweldige transfers, en mooi gedaan !

Ga zo door! :)

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

De maand Januari

In de maand Januari hielden wij ons natuurlijk niet alleen bezig met transfers.Er moest ook nog gevoetbalt worden.Het waren gelukkig niet de moeilijkste wedstrijden,behalve de clash tegen Benfica aan het einde van de maand!

uitslag1.jpg

Competitie wedstrijdje tegen Leiria werd met gemak gewonnen

Bekervoetbal!

In de 4de en 5de ronde hadden wij een vrij gemakkelijke loting.Sandinenses en Calipolense werden gemakkelijk aan de kant gezet!

uitslag2.jpg

uitslag 3.jpg

In de kwartfinale strijdden wij tegen Fc.Porto!

De Derby!

benspor.jpg

Vandaag werd de derby gespeeld in het Estadio do sport Lisboa e Benfica! Een hele mond vol maar het werd een wedstrijd van jewelste.

De wedstrijd is amper 1 minuut oud of de bal ligt al in de netten,Nuno Gomes kopt de bal achter onze doelman na een mooie combinatie.Maarja wat liggen wij dan te slapen achterin ongelovelijk.Benfica is erg tevreden met de treffer want de rest van de eerste helft komen ze der niet meer uit.Ook wij kunnen nog geen potten breken.

De 2de helft begint aanvallend beide teams gaan er hard tegenaan en er wordt eindelijk gevoetbalt door mijn team. De verlossing komt in de 64e minuut als Custodio de 1-1 maakt!Lang kunnen we echter niet genieten want gelijk daarna is het de 2-1 door Lassana Diarra.

Ik pep mijn team op om toch nog voor die gelijkmaker te gaan,alles of niks 10 minuten voor tijd. En het werkt! Onze parel Yannick prikt de gelijkmaker erin na een geweldige solo!

Ik spoor mijn team aan om nu achteruit te gaan leunen en Benfica maar te laten voetballen,Foute keus Nuno Gomes knalt in de laatste minuut onze verzamelde punten weg en Benfica pakt alles! Een mooie wedstrijd,die helaas voor ons verloren ging!

Volgende maand wordt een spannende maand!

Tips en Hints zijn altijd welkom,Screens op verzoek!

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Fabolous February

febm.jpg

Zoals je ziet niet de moeilijkste wedstrijden aan het begin van de maand.Maarja het is alleen maar in ons voordeel omdat er 2 krakers tussen zitten namelijk: Porto voor de beker en Liverpool voor de Cl.

Grote uitblinker was wel Yannick die met 4 doelpunten in 4 wedstrijden lekker op dreef was!Ook Figo speelde erg goed.

Spektakel in Lissabon

Eindelijk is het zover!De wedstrijd gaat over 5 minuten beginnen en ik pep mijn spelers nog even op.''Jongens Liverpool is een goed team,maar qua techniek zijn ze 10 x zo slecht dus doe je stinkende best en speel ze vanavond gewoon van de mat!''Mijn spelers zitten in volledige extase als we te horen krijgen dat we het veld op moeten.Het team staat op gaat in een kring staan en Braziliaan Ronny gooit er nog een groepsgebed uit , de spelers luisteren en zeggen allemaal Amen en we gaan erin als Godenzonen!

team.jpg

De sfeer is fantastisch,het stadion zowat uitverkocht en de supporters gaan helemaal uit hun bol!Dit kan een hele mooie avond gaan worden bedenk ik me!

De wedstrijd begint.Liverpool heeft de aftrap en tikt rustig rond.De wedstrijd is 17 minuten oud als de bal via Liverpool's linksback Riise beland bij Bellamy,hij start een rush langs de zijlijn en is zo al 3 man kwijt,hij geeft voor en de bal ontmoet het hoofd van Crouch gelukkig kan die hem niet genoeg plaatsen en is het een gemakkelijke prooi voor mijn keeper!De wedstrijd komt nog niet echt uit de verf tot minuut 25,De bal komt via onze controlerende middenvelder Custodio aan de rechterkant bij Lourenco,die maakt een schijnbeweging en tikt de bal in de loop mee bij Moutinho deze geeft de bal strak voor en Yannick tikt hem net naast,onze eerste echte kans is een feit!

De rest van de eerste helft wordt er bar weinig gepresteerd,met als positief punt dat we wel meer balbezit hebben!We gaan rusten met een 0-0 stand.

De spelers komen tevreden de kleedkamer in,er wordt veel gepraat en ik gebaar mijn spelers dat ze stil moeten zijn.''Jongens we spelen nog niet goed.We kunnen veel beter.Liverpool staat goed georganiseerd achterin dus we moeten sneller combineren,we hebben het allemaal in ons,als we een tandje hoger gaan spelen winnen wij gewoon vanavond!De spelers zijn het ermee eens,er wordt nog wat overlegd voordat we weer het veld opgaan.

De 2de helft begint rustig,todat in de 52 minuut het noodlot toeslaat.Ronny de man die God nog om hulp vroeg aan het begin,kan zich niet beheersen en trapt na met een rode kaart als gevolg.Ik ben woedend dit is ongeloofelijk in zon wedstrijd.Ik zet mijn spelers weer neer en ik gebaar Ronny dat ik niet voor rede vatbaar ben.Liverpool is na de rode kaart heer en meester,ze creeren kansen die alleen nog benut moeten worden.In de 60 minuut wordt er een lange bal gespeeld op Crouch deze neemt behendig aan,draait weg en schiet,de bal raakt Polga zodat het een hoekschop wordt voor Liverpool.De corner wordt genomen,de bal wordt weggekopt en Yannick vangt op en speelt de bal schitterend naar Lourenco die een solo inzet,1 man voorbij,2 man,3 man ,hij loopt op volle snelheid de 16 in voorbij Diao ,en dan de schop,Diao is te laat en een penalty is een feit!Diao die al geel had krijgt zijn 2de en kan dus ook vertrekken!Dit is prachtig allebei met 10 man maar met een 100% scoringskans voor ons...Polga de aanvoerder eist de pingel op...Hij legt de bal neer....Loopt rustig aan en.......SCOORT!!!!!!!! 1-0 Sporting!!!!!!!

Het stadion ontploft! In de 62e minuut heeft Anderson Polga ons op 1-0 gezet!

Het is tijd voor een wissel,Liedson eruit en Miguel Garcia erin,we staan nu met een 4-4-1 formatie in het veld wachtend op de tegenaanval.

De wedstrijd word niet meer wat het was,Mijn spelers spelen de match proffesioneel uit en wij winnen gewoon thuis 1-0 van Liverpool!Een heerlijk resultaat en het is tijd voor een klein feestje!!

1205010_80744a957e.jpg

Kwartfinale Beker!

posp.jpg

Een wedstrijd met hoge verwachtingen!Die niet zijn ingelost door Porto.

We speelden wereld's en Porto kwam amper aan de bal.We speelde met snelle combinaties,trucjes het was gewoon ''GALLERY PLAY'' We hadden ook wel wat goed te maken na het verlies in de competitie.Liédson was DE man in vorm,ook al begon hij op de bank.Hij begint mijn vertrouwen te krijgen en kan op speeltijd gaan rekenen

portos.jpg

Zelfs Quaresma kon geen potten breken vanavond

Geplaatst

Goede uitslagen en goed gepresenteerd.

Ga zo door! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

MOnster Maart

ts.jpg

We blijven ongenaakbaar in de competitie,We hebben nu 23 duels gespeeld en 20 ervan zijn er gewonnen.We spelen wereld's!En de spelers waarvan je hoge verwachtingen heb,die maken het nog waar ook.Ik bedoel hiermee de parels van de club:Moutinho,Nani en Yannick Djalo !

Joao Moutinho

jm.jpg

Onze technische spelverdeler.Speelt de laatse maanden wereld's en gaat uitgroeien naar zijn beste niveau ooit!Hij heeft dit seizoen 31 wedstrijden gespeeld met daarin 6 goals & 7 assists.Hij staat in de belangstelling van Lazio,maar heeft al aangegeven dat hij bij Sporting wil blijven.Ik hoop dat hij het niveau aan houd en nog mooie dingen kan gaan laten zien!

Yannick Djalo

djalo.jpg

Djalo is een van de grootste revelaties van dit seizoen! Hij heeft persoonlijk Liedson uit de basis gespeeld en gaat met de week beter presteren.Hij heeft dit seizoen 31 wedstrijden gespeeld 20x gescoord en 8 x een ploeggenoot laten scoren.Hij staat meestal centraal in de spits en dat kan hij als geen ander.Debuteerde dit seizoen ook in het Portugese elftal!

NANI

nani.jpg

Ik zie in hem de nieuwe C.Ronaldo.

Hij is snel,onwijs technisch en overzicht.Is dit seizoen erg belangijk voor de ploeg ondanks zijn leeftijd.Heeft 25 duels gespeeld met 5 doelpunten en 11 assist.Bij het Portugese team staat hij ook steeds vaker in de basis,dit is erg goed voor zijn ontwikkeling

Champions League

ls.jpg

Dramatische wedstrijd,wij begonnen in een 4-2-1-2-1 opstelling op de tegenaanval.We namen totaal geen risico en Liverpool kwam er niet echt door.Op de counter scoorden wij de 1-0 waardoor wij de marge vergrootte.

Bellamy scoorde nog wel 2 x snel achter elkaar,maar het was niet genoeg voor hun.Wij zijn gelukkig door!Maar de wedstrijd was om te huilen.

We spelen in de kwartfinale tegen AS Roma!

Sporting - Porto

portos1.jpg

Het lijkt wel of alles meezit laatste tijd.We waren totaal niet beter en werden bij vlagen gewoon weggetikt.Me keeper was top vandaag en zorgde ervoor dat er geen kans inging!De wedstrijd droop af in droefheid tot dat Babel uit het niets in de 4de minuut van de blessuretijd de bal achter Helton kopte...

We gingen al uit van niets maar we kregen alles...Weer een stap dichter bij de TITEL!!!

Een avondje weg

We waren in extase na de overwinning op Porto!De titel komt nu steeds dichterbij.Ik sta rustig in de kleedkamer na te denken over de wedstrijd als Nani,Joao en Yannick naar me toe komen.Joao neemt het woord en vraagt:''Coach zou u het erg vinden als wij vanavond uit zouden gaan?''Ik dacht even na en stemde in met hun verzoek.De jongens waren dik tevreden maar waren nog niet klaar.''Coach gaat u ook mee?vraagt Yannick aan mij.Ik moest even lachen maar ik had wel zin in een leuk avondje uit.Ik ben immers pas 31 jaar,dus waarom niet?Ik tikte Nani aan en zei tegen hem dat ik graag meewilde.Ze waren razend entousiast en er werd over niks anders meer gepraat dan over het uitgaan vanavond.

10 uur stond ik bij het trainingscomplex,de plek waar we met zijn allen hadden afgesproken.Ik was niet de eerste,Joao en Nani waren er al zag ik.Ze stonden een beetje hoog te houden naast Joao's Audi A8.Ik riep ze en vroeg waar de rest bleef.Ik had het nog niet gezegd of ik horde geslip en getoeter achter me.Ik draaide mij om en zag Custodio uitstappen.Gevolgd door Ryan en Yannick.De groep was compleet en we konden gaan.

We gaan naar de disco t-club éen van de hotste clubs in Lissabon hor ik Nani schreeuwen.Als we aankomen is het al gelijk chaos,meiden schreeuwen naar de jongens en komen op ons afgerent,we lopen snel langs de rij en gaan via de achterdeur naar binnen.Binnengekomen kom ik al snel in de sferen,we lopen wat rondjes en we gaan zitten in een lounge hoek.De eigenaresse van de discotheek komt naar ons toen en verteld ons dat al het drinken gratis is voor ons!Nou kom maar op...Ik was helemaal in de stemming,,in me linkerhand een Bacardi Cola en in mijn rechterhand een sigaret...wat wil ik nog meer..

De tijd vliegt om en het is al gauw 3 uur,ik ben lichtelijk verrot en heb eigenlijk geen zin meer,De jongens vermaken zich goed,ze hebben een weddenschap wie de meeste meisjes kan versieren,Nani staat aan kop met 11.

Ik besluit ook maar de dansvloer op te gaan opzoek naar vrouwelijk schoon,Al gauw valt me een prachtige dame op,ze is niet heel groot heeft een geweldige kont en prachtige blauwe ogen,,,Ik kan me ogen niet van haar afhouden...Ze heeft mij ook gezien ze loopt naar me toe en vraagt ''Ben jij wie ik denk dat je bent?''Ik moest lachen om haar vraag , maar ik gaf mijn naam ze knikte en moest lachen,Voor ik het wist raakte haar lippen mijn lippen.Het was een heftige zoen sneller dan verwacht,typisch een goldigger,maar het maakt niet uit,Mijn nacht is in ieder geval goed!

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Seconds from disaster!

kut.jpg

April de totale maand van ramp,Ten eerste werden we kansloos uitgeschakelt door Roma in de CL kwartfinale.En in de competitie verliezen we dure punten tegen Boaviste (onnodig) ,Winnen dan wel van P.Ferreira,maar verliezen dan 5 punten tegen Beire-Mar en Maritimo ongelooflijk droevige tijden. Het enige excuus wat wij hiervoor hebben dat de meest bepalende spelers allemaal gebleseerd zijn. Desondanks had dit nooit mogen gebeuren. We staan nog aan kop maar het gat wordt minder!Misschien hadden we beter niet uit kunnen gaan...?

Belenenses was de halve finale van de beker!Deze wonnen wij vrij gemakkelijk en nu staan we op 27 mei in de finale tegen Benfica!

droevig.jpg

Onbegrip na de 4-0 nederlaag

Volgende update de ontknoping!

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Os Campeões

kampioen.jpg

De spelers waren door het dolle heen na het fluitsingaal!

Het is dan eindelijk zover! Sporting Clube De Portugal pakt de titel!

Waar het eigenlijk al lange tijd verwacht werd ,maakten zij het toch nog spannend door veel punten in de laatste wedstrijden te laten liggen.Toen het er echt om ging,in de laatste 3 wedstrijden, werd er gewoon proffessioneel gewonnen!

12.jpg

De stand

Stand.jpg

De Awards

djalo.jpg

Yannick Djalo werd Talent van het jaar en Spits van het jaar.

Wat een geweldig seizoen is dit voor hem!

nani.jpg

Nani werd Vleugelspeler van het jaar en Speler van het jaar!

Hij is dit seizoen erg goed vooruit gegaan,hij is nu geen talent meer ,maar gewoon een wereldtopper!

ronny.jpg

Linksback Ronny werd uitgeroepen tot Verdediger van het jaar!Hij speelde dit seizoen erg goed,had 3 x gescoord en 11 assists gegeven.Een bekroning voor zijn inzet!

De Persconferentie

FF=Felipe Franco (voorzitter)

RDS=Rui Dos Santos (ik)

Dhr.Dos Santos & Dhr.Franco ten eerste hartelijk gefeliciteerd met het kampioenschap!

Rui,had je ooit verwacht dat je in je eerste seizoen als hoofdtrainer bij Sporting de titel kon winnen?

Je verwacht niks,maar het behoorde wel tot de mogelijkheden.De selectie is éen brok potentie,dit kunnen allemaal wereldtoppers worden.Ik zei tegen mijn team dat we alleen kampioen konden worden als we alles gaven.Dat hebben ze gedaan en ik ben heel trots op ze!

Nani,Joao ,Yannick Djalo en Miguel Veloso zijn allemaal grote talenten.Denken jullie ze te kunnen behouden?

FF:We zullen der alles aan doen om ze te behouden,ze mogen onder geen beding weg!

RDS:Ja ik wil dit team compleet houden om deze lijn van prestaties vol te houden.Ik denk dat ik nog meer uit de groep kan halen,en er is geen andere trainer op deze wereld die dat beter kan met de spelers dan ik.Dus weggaan zou alleen maar hun ontwikkeling stagneren.

Het gerucht ging dat je op wou stappen,omdat je het niet kon vinden met je assistent-manager,wat is daarvan waar?

Het gerucht klopt gedeeltelijk.Ik lag inderdaad in de clinch met Paco,maar dat betekende niet dat ik ermee wou stoppen.Ik ben de hoofdcoach dus hij kon ze spullen pakken!

Als aflsuitende vraag:Wat verwacht je volgend seizoen te bereiken?

Kampioenschap in ieder geval,de rest kan ik nog niet beantwoorden.Daar gaan we eerst over vergaderen.

Bedankt voor uw tijd en nogmaals gefeliciteerd!

RDS&FF:Graag gedaan meid

team.jpg

Kampioenen Van Portugal!!!

SCREENS OP VERZOEK,REACTIES ALTIJD WELKOM!!

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Finale van de beker!

beker.jpg

De dubbel! We speelden erg goed tegen Benfica en waren dan ook terecht de winnaar!We begonnen sterk aan het duel,en zette Benfica gelijk onder druk.Dit resulteerde in de vroege goal van Djalo,Benfica wou nog wel wat terug doen,maar we speelden gewoon te goed voor ze.Toen Lourenco scoorde was de wedstrijd over en konden wij de wedstrijd rustig uit spelen.

prijs.jpg

Sporting pakt de dubbel!!!!

Het seizoen zit erop!We hebben het erg goed gedaan!

De spelers hebben nu vakantie en ik ga opzoek naar nieuwe spelers!

Als iemand ideeen heeft over wie goed bij sporting zou passen,zou ik die graag horen.Verder hoop ik mijn talenten te behouden!

SCREENS OP VERZOEK,REACTIES ALTIJD WELKOM!!

REACTIES WERKEN MOTIVEREND!!! DUS ALS JE BEKIJKT ZET DAN OOK FF EEN RACTIE NEER :*)

Geplaatst

Mooie dubbel en vooral wat een ploeg !!

Knappe prestatie jongen...

Ben benieuwd wie je gaat halen en kijk uit naar het volgende succesjaar!!

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

The Magic List !

Ricardo Quaresma

Rui Dos Santos,trainer van Sporting heeft openlijk zijn interesse getoond in Porto speler Ricardo Quaresma.Dos Santos ziet in hem een perfecte flankenspeler! Quaresma reageerde gister in A Bola zeer positief over de interesse.''Als Sporting mij wil hebben moeten ze een bod doen!Ik zeg vooraf geen nee,het blijft mijn jeugdliefde!

Quaresma.jpg

Sporting aast op Fernandes

man.jpg

Manuel Fernandes van Portmouth is een serieuze kandidaat om ons middenveld te gaan versterken. Hij is fysiek erg sterk,heeft een goede pass,is nog jong en het is bovendien een Portugees!De onderhandelingen zullen deze week gaan starten!

Overgang na mislukt avontuur?

mf.jpg

Wat zo mooi had moeten worden is niet uitgekomen.Matias Fernandez gold jaren als een groot talent in Chili.De Droomovergang naar een mooie club was dan ook zeker.In de zomer van 2006 kocht Villareal hem over van Colo Colo,en de verwachtingen waren hoog gespannen.Door de slechte resultaten en de trainerswissel kwam hij echter weinig aan spelen toe.Reden voor Sporting om serieuze interesse te uitten! Sporting ziet de perfecte schakel met hem en Joao Moutinho.Het is echter de vraag of hij mag vertrekken.

Screens op verzoek,Reacties altijd welkom=Motiverend!

Geplaatst

Als je die spelers zou kunnen contracteren heb je echt topaankopen gedaan, erg netjes van het kampioenschap!:D Sporting is een mooie club en succes volgend seizoen;)

Geplaatst

Erg mooie resultaten hoor:D alleen jammer dat je toppers gaat wegkopen bij de concurrentie... gewoon jezelf verbeteren met jeugdspelers en van lagere clubs talenten wegplukken. Irl hebben de topclubs wat dat betreft ook een soort gentlemen's agreement...

Geplaatst
  • Auteur
Erg mooie resultaten hoor:D alleen jammer dat je toppers gaat wegkopen bij de concurrentie... gewoon jezelf verbeteren met jeugdspelers en van lagere clubs talenten wegplukken. Irl hebben de topclubs wat dat betreft ook een soort gentlemen's agreement...

Heb je idd gelijk in!Ik heb nu ook paar hele goede talenten gescout!Ik hoop dat ik jullie kan verassen! iig bedankt voor de reacties:*)

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

De echte transfers

Overgang na mislukt avontuur!

mf.jpg

Waar de geruchten al langere tijd de ronde deden.Is het eindelijk zover!Sporting heeft zich versterkt met aanvallende middenvelder Matias Fernandez!Coach Dos Santos is in zijn nopjes met de aankoop.Naar verluid is er zo'n 10 miljoen euro met de transfer gemoeid.Hij tekent voor 3 seizoenen.

Droomtransfer voor Liedson!

lie.jpg

Liedson heeft Sporting verlaten.De spits die eiggenlijk niet mocht vertrekken uit Lissabon,tekende een contract voor 2 jaar bij Olympique Lyon.Liedson is erg verheugd met de transfer.Coach Dos Santos ook,want hij ving 11 miljoen euro voor de spits + Loic Abenzoar*.

Abenzoar is een centrale verdediger die ook op rechts uit de voeten kan.Toen Lyon geinteresseerd was in Liedson wou ik hem koste wat het koste in de deal betrekken!en met resultaat:*)

loic.jpg

De Vervanger

Vagner Love is de vervanger van Liedson bij Sporting!

De Braziliaanse spits tekent voor 3 jaar bij de club.Vagner love maakte furore bij CSKA Moskou en werd al meerdere malen met Europese clubs gelinkt.Love was ook zeer gewild bij Atletico Madrid,maar Sporting handelde het snelst en haalde hem binnen.Er is ongeveer 10 miljoen euro betaald voor de spits.

vl.jpg

LOVE IS ERG VERHEUGD MET ZIJN TRANSFER

De Selectie!

Selectie.jpg

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

DE SUPERCUP

verlore.jpg

Opening van het seizoen!!

In de eerste wedstrijd van het seizoen moesten wij weer tegen Benfica.

We hadden wat goed te maken na de 2-1 nederlaag voor de Supercup dus wij waren als geen ander voorbereid voor het duel.

We begonnen zeer sterk en al gauw werd duidelijk dat dit onze dag zou gaan worden!Al na 4 minuten maakt Ryan Babel de 1-0 na een prachtige individuele actie! We blijven de lijn van het goede spel aanhouden,maar kunnen de stand nog niet uitbreiden.We gaan rusten met een 1-0 voorsprong!

Na rust zijn wij nog steeds de betere ploeg,zo zie je maar hoe een rode kaart de wedstrijd kan beinvloeden.De spelers speelden met 200% inzet en dat resulteerde in de 2-0,een mooi combinatie tussen Yannick en Moutinho werd prachtig afgerond door de jonge spits. 2-0 en de wedstrijd is gespeeld!

Ik ben erg tevreden,want zoals ik al zei hadden we wat goed te maken tegen Benfica.De eerste 3 punten zijn al binnen en de concurrent staat er al 3 achter!

Djalo1.jpg

Djaló was weer onzettend belangrijk voor de ploeg..

Volgende update,veel competitie en CL :clap:

Geplaatst

Jammer van de supercup,

Toch heerlijke selectie al opgebouwd

Succes verder!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]