Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Verrassend,

Hopen dat je het net zo goed kunt doen als bij Sporting.

Inderdaad begint het saai te worden als je al twee keer achter elkaar kampioen bent geworden.

Heb je nog spelers van Sporting op het oog?

Anyway Succes

• Antwoorden 153
  • Weergaven 282
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Verrassend,

Hopen dat je het net zo goed kunt doen als bij Sporting.

Inderdaad begint het saai te worden als je al twee keer achter elkaar kampioen bent geworden.

Heb je nog spelers van Sporting op het oog?

Anyway Succes

Iig bedankt voor je reactie!

Yannick Djalo staat hoog op mijn lijstje

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Young and Wanted

Trainer Rui Dos Santos heeft zijn eerste aankoop gedaan bij Marseille!

Marseille versterkt zich met het Franse talent Blaise Matuidi.Matuidi komt over van Troyes en heeft Marseille zo'n 9 miljoen euro gekost..Matuidi is een verdedigende middenvelder die ook links op het middenveld uit de voeten kan..

matuidi.jpg

Matuidi hier nog in actie voor Troyes

Marseille is flink aan het inkopen in eigen land!Vandaag werd bekend gemaakt dat de club een akkoord heeft bereikt met Matthieu Debuchy van Lille en toptalent Didier Digard van LeHavre. Debuchy is een vaste man in het Franse elftal,terwijl Digard dichtbij een uitnodiging is!

debuchy.jpg

Matthieu Debuchy , éen van de twee aankopen die vandaag werd bekend gemaakt door Marseille

Gourcuff na rampjaar terug in Frankrijk

yohan.jpg

Olympique Marseille heeft Yohan Gourcuff verlost uit zijn rampjaar!

Gourcuff die 3 jaar gelden uit Frankrijk vertrok om bij Milan heeft zich nooit kunnen bewijzen in Milaan.Toen hij 2 jaar geleden bij Deportivo tekende,wachte hem een mooie carriere,maar door blessureleed en de slechte kwaliteit van zijn medespelers kon hij daar nooit schitteren.Nu hij terug is in Frankrijk is het tijd voor wat vragen!

Yohan,hoe voelt het om terug te zijn in Frankrijk?

Het voelt geweldig ! Ik heb 3 jaar lang niks kunnen laten zien.Marseille geeft me de kans om weer te schitteren!

Je kon ook terug naar je jeugdliefde Rennes.Waarom toch Marseille?

Mijn keuze is beslist door trainer Rui Dos Santos (coach van Marseille)Hij gaf me veel vertrouwen en zei dat ik op veel speeltijd kan rekenen..

Is de titel dit jaar mogelijk voor Marseille?

Ja!Ik denk dat wij een serieuze kans maken op de titel..Zeker als we allemaal in vorm zijn kunnen we tot grote hoogte stijgen!

Erg bedankt voor je tijd ! Veel succes bij Marseille!

Bedankt en graag gedaan !

Inmiddels is ook bekend geworden dat Gabriel Agbonlahor Marseille komt versterken op huurbasis..

banner 2.jpg

Reacties altijd welkom! Screens op verzoek :*)

Geplaatst
  • Auteur
Mooie transfer heb je binnen met Gourcuff. Mag ik een screentje van Matuidi?

Bedankt voor je reactie! Iedereen bedankt voor de reacties!

mau.jpg

Geplaatst

Netjes, mooie club maar niet zo mooi als Sporting:thumb:

Edit: mag ik wel een screentje van Debuchy?

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Het seizoen is dan eindelijk begonnen voor mij! Ik speel me eerste wedstrijd tegen Lyon. Een leuk begin dus! Ik ben erg blij over de transfers.De coach voor mij had er al een paar gedaan voor mij ,maar de selectie had nog wel een boost nodig ! Ik heb alleen maar Franse spelers gehaald,dus met de communicatie zal het wel goed zitten.Er zitten een paar heerlijk talenten tussen en ik hoop goed te gaan presteren!

dossantos.jpg

Ik na afloop van de persconferentie.

De Selectie

selectie.jpg

lyma.jpg

De eerste wedstrijd onder mijn bewind.Een jammerlijk gelijkspel..

We waren bij vlagen beter,maar ook bij vlagen slechter.Een gelijkspel is dus terecht.

ayew.jpg

Een spits uit de jeugd, je ziet hem ook bij mijn selectie staan.Jordan Ayew is de naam.Meesterlijke stats voor zo'n jonge speler! Gaat minuten maken in de beker!

Volgende update competitie en Cl !

Reacties altijd welkom! Screens op verzoek :*)

Geplaatst
  • Auteur
Netjes, mooie club maar niet zo mooi als Sporting:thumb:

Edit: mag ik wel een screentje van Debuchy?

Tsja helaas :-D

debu.jpg

Geplaatst

Waarom ga je in godsnaam naar Marseille als ook Munchen beschikbaar is? Munchen lijkt me veel leuker om mee te werken joh.

Geplaatst

@Podolski: Hij misschien niet ;)

Aardig talentje die Matiudi, ga je nog een hoop plezier aan beleven.

Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur
Waarom ga je in godsnaam naar Marseille als ook Munchen beschikbaar is? Munchen lijkt me veel leuker om mee te werken joh.

Dat is mischien wel zo..Maar dan zit k weer gelijk in de top!En had nog neit zo zin om topspelers te halen enzo!EN de selectie sprak me ook niet aan..Ik wil eerst met Marseille presteren en dan is Munchen zeker weten een optie:*)

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Competitie

troy.jpg

Een mooie overwinning van mijn team..Troyes kon weinig inbrengen.Debuchy speelde zeer goed en zette ook 2 streepjes achter zijn naam!

lem.jpg

Le Mans..Niet de grootste ploeg in Frankrijk.Dus gewoon terecht dat wij de 3 punten pakken.We speelde veel beter,en maakte 2 vroege goals..

Romaric scoorde nog wel , maar dit was veel te laat.

Champions League

cl.jpg

cl..jpg

Geplaatst

Mooie overstap!!

Mooie transfers, waren de spelers van Sporting niet haalbaar?

Succes in Frankrijk

Geplaatst
  • Auteur
Mooie overstap!!

Mooie transfers, waren de spelers van Sporting niet haalbaar?

Succes in Frankrijk

Ze waren opzich wel haalbaar denk,maar dan was ik voor 1 of 2 spelers bijna me hele budget kwijt.Terwijl ik nu 5 bijna even goede spelers heb!

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Competitie

psg..jpg

bkr.jpg

Champions League

cl2.jpg

Screens op verzoek,Reacties altijd welkom :thumb:

Geplaatst

Mooi dat Gourcouff zijn draai gelijk vind.. mooie aankoop vind ik dat ook

Succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Voetbal uit hel

ren.jpg

ren1.jpg

toul.jpg

se.jpg

Champions League

10.jpg

We waren al geplaatst maar , maar ik besloot toch aan te treden in de beste opstelling.We begonnen goed aan de eerste helft.We kregen veel kansen en drukte Atletico terug op eigen helft , een goal hangt in de lucht.De 2de helft beginnen wij ongelovelijk slecht. Al na 5 minuten krijgt Debuchy rood en moeten wij met 10 man verder.Ik zet Gourcuff rechts en we gaan op de counter spelen.Atletico krijgt nu wel kansen,maar ze maken hem ook niet.Als wij na een prachtige counter op 1-0 voorsprong komen is de wedstrijd gespeeld en sluiten wij ook onze 5de poulewedstrijd winnend af!

Agbonlahor.jpg

Gabriel juicht na zijn goal!

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Marseille terug op de rails...

lens.jpg

sed.jpg

Bekervoetbal...

rome.jpg

amiens.jpg

We wonnen simpel,maar wat wil je.. We speelde tegen Amiens en we lieten ze zoals verwacht alle hoeken van het veld zien!En dat in de kwartfinale van de beker...

standje.jpg

De helft van het seizoen zit erop. Uiteraard ben ik als manager tevreden met de huidige positie in de competitie. Ook de resultaten in de beker en champions league hebben mij alles behalve teleurgesteld! Winterkampioen zegt echter uiteraard nog niets. Een topteam mag je jezelf pas noemen als vorm weet vast te houden. Uiteraard ben ik er van overtuigd dat dit ons gaat lukken dankzij mijn uitstekend profesionele selectie!

Ik denk dat het voor zowel de breedte van de selectie als voor de toekomst van Marseille van belang is dat er deze periode nog geinvesteerd wordt in de jeugd van de club. Ik denk dat mijn uitstekend scoutingapparaat mij ten volle van dienst kan zijn omtrent de keuze van nieuwe versterkingen.

De doelstelling van de tweee periode is uiteraard niets minder dan het kampioenschap binnen te halen en één van de twee franse bekers te winnen. Bovendien denk ik dat minimaal de kwartfinale van de champions league mogelijk moet zijn. We gaan zoals gezegd Droit au But(recht naar het doel!)

banner 2.jpg

Geplaatst

Awww, ik zie em nu pas, sorry:( prachtige club, de mooiste uit Frankrijk. ik ga het zeker volgen, ziet er erg goed uit!

Geplaatst

haha, was hem kwijt door de nieuwe titel (domheid lol), nu weer gevonden,

heerlijke club joh!.. Goede keuze, blijf hem weer volgen!

Geplaatst
  • Auteur
mag ik een screentje van Gourcuff??

Ziet er goed uit, ga zo door:thumb:

YOH.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]