Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 153
  • Weergaven 282
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Magic Men !

sochaux-marseille.jpg

marseille-reims.jpg

auxerre-marseille.jpg

marseille-bordeaux.jpg

Bekervoetbal...

BEKER 1

ml.jpg

Een echte bekerwedstrijd. Beide teams waren aan elkaar gewaagd, maar gelukkig wonnen wij. Maxime Josse scoorde in verlenging de 1-0. We zijn nu door naar de finale! In de finale moeten wij het opnemen tegen Lyon. Word dit onze eerste prijs ?

1205010_056d032269.jpg

Dos Santos is door het dolle heen na het behalen van de finale !

BEKER 2

moulins-marseille.jpg

bkr2.jpg

soc-mar.jpg

In beker 2 hebben wij de rondes tot de kwartfinales makkelijk overleefd. Moulins kon niks inbrengen en we waren gewoon 3 klasses beter.

Saint Etienne maakte het ons wel lastig ,maar we voetbalde degelijk..

Sochaux leek mij een goede tegenstander , maar door hun vroege rode kaart was de wedstrijd gespeeld!

We treffen nu in de kwartfinale Troyes,een gunstige loting !

Screens op verzoek,Reacties altijd welkom :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Iedereen bedankt voor de reacties !!

Een korte update deze keer! 2 competitie wedstrijden die goed zijn verlopen en in de beker doen we het ook heel goed. We komen steeds dichter bij het einde en we hopen zoveel mogelijk prijzen in de wacht te slepen !

Richting de titel...

marseille-lyon.jpg

2wed.jpg

Bekervoetbal...

CHAMPIONS LEAGUE

stutt.jpg

BEKER 2

marseilletroyes.jpg

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Een leuke maand, Competitie waarin we kunnen laten zien dat WIJ de helden in Frankrijk zijn. De bekerfinale tegen Lyon ! En de return tegen Stuttgart! Een mooie maand dus !

Richting de titel...

narseille-toulouse.jpg

Bekervoetbal...

CHAMPIONS LEAGUE

cls.jpg

cls4.jpg

BEKER FINALE

Een vol stadion in het Stade de France in St. Denis..

De bekerfinale staat op het programma en het gaat tussen de twee grootmachten Marseille en Lyon. Marseille is licht favoriet,omdat zij veel beter presteren dan Lyon.

opstellingennn.jpg

Veel jongelingen in beide opstellingen , omdat er op dezelfde dag ook jeugdinterlands waren voor - 21. Niks aan te doen dus starten gewoon een paar jongelingen die niet genoeg zijn voor onder -21.

De wedstrijd begint goed er zit gelijk druk op. Het is een echte bekerfinale en Lyon speelt gretig ,omdat dit waarschijnlijk de enige prijs is die ze kunnen winnen. Lyon profiteerd hiervan in de 22e minuut. Waarin Lyon stukken scherper en beter is deze periode van de wedstrijd komen ze op 1-0. Het doelpunt wordt gemaakt door Buades. Dit heeft ons wakker geschud en wij beginnen te voetballen. We beginnen het spel te gaan maken , maar we kunnen niet doorzetten want het is rust!

In de kleedkamer moet ik streng zijn tegen mijn spelers. We discussieren over hoe Lyon speelt en dat we makkelijk kunnen winnen. Ik maak ze duidelijk dat ze niet te makkelijk moeten denken , want we staan gewoon 1-0 achter. Het team begrijpt het en ze lijken gemotiveerder het veld op te gaan. Wordt dit dan mijn eerste prijs bij Marseille?

De 2de helft begint en we beginnen gretiger. Onze beloning komt in de 55e minuut als Maoulida alleen op de keeper afgaat.Hij maakt beheerst af en we staan op gelijke hoogte! Nu moeten we doordrukken als we deze prijs echt willen. We blijven goed voetballen en Lyon komt er amper nog uit. Als Huet in de 16 wordt neergehaald door Clerc staat hier maar éen straf op een strafschop in ons voordeel. Gourcuff eist hem op en maakt hem!!! We staan 2-1 voor en ik ga der van uit dat mijn eerste prijs binnen is! Ik krijg gelijk. We waren al beter en Lyon kon niks meer inbrengen. De eerste prijs is binnen nog 3 mogelijke prijzen te gaan!

4444ru2.jpg

DE SPELERS JUICHEN, DE EERSTE PRIJS IS BINNEN !

tifo.jpg

En uiteraard zijn de fans tevreden,vooral de harde kern moet je tevreden houden..

Nexxt Update,Competitievoetbal , De Match tegen Lyon , Beker 2 !

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

Richting de titel...

sew.jpg

In de competitie speelden we niet wereld's. Maar wat maakt het uit we zijn bijna kampioen. Het verschil in punten maakt niet uit als je maar kampioen word!

CHAMPIONS LEAGUE

milan.jpg

reakl.jpg

1205010_b1d024abc0.jpg

Ja wat moet ik ervan zeggen? In de finale van de Champions League tegen AS Roma. Dat is gewoon te doen. We spelen volgende maand ook nog tegen Nantes voor de 2de bekerfinale! We kunnen gewoon 4 prijzen winnen dit seizoen! Zal het gebeuren? Jullie zien het in de volgende update! Vragen en Reacties altijd welkom!!!;sm;

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

De Titel

se-marseille.jpg

marsoc.jpg

marlens.jpg

De langverwachte titel is binnen. We zijn kampioen van Frankrijk geworden en het is ons nooit echt moeilijk gemaakt. Al moet ik toegeven dat we dit jaar heel erg goed zijn! We spelen de 1 na de andere finale dus we mogen niet klagen.De laatste 3 wedstrijden waren niet echt van hoog niveau. Ik had veel jeugdspelers opgesteld en wat reserve spelers. de wedstrijden werden toch gewonnen dus het is mooi om te weten dat de jeugd ook kan voetballen...

1205010_fe569daf1e.jpg

De supporters hadden prachtige acties dit jaar!

1205010_170eba3708.jpg

In ons eigen stadion werd na de laatste speelronde s'avond's het feest gehouden! Het was top !

CHAMPIONS LEAGUE

1205010_9c61fa04b3.jpg

De Last Price

In de tweede bekerfinale van dit seizoen moesten we tegen Nantes. Nantes is geen slechte tegenstander ,maar ik heb er vertrouwen in dat we winnen!

E330.jpg

En hoe! 4-1 ! Debuchy speelden de sterren van de hemel ,hij scoorde 3x! Debuchy speelt dit jaar erg goed evenals de andere man die scoorde Yohan Gourcuff.We hebben dit seizoen 4 prijzen gepakt..Dit is iets waar ik bij het begin alleen maar over kon dromen , maar we hebben het geflikt wat een wereldteam!

64.jpg

De spelers kunnen hun geluk niet op!

debuchy.jpg

Debuchy was deze wedstrijd erg belangrijk! Hij en Gourcuff waren éen van de betere spelers dit seizoen !

REACTIES ALTIJD WELKOM, SCREENS OP VERZOEK

IN DE VOLGENDE UPDATE DE EINDSTAND , DE SPELERSPRIJZEN EN STATISTIEKEN!

Geplaatst
  • Auteur
gigantisch mooie prestaties

dankje screentje Lloris komt morgen aangezien ik nu niet thuis ben:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

banner.jpg

De Statistieken

DE STAND

stan.jpg

SPELERS

statist.jpg

AWARDS

awards.jpg

Most promising star award , Player of the year , Manager of the year

We hebben een prachtig seizoen gedraaid ! Je pakt 4 van de 5 prijzen en we speelden heel erg goed. Ik heb op dit moment een paar mooie aanbiedingen gehad en de kans dat ik vertrek is best groot! Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven over wat jullie een leuke club vinden, en waar jullie mij graag zouden zien!

REACTIES ALTIJD WELKOM, SCREENS OP VERZOEK

Geplaatst

Heerlijk seizoen,,

en een lekker team ook al!

Ik ben benieuwd of je vertrekt

iniedergeval Succes

Geplaatst

Heerlijke resultaten!!

4 Prijzen...

Aanbiedingen zat van andere clubs nu? Ooit gehoord van Raymond Goethals, je lijkt hem te evenaren!!

Geplaatst
  • Auteur
Heerlijke resultaten!!

4 Prijzen...

Aanbiedingen zat van andere clubs nu? Ooit gehoord van Raymond Goethals, je lijkt hem te evenaren!!

Dankje , Ik kon hem nog niet ,maar heb ff wat over hem opgezocht :*) Lijkt mij een hele goede trainer.. Vooral de bijnaam de Tovenaar vind ik wel geinig:-D

Aanbiedingen zijn er wel,maar zit even te kijken over welke club nog geen verhaal is :checkit:

Geplaatst

Is ondertussen jammerlijk overleden maar was één van de betere Belgische coaches, zo niet de beste!

In ieder geval hoop ik dat je evenveel succes behaalt!

Geplaatst
  • Auteur

Met de Mooiboys naar de top!

1205010_c973a464a4.jpg

1205010_51f6c9ee3a.jpg

Mijn besluit stond vast. Ik heb alles wat ik wou halen in een periode van ongeveer 3 a 4 jaar gehaald bij Marseille in 1 jaar ! Mooie clubs kwamen met aanbiedingen, sommige redelijk ,sommige gewoon beledigend. Inter deed mij een mooie aanbieding. Een 4 jarig contract,straalt vertrouwen uit! Veel geld en een goed gesprek met de voorzitter. In het gesprek kwam duidelijk naar voren dat we dezelfde visie hadden met Inter! Aanvallend voetbal spelen en grote ,jonge spelers naar Milaan halen!

In de volgende update, de selectie, Mogelijke in en uitgaande transfers,en andere leuke feiten!

Geplaatst

Mooie overstap, ben benieuwd naar je kern!

Veel succes in Italie... Je eerste screen vind ik wel iets te klein, is moeilijk leesbaar

Geplaatst
  • Auteur
Mooie overstap, ben benieuwd naar je kern!

Veel succes in Italie... Je eerste screen vind ik wel iets te klein, is moeilijk leesbaar

Klopt. Mijn excuses daarvoor kwam er later pas achter:oops:

Geplaatst
  • Auteur

banner oefen.jpg

Met de Mooiboys naar de top!

Portugees duo versterkt Inter!

nani.jpg

Internazionale heeft zich versterkt met het Nani en Djalo van Sporting.

De 2 waren oude bekende van trainer Dos Santos die in zijn periode bij Sporting al successen boekte met de 2 grote talenten. Dos Santos is erg verheugd met de transfers. Naar verluid is er zon 50 miljoen euro gemoeit met de transfers..

djalo.jpg

mariga.jpg

naamloos.jpg

Departures zijn zeker,die zijn vertrokken ! De inkopen zijn nog speculaties!

Geplaatst
  • Auteur
mag ik eens screentje rui dos santos en lkkre resultaten man ga zo door

Een screen van wie?:oops:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]