Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst

Je kunt ook gewoon gebruik maken van een buyscript, doe ik ook. Op het begin ff wennen maar daarna ben je gewoon binnen 2 sec klaar met kopen.

Geplaatst

ik stond in fy_poolparty v2 17de van de 50000+

maar inu kan ik stream nie meer opstarte :(

Geplaatst

Wat wil je daarmee zeggen? Dat je hoog staat op één server betekend niet dat je goed bent.

Geplaatst
Dat je gebruikt maakt van een buyscript geeft wel aan dat je niet goed bent :D

Boeie, het is gewoon lekker snel. Ik ben het nu eenmaal gewend, waarom zou ik het dan nog veranderen?

Geplaatst

Nee Niels, dat wist ik niet. Houd het gewoon op b en dan lekker op geweertjes klikken. Koop namelijk veel verschillende geweren, soms heb ik zin in mp5 dan weer shotgun dan de p90 en dan toch liever ak/m4.

Geplaatst

Inderdaad hehe, ik koop gok ik nog sneller wapens dan jullie met een buyscript :cab: Niet dat dat veel zegt, maar ok. En als je niet eens weet wat een buyscript is, zeg maar beter niets meer ;d

Geplaatst

Kan het zijn dat bepaalde spellen (MoHAA) het niet doen als je pc te goed is? :roll: Die doet het n.l. niet bij mij, maar de pc is teringgoed!

Geplaatst

De bom is gedemonteerd :D

Als ik 't zo zie heeft Jurgie 't 't best gedaan.

Geplaatst
Kan het zijn dat bepaalde spellen (MoHAA) het niet doen als je pc te goed is? :roll: Die doet het n.l. niet bij mij, maar de pc is teringgoed!

Het kan zijn dat door sommige windows updates het inderdaad niet meer goed doet, dat heb ik bij sof2 gehad tenminste.

@Jurgen/Saviola; zijn dat de wh/aimbot bots? Of gewoon de newbschbots? 8)

Geplaatst

lekkerpf2.jpg

Ging nog eens erg lekker.. sta ik nog eens bovenaan, had je die Jurgen alweer moeten horen.. "bots doen niets" "jatter" "cheater" :cab: goed hoor