Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
Heb je 1.6?

Heb ik wel maar speel eigenlijk alleen CS go. wil het wel weer een potje voor je installeren.

Geplaatst
Heb ik wel maar speel eigenlijk alleen CS go. wil het wel weer een potje voor je installeren.

Huhu, doen man. Is tof, roep maar wanneer je een keertje kunt.

Geplaatst
Uitnodiging geaccepteerd.

Zo dat waren een paar productieve potjes :D

Geplaatst

Wil ik CSS weer eens opstarten, is OnlyDutch weg? Of zie ik dat verkeerd? Iemand enig idee? Vond dat altijd wel chill, steeds andere map, allemaal Nederlanders. Is er nu nog iets vergelijkbaars?

Geplaatst
Wil ik CSS weer eens opstarten, is OnlyDutch weg? Of zie ik dat verkeerd? Iemand enig idee? Vond dat altijd wel chill, steeds andere map, allemaal Nederlanders. Is er nu nog iets vergelijkbaars?

Gewoon bij servers zoeke naar [NL].

Geplaatst

Ik schaf CS:GO wel aan, 14 eu :cab: Daar nog leuke NL servers die van map veranderen?

Geplaatst
Ik schaf CS:GO wel aan, 14 eu :cab: Daar nog leuke NL servers die van map veranderen?

Heb zelf in CS GO echt weinig serverkennis, speel altijd gewoon casual eigenlijk.

Geplaatst

Aight, je heb daar niet echt servers maar je heb wel Jordi en ik die nogal vaak spelen.

Hehe reageert dus ook gelijk.. Wanneer ben je online?

Geplaatst

Hij is 'm nou aan 't downloaden. Kan wel zijn dat soms m'n broertje speelt ;)

Wat is m'n steamnaam? Die rechtsboven staat, of waarmee ik moet inloggen ? :cab:

Geplaatst
Hij is 'm nou aan 't downloaden. Kan wel zijn dat soms m'n broertje speelt ;)

Wat is m'n steamnaam? Die rechtsboven staat, of waarmee ik moet inloggen ? :cab:

Inlognaam. Voeg anders Kerftminister toe, ik heb iedereen van MU wel die CS speelt.

Geplaatst

Moet een nieuwe pc fixen, kan zelfs CS: GO niet runnen, huilen hoor.

Geplaatst

Net een heerlijke Faceit match op Nuke gehad, uiteindelijk 21-18 gewonnen na overtime.

Had zelf een score van 30 om 22, sick spannende pot. Bij 15-14 achter op T side was ik een 2v4 en door 4 kills van mij de ronde gewonnen en dus overtime.:<

Voor wie Faceit niet kent: http://www.faceit.com

Is praktisch hetzelfde als gewoon competitive maar dan met de pro regels zoals 1:45 tijd per ronde en 35 seconde voordat de bom ontploft na planten.

[spoiler=stats]110iwba.png

bewerkt door kiewiet

Geplaatst

Seee net mij eerste ace ooit gemaakt + defuse en ook eentje 4 kills + defuse.. (H) Was beide keren als enige over.

Geplaatst

Oeh wist niet dat mensen dit nog speelden. Ik heb het ook nog ergens op m'n laptop staan, vanavond gamen wellicht? (d)

Volgens mij is mn username Tukkerrandy