Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst

Kiewiet-show vanaf nu elke donderdagavond van 22u tot 24u op ned3

Geplaatst
Als je silver wil worden moet je echt 0,0 talent voor gaming hebben, en dan ben jij silver 1. :-D:-D:-D

Komt omdat ik sinds 6/7 jaar opnieuw ben begonnen met CS en meteen al competitive begon te spelen vriend. Kom niet uit Silver 1 omdat ik dus in het begin gewoon zoog. Heb nadat ik die rank kreeg al 23 potjes gewonnen waarvan ik bij pakweg 15 ervan ver bovenaan sta met kills en mvp. Nog steeds geen upranking... Had ook ergens 7 wins in a row mjah. Je mag gerust eens meedoen ;)

bewerkt door Ozan

Geplaatst

Kon geen ander woord dan talent vinden Joostje. Je hebt gewoon mensen die er nooit iets van zullen bakken, dat was mijn punt.

Ik begon ook gelijk met competitive zonder ooit CS gespeeld te hebben. Ging niet naar silver hoor. Heb niet eens een ander gametype gedaan.

Als je het presteert om naar silver 1 te gaan kun je er gewoon niks van. No offence. Daar is geen enkel excuus voor vriend. :D

Logisch dat je nu wint ja, je moet tegen silvers dus dat zegt helemaal niets. Dat zijn een soort bots.

Geplaatst

Dikke boeiend denk ik dan vooral :cab: Dat competitive kan me eerlijk gezegd ook maar weinig trekken, misschien komt dat nog als ik weer wat meer in de game zit, maar tis nu gewoon lekker om af en toe wat randomn losse potjes erop los te knallen.

Geplaatst

Dikke boeiend kan ik ook wel bij 20.000 van jou posts zetten ja. Het boeit mij ook niet, ik moest gewoon lachen om die rank. Hij quote mij dus daar reageer ik op.

Geplaatst
Kon geen ander woord dan talent vinden Joostje. Je hebt gewoon mensen die er nooit iets van zullen bakken, dat was mijn punt.

Ik begon ook gelijk met competitive zonder ooit CS gespeeld te hebben. Ging niet naar silver hoor. Heb niet eens een ander gametype gedaan.

Als je het presteert om naar silver 1 te gaan kun je er gewoon niks van. No offence. Daar is geen enkel excuus voor vriend. :D

Logisch dat je nu wint ja, je moet tegen silvers dus dat zegt helemaal niets. Dat zijn een soort bots.

Nou dan doe je eens lekker mee toch? ;) ben verder geen pro ofzo, maar jij hebt ook jezelf geranked door tegen unranked en silver 1's te spelen. Dus wat is het verschil dan?

Edit; Wat is je rank btw? Ben benieuwd wat voor een getalenteerde jongeman jij bent.

bewerkt door Ozan

Geplaatst
Dikke boeiend kan ik ook wel bij 20.000 van jou posts zetten ja. Het boeit mij ook niet, ik moest gewoon lachen om die rank. Hij quote mij dus daar reageer ik op.

Eng mannetje ben jij zeg.

Geplaatst

Joh, laat dat gastje toch.

Gisteren/vannacht echt genoten van Kiewiet en Ghalit zeg. Soms spelen jullie echt rondes waarvan ik denk; wtf man. :cab:

Geplaatst

Ik ben er ook weer bij vnv! Moet er nog eentje winnen om een rank te krijgen. Al weet ik niet of ik nog durf na de woorden van Gerrard.

Geplaatst

Wat is dit nou? Zoveel mensen die opeens CS Go doen? Word een 5 tegen 5 dus. Ik ga sowieso met Kiewiet want ik zag em als eerst. Oja en bij Dans want wij Iniesta'n altijd elkaar. Jordi mag er ook bij voor de gezelligheid en daarna word het kiezen tussen de 2 Turken. Ja dat word een moeilijke keus. Ozan heeft wel siver 1 natuurlijk :(

Geplaatst

Ik mag pas om half 8 weer comp spelen ;e Casual kan wel?

Edit: 19.50 om precies te zijn. Dussss mensen meer aanwees?

bewerkt door Dost

Geplaatst

Ik kan vanaf uur of 20:00. Als we genoeg man hebben kunnen 5vs5 en kunnen we zien of [MENTION=5864]Gerrard41[/MENTION]; ook zo goed bijt als hij blaft ;)