Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hehe ja waarvan ik 2 keer boven Kiewiet eindigde dus ik voel mij mede-koning. Vanavond weer met [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; en [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; tenminste ik verwacht jullie wel.

Sorry man. Voorlopig ga ik niet spelen. PC is kapot en op de laptop ga ik nooit meer weer spelen.

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst

Net ff een lekker potje en na een 16-0 winst, 16-2 winst en 16-6 winst eindelijk weer eens een rang omhoog :D

550b8cacdb03f-2015-03-20_00001.jpg

550b8ce06729c-2015-03-20_00002.jpg

550b8cf16e873-2015-03-20_00004.jpg

550b8d069843a-2015-03-20_00007.jpg

:D :D :D

Geplaatst

Goh gister de heerlijkste comp pot ooit, met Kelvin, Joost en nog twee randommers. We begonnen dramatisch als CT-side, binnen no time 0-5 achter en zo'n aarshoofd van de tegenstanders ging na elke ronde 'wp' zeggen in de chat. Gruwelijk irritant was dat, op een gegeven moment waren ze alleen maar aan het uitdagen en trollen in de chat, toen opeens wij zieke comeback en begonnen we de 2e half met 8-7 voorsprong. Joost was al rustig terug aan het provoceren. Die ene die de hele tijd 'wp' zei opeens allemaal excuses maken, ja ik speel goed maar heb kutteam, dus wij terugkutten. Eentje begon ons uit te schelden voor cheaters toen. :D:D:D Uiteindelijk dus gewonnen en Joost en ik op de mic 'EASY EASY EASY SO EASY HEY WE'RE HACKERS HACK HACK TOO EASY' godverdomme dat voelde goed zeg. :D

Geplaatst
PC zo goed als gefixt. Ben er met een beetje geluk vanavond weer.

Lekker hoor. We misten je, hele week daardoor met rare randommers moeten spelen die het liefst hun eigen teamgenoten flashen.

Geplaatst
Lekker hoor. We misten je, hele week daardoor met rare randommers moeten spelen die het liefst hun eigen teamgenoten flashen.

Klote ja. Ben er woensdagavond. Haal 'm die middag op. Morgen komt mijn nieuwe monitor binnen. Heeft ondertussen [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; de game al? :D

Geplaatst
Klote ja. Ben er woensdagavond. Haal 'm die middag op. Morgen komt mijn nieuwe monitor binnen. Heeft ondertussen [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; de game al? :D

Had m al aangespoord, maar hij ontweek de vragen handig.

Geplaatst

Goh wat een idioten weer gisteren. Zo'n domme Rus die me zat uit te schelden terwijl ik beste score had van ons team, dus ook boven hem. :cab: Was zo kwaad dat ik niet eens een fatsoenlijk antwoord terug had.

Geplaatst

Wat een dikke aids potje was dat net [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION];

[MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];

man man :(

Geplaatst

Nog mensen die aan willen sluiten bij mij en Kiewiet over een half uurtje ongeveer ?

EDIT:

55186bc8d93d8-Naamloos.png

Fuck die gast (Clause) die disconnect aan het begin, hele match met een bot gespeeld :moop:

bewerkt door ForzaUtreg