Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

F. Bakker, de oud-international van Noorwegen is coach in het betaald voetbal geworden. Hij haalde gisteren zijn trainerslicentie bij de KNVB (De Koningklijke Noorse Voetbalbond). Op de vraag bij wat voor club hij gaat managen antwoorde hij: "Ik moet nog wachten op een aanbieding voor een club, maar het zal zeker geen Noorse club worden."

F. Bakker heeft al een grote lijst met ervaringen, hij begon zijn opleiding bij het Noorse Lillestrom, in 1997 verruilde hij de Noorse club voor het Engelse Manchester United waar hij in 1999 de Champions League won. Een jaar later keerde hij weer terug bij Lillestrom waar hij zijn spelerscarriere afsloot met een tweede plek op de eindranglijst. F. Bakker speelde 97 wedstrijden voor het nationale Noorse elftal waar de verdediger 14 goals in maakte.

De coach wordt gelinkt aan het Oosterse Red Bull Salzburg en de Franse topper Olympique Lyonnais. F. Bakker gaf zelf al aan liever naar een Nederlandse club te willen.

Geplaatst
  • Auteur

F. Bakker, de oud-international van Noorwegen is coach in het betaald voetbal geworden. Hij haalde gisteren zijn trainerslicentie bij de KNVB (De Koningklijke Noorse Voetbalbond). Op de vraag bij wat voor club hij gaat managen antwoorde hij: "Ik moet nog wachten op een aanbieding voor een club, maar het zal zeker geen Noorse club worden."

F. Bakker heeft al een grote lijst met ervaringen, hij begon zijn opleiding bij het Noorse Lillestrom, in 1997 verruilde hij de Noorse club voor het Engelse Manchester United waar hij in 1999 de Champions League won. Een jaar later keerde hij weer terug bij Lillestrom waar hij zijn spelerscarriere afsloot met een tweede plek op de eindranglijst. F. Bakker speelde 97 wedstrijden voor het nationale Noorse elftal waar de verdediger 14 goals in maakte.

De coach wordt gelinkt aan het Oosterse Red Bull Salzburg en de Franse topper Olympique Lyonnais. F. Bakker gaf zelf al aan liever naar een Nederlandse club te willen.

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Ik vind de intro niet echt super, maar ik hoop dat je ons gaat verrassen.

Geplaatst
  • Auteur

Bakker nieuwe coach Sparta

20 dagen nadat de Noorse held Bakker zijn trainerslicentie behaalde tekent hij een contract voor één seizoen bij de Rotterdamse voetbalclub Sparta. Nadat hij vorige week een contract voor drie jaar bij Lyon afwees zal hij nu de club van het Kasteel gaan managen.

Intervieuw:

J: "Gefeliciteerd met uw nieuwe club."

FB: "Dankuwel."

J: "Waarom kiest u nou voor het kleine clubje Sparta terwijl je bij de Franse topper Lyon kan tekenen?"

FB: "Om twee redenen, ten eerste omdat ik de Franse competitie niet aantrekkelijk vind en ten tweede omdat ik geen uitdaging zie in een verblijf bij Olympique Lyonnais. Ze worden elk jaar met gemak eerste en zal dat waarschijnlijk dit jaar ook worden. Wij hebben bij Sparta grote ambities, dit jaar is de doelstelling van het bestuur om tegen degradatie te vechten, maar mijn doelstelling is in de middenmoot en misschien nog een kansje voor en plekje in de Uefa cup, binnen vijf jaar zullen wij in de champions league spelen en binnen acht jaar moeten wij de Cup in onze handen hebben, als het een paar jaar later wordt maakt niet uit, maar het bestuur en ik hebben ambities."

J: "Oké, bent u nog van plan spelers aantrekken?"

FB: "Misschien, ik vindt de selectie van Sparta redelijk sterk. Ik heb ook niet de financiele middelen om een goede transfer te halen, de balans staat ongeveer twee miljoen in de min en we hebben maar 40.000 euro aan transferbudget. Als er een speler wordt verkocht zal met dat geld een nieuwe speler komen. In dat geval zal ik waarschijnlijk investeren in een jong talentje, die met een goede opleiding en een grote dosis geluk een grote topper wordt en die ons dan veel succesen en geld kan opleveren, maar als we een speler op het oog hebben zal u het pas horen als hij definitief zijn krabbeltje heeft gezet"

J: Ok, dankuwel.

Volgende update:

-de transfers

-de eerste wedstrijden (aan de voorbereiding geef ik geen aandacht).

(er zullen NOG geen screens komen, omdat ik geen paint heb :+, als iemand een site heeft waar je paint kan downloaden wil je die dan in een Privebericht naar me opsturen en dan zal ik de nodige screens geven;))

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind de intro niet echt super, maar ik hoop dat je ons gaat verrassen.

ja dat is mijn plan ook.:*) maar dit is mijn eerste novelle en ben niet super in schrijven. en als je nog tips hebt, altijd welkom:*)

Geplaatst

sparta heeft een goeie selectie dus je verrassing kan zeker mogelijk zijn

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt iedereen voor het aanmoedigen!:*)

Er werden geen spelers verkocht, dus was coach F. Bakker ook niet van plan spelers te kopen, hij bekeek wel Nicolas Millan, en deed een bod op hem omdat de afkoopsom van dik 3 ton te duur voor Sparta was. het bod van 40.000 was iets te laag en dus kwam de jonge talentvolle Millan niet.

Een paar dagen later werd de vrije Nederlandse verdediger Shisayo Luthulli gehaald, hij zal als back-up dienen.

DE WEDSTRIJDEN:

de eerste officiele wedstrijd van het seizoen is tegen Achilles'29. De eerste ronde van de beker. Coach F. Bakker vindt de beker niet erg belangrijk en zal zich vooral richten op de competitie. Toch moet er hier gewonnen worden.

Dat wordt ook gedaan, met rust staat het 1-0 dankzij een doelpunt van Bouazoun, en in de twee minuten na rust scoort de oude, maar toch belangrijke Giannis Anastasiou tweemaal. Dat blijft de eindstand en in de tweede ronde zal Sparta het opnemen tegen FC Den Bosch.

In de eerste wedstrijd van het seizoen kwam FC Twente op bezoek in een uitverkocht kasteel. De supporters hadden veel vertrouwen in de underdog Sparta. En moedigde ze de hele wedstrijd door aan, mede dankzij de twaalfde man aan Sparta-kant kwamen de Rotterdammers door van Dijk en Giannis Anastasiou met rust 2-0 voor. En of dat nog niet genoeg was scoorde de Griek Anastasiou nog twee keer, Yuri Rose maakte als klap op de vuurpijl de 5-0(!!!) Giannies Anastasiou werd man of the match bij de koploper van de Nederlandse eredivisie na één speelronde.

Een week later was de Rotterdamse derby, F. Bakker vond dat Sparta vandaag moest winnen, omdat het haar kwaliteiten vorige week ook al had laten zien. Het werd een spannende derby:

20' 1-0 door Yuri Rose.

35' 1-1 door Grot van Excelsior.

40' 2-1 door de Griek Giannis Anastasiou.

Rust...

66' 2-2 door Daei.

89' Emmes laat het kasteel ontploffen van vreugde door een mooi schot van de 16-meter in het doel te schieten. Hierdoor houdt Sparta haar eerste plek.

Coach F. Bakker reageerde tevreden na de 3-2 overwinning in de derby, het was een minder overtuigende score, wat ook al te verwachten was, maar geen minder overtuigend spel.

Na twee overwinningen op rij in eigen stadion moest Bakker met zijn elftal optreden in het Philips-stadion tegen titelhouder PSV. Sparta stapte met veel moed en zelfvertrouwen het veld op, maar PSV versloeg Sparta door hun kwaliteiten en het werd een 4-0 nederlaag voor Sparta.

De derde op de ranglijst Sparta moet weer uit spelen, dit keer tegen koploper RKC. Het zou een moeilijke en slopende wedstrijd worden die onbeslist bleef:

Sparta 2-2 RKC

- 25' Tim jansen

Yuri Rose (str.) 34' -

Anastasiou 38' -

- 49' Jordan Remache

De huurling van AZ, Haris Medunjamin, viel in de 56de minuut uit met een blessure, gelukkig was deze maar voor twee weken.

Geplaatst
  • Auteur

De wedstrijd tegen Ajax:

Ajax moet vandaag tegen een goed in vormverkerend Sparta spelen, Ajax die het zelf onder alle verwachtingen doet is alsnog favoriet in Rotterdam. Beide elftallen kwamen in een 4-4-2 opstelling.

SPARTA - AJAX

-------------------------------------

J. Terol - D. Gentenaar

-------------------------------------

S. De Rover - J. Heitinga

S. Polak - T. de Cler

E. van Bueren - J. Stam

D. Schenkel - T. Vermaelen

--------------------------------------

A. Obodai - O. Lindenbergh

D. van Dijk - W. Sneijder

S. Kaita - H. Maduro

H. Medunjamin - K. Perez

--------------------------------------

Y. Rose - C. Pizarro

G. Anastasiou - K.J. Huntelaar

Dé wedstrijd:

Sparta zet meteen na de aftrap druk, in de achtste minuut wordt dit beloont met een doelpunt door Yuri Rose. in de tweeentwintigste minuut maakt Kenneth Perez het doelpunt aan Ajax-kant. zeven minuten later is het John Heitinga die Obodai binnen de 16-meter neerhaald, hiervoor komt een terechte penalty die dezelfde Anthony Obodai erin schiet. Doordat Wesley Sneijder een speler aan Spartazijde uitscheld voor iets wat jullie wel weten krijgt hij in de 35e minuut een rode kaart. Hierdoor gaat Sparta meer druk zetten in de hoop op nog een doelpunt. Henk ten Cate wordt in de rust op de tribune gezet, omdat hij vond dat Heitinga Obodai helemaal niet raakte en omdat je mag schelden op het veld, vanaf de tribune kon Henk goed zien hoe in de 74e minuut de 3-1 gemaakt wordt door invaller Tsvetkov, dit blijft ook de eindstand.

http://english.ajax.nl/upload/180981_657_1164552046961-sparta_ajax_ten_cate_wanhoop_261106.jpg

http://johannaps.web-log.nl/johannaps/images/ajax_sparta.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Wesley Sneijder kreeg in de 35e minuut echt een rode kaart, maar dit kwam niet doordat hij een speler uitschold, ik vondt het mooier en meer op het echt lijken om dit er even in te doen. Ook werd Henk ten Cate niet van het veld gestuurd.

Volgende update morgenmiddag of morgenavond, met daarin de wedstrijd in de beker tegen FC Den Bosch en in de eredivisie tegen Groningen, Nec en Willem II

Geplaatst
  • Auteur
Mooie prestaties tot nu toe alleen vind ik het wat onoverzichtelijk

weet ik, maar ik heb geen paint dus kan ik geen screens geven en kan ik het niet een mooie uitstraling geven, dus bij mij zal het voorlopig om de resultaten gaan en niet om de zaken daar omheen (als je site hebt waar je paint kan downloaden wil je die dan alsjeblieft naar mij sturen, want dan krijg je wel met screens:checkit: )

Geplaatst

Denk om de taalfouten jongen;) kijk alles even scherp na als je het getypt hebt... verder vind ik Sparta géén mooie club (:D echt niet..) maar maak er wat van....

Geplaatst

Je hebt wel transfers gedaan, je geeft aan dat je niets gedaan hebt maar hoe kom je dan aan Luthulli, huren ga je ook de transfermarkt voor op.

Jammer dat het er zo onoverzichtelijk uitziet maar een paar posts terug heb ik al gelezen wat de reden is.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]