Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Speel je in CS ook in een 'divisie-systeem' zoals in fifa bijv? Of gewoon random lobbies

Je hebt wel competieve wedstrijden in CS Go. Dat is voor een rang. Geen idee waar je kan zien hoe hard je bent en zo.

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
Speel je in CS ook in een 'divisie-systeem' zoals in fifa bijv? Of gewoon random lobbies

Ik doe lekker random, word uit elke competitieve lobby gekickt omdat ze me te slecht vinden :D

Geplaatst
Ik doe lekker random, word uit elke competitieve lobby gekickt omdat ze me te slecht vinden :D

haha als je tevaak word gekickt krijg je een ban :checkit:, had ik dus, zon beetje 1x per 4 dagen uit een game gekickt werd ik laatst ineens gekickt, "you have been banned because you got kicked out of to many matches" 7 dagen ban :-D

Geplaatst
haha als je tevaak word gekickt krijg je een ban :checkit:, had ik dus, zon beetje 1x per 4 dagen uit een game gekickt werd ik laatst ineens gekickt, "you have been banned because you got kicked out of to many matches" 7 dagen ban :-D
Krijg je zelfs als je teveel mensen vote kicked :cab: Had ik anderhalve week terug, waren votes die ik geen eens gestart was ;e
Geplaatst

Nou goed, wie speelt 1.6 en wilt vanaaf online [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; ?

Geplaatst
Krijg je zelfs als je teveel mensen vote kicked :cab: Had ik anderhalve week terug, waren votes die ik geen eens gestart was ;e

jaa gaat nergens over, ook zo ; sta ik bij dust 2 op t spawn met awp te kijken naar mid komt er een enemy dus ik schiet op hem, komt er net een team genoot voor langs lopen dus die team genoot gekilled en die enemy ( denk ik) werd toen namelijk gebanned, dikke onzin

Geplaatst
jaa gaat nergens over, ook zo ; sta ik bij dust 2 op t spawn met awp te kijken naar mid komt er een enemy dus ik schiet op hem, komt er net een team genoot voor langs lopen dus die team genoot gekilled en die enemy ( denk ik) werd toen namelijk gebanned, dikke onzin
Laatst ook 2 keer gehad op Dust 2 bij B plantsite. Stond ik vanaf B te snipen door de deuren naar CT-spawn, komt er ook net een ploeggenoot in mijn fire lopen :-D
Geplaatst

Dust2 is wel een vieze map hoor met AWP. Gewoon lekker ak47 of m4a1.

Geplaatst
Vieze lijers dat jullie zijn. Ga m vandaag ook kopen denk ik.

Haal 1.6 dan :D

Geplaatst
AK, AWP of P90 ;c

P90? Huhu, zal vast wel geupgrade zijn in CS:GO.

Geplaatst
Dat is die spraywapen. Ideale rush ding

Weet ik, bedoelde meer van waarom de P90, is in 1.6 rete slecht.

Geplaatst

Ja joh met pro90 B in Rushen en dan een team hebben die niet kan aimen en mij dood schieten :checkit:

Gisteravond even een rage moment , ik start net een competitieve match , geeft m'n pc aan over 15 minuten de pc te restanten en updates te installeren , wil m'n team me niet kicken 7 dagen ban wohoee ben ook in48 uur van Master Guardian 1 naar Nova 2 gegaan _O_

Geplaatst

Jongens wie speelt hier allemaal CS: GO? Lijkt me leuk om een keer een hele server te bezetten met gasten van mu. Ik weet van Kelvin, Gabi, Ozan, joostmakaay en fenovic dat ze spelen. Wie nog meer?

Geplaatst
Dust2 is wel een vieze map hoor met AWP. Gewoon lekker ak47 of m4a1.

Dust 2 ga jij zelf zsm voor de AWP man :D

Geplaatst
Jongens wie speelt hier allemaal CS: GO? Lijkt me leuk om een keer een hele server te bezetten met gasten van mu. Ik weet van Kelvin, Gabi, Ozan, joostmakaay en fenovic dat ze spelen. Wie nog meer?

Voeg me maar toe op Steam, Gabi Deen volgens mij :D Heb er 2 trouwens.