Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Opening van het seizoen!!

uitslagensep.jpg

We speelden Aanvallend,Fris en Dominant.Deze teams kunnen ons niet stoppen.We waren gewoon 3 klasses beter!Vooral de 8-0 klapper tegen Boavista deed me goed.

Djalo1.jpg

Man wat een held...

held.jpg

Champions League

bas.jpg

steau.jpg

Screens op verzoek,Reacties altijd welkom=Motiverend!

• Antwoorden 153
  • Weergaven 281
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heerlijk man die 8-0 :cab:

Goeie start van de Competitie

Trek dit door!

Geplaatst

Gaat echt super.

Ga zo door! :thumb:

Screen Yannick.

Geplaatst
  • Auteur
Gaat echt super.

Ga zo door! :thumb:

Screen Yannick.

Het is echt een held :*)

statsd.jpg

Geplaatst
Mooie prestaties. Ik kreeg ze niet op de rails en bengelde helemaal onderaan

hoe doe je dat ? kbekijk de jeugd eens goed en je staat zonder problemen in top 3 met sporting .

on topic topprestaties en mooie strakke presentatie !

Tja hoe doe je dat... Je kent het spel nog niet goed... Weet niets af van tacktiek... Dan gebeurd het...

On topic: schitterende prestaties jammer dat je quaresma niet hebt gehaald

Geplaatst
  • Auteur
Mooie prestaties. Ik kreeg ze niet op de rails en bengelde helemaal onderaan

hoe doe je dat ? kbekijk de jeugd eens goed en je staat zonder problemen in top 3 met sporting .

on topic topprestaties en mooie strakke presentatie !

Tja hoe doe je dat... Je kent het spel nog niet goed... Weet niets af van tacktiek... Dan gebeurd het...

On topic: schitterende prestaties jammer dat je quaresma niet hebt gehaald

Was wel jammer ja,maar Porto wou de hoofdprijs en dat geld had ik niet!

Geplaatst

Mooie novelle! De dubbel winnen is altijd fijn. Heb je voor mij screentje Nani, vind dat echt een heerlijke speler..

Geplaatst
  • Auteur
ga zo door,screen van coutinho graag:huhu:

Het is een hele goede speler!

cout.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Mooie novelle! De dubbel winnen is altijd fijn. Heb je voor mij screentje Nani, vind dat echt een heerlijke speler..

Hij is momenteel 4 maanden der uit :cry:

nan.jpg

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Oktober!!

okt.jpg

Deze maand was slecht! Slechte resultaten , slecht voetbal ,alles was gewoon slecht. 2 x gelijk tegen Spartak Moskou.Uit is terecht ,maar thuis moet je der gewoon 3 a 4 nul over heen gaan. Het verlies tegen Nacional is ook erg jammer,omdat we net zo'n mooie reeks aan het neerzetten waren.Nu staan we weer met beide benen op de grond.Gelukkig werd er wel gewonnen van Leixoes.

November!!

nov.jpg

We zaten gewoon in een klein herfstdipje! Deze maand werd er weer A la Sporting gespeeld.We speelden weer mooi voetbal en scoorde bovendien weer makkelijk.

monster.jpg

Champions League

stop.jpg

De aandacht op : Miguel Veloso

Miguel Veloso is éen van onze centrale verdedigers.Ondanks zijn jonge leeftijd heeft hij tog al meer dan 50 wedstrijden onder mij gespeeld.Hij is sterk in de lucht , bllijft altijd bij zijn mannetje en hij is bovendien erg sterk.Hij is nog niet opgeroepen voor het Portugese team ,maar dat gaat er gauw aankomen.

veloso.jpg

Geplaatst

Ik vind eerlijk gezegd je spelers qua 'rode getallen' wat meevallen... tégenvallen dus... het zijn niet echt de spelers die alleen boven de 10, en meer dan een kwart boven de 15 hebben...

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind eerlijk gezegd je spelers qua 'rode getallen' wat meevallen... tégenvallen dus... het zijn niet echt de spelers die alleen boven de 10, en meer dan een kwart boven de 15 hebben...

Nee daar heb je helemaal gelijk, maar ze zijn nog jong he ! Maar ik ben Sporting en geen Barcelona...

Gelukken spelen ze wel als Wereldtoppers!

Geplaatst

bedankt voor de coutinho screen, zou ik nu veloso mogen zien, ik wil hem waarschijnlijk naar Lyon halen;sm;

Geplaatst
  • Auteur
bedankt voor de coutinho screen, zou ik nu veloso mogen zien, ik wil hem waarschijnlijk naar Lyon halen;sm;

vel.jpg

Opzich vallen ze stats mee,maar hij speelt echt goed bij mij.

Je kan ook ff bij Antoine Jean-Baptiste,talent van Rennes mijn scout vond hem heel goed!

Geplaatst

Bedankt voor je screen van Nani. Mooie resultaten in November, klasse. Hopelijk kun je die lijn doortrekken. Naar zijn stats (en ook zijn cijfers: 7-7-7-6-7) zou je dat niet zeggen (dat hij het echt goed doet bij jou) maar ik geloof je en hij heeft nog toekomst :D

Geplaatst
  • Auteur

rory1.jpg

Iedereen bedankt voor de reacties !

December

santa.jpg

marit.jpg

vlo.jpg

3 overwinningen tegen de niet echt grote clubs.Maar als je kampioen wilt worden moet je ook van de kleintjes winnen!

Voor de Cl moesten we nog tegen Barcelona,3-0 verloren maar we waren toch al door! In de volgende ronde hebben wij een oude bekende geloot: As Roma.Een goede ploeg , maar er is een kans!

Competitie

drama.jpg

Ook wij hebben wel is een mindere periode..Januari was de maand.

We begonnen nog goed door te winnen in de beker en te winnen van Academica.Maar het noodlot sloeg toe tegen Gil Vicente,in de beker.1-1 was de stand en de wedstrijd ging naar penalty's...En dan verlies je hem gewoon van Gil Vicente. Uitgeschakelt in de beker! Spelers waren er kapot van zodoende het slechte resultaat tegen P.Ferreira

dns.jpg

Benfica is de achtervolger,maar we staan gelukkig nog 4 punten voor.We moeten snel in vorm komen om weer veel te gaan winnen,want Benfica is in topvorm!

Supertalent naar Sporting!

Pato2.jpg

Sporting heeft zich versterkt met Braziliaans toptalent Alexandre!

Het was al langer bekend dat trainer Dos Santos erg gecharmeerd was van de jonge spits.Alexandre staat bekend om zijn snelheid en doelgerichtheid.Naar verluid heeft Sporting 4 miljoen betaalt voor zijn diensten.

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt voor je screen van Nani. Mooie resultaten in November, klasse. Hopelijk kun je die lijn doortrekken. Naar zijn stats (en ook zijn cijfers: 7-7-7-6-7) zou je dat niet zeggen (dat hij het echt goed doet bij jou) maar ik geloof je en hij heeft nog toekomst :D

Ja klopt,maar hij is er 4 maanden uit he! maar ik vertrouw in mijn spelers! komt helemaal goed:*)

Geplaatst

Ziet er goed uit, zou ik een screentje van Pato mogen:huhu:

Geplaatst

Antoine Jean-Baptiste, ik zal hem checken en laat je nog weten in dit topic wat ik ervan vindt, ik check hem donderdag

Geplaatst
  • Auteur
Antoine Jean-Baptiste, ik zal hem checken en laat je nog weten in dit topic wat ik ervan vindt, ik check hem donderdag

Ok! je heb natuurlijk ook nog abenzoar he! in je jeugd:*)

Geplaatst
  • Auteur
Ziet er goed uit, zou ik een screentje van Pato mogen:huhu:

Pato.jpg

Met een goede training word dit me held :clap:

Geplaatst
  • Auteur
hehe ja ik heb een shortlist gemaakt met 400 talenten, dus de kans dat deze spelers erin staan is groot

haha dat denk ik dan ook ja

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]