Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
Waardeloze pot was dat zeg, snel vergeten

Behalve voor mij persoonlijk dat ik bijna 2x in de buurt van een ace kwam. Heb echt 2-3x in me eentje ronde na ronde een aanval via short tegen gehouden met mijn Storm Aug :P

Geplaatst

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; elke keer als ik posts maak vanaf me mobiel wordt me gevraagd of ik op de pagina wil blijven of hem verlaten... Wat moet ik dan kiezen?

bewerkt door Kyrill
dubbel

Geplaatst
[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; elke keer als ik posts maak vanaf me mobiel wordt me gevraagd of ik op de pagina wil blijven of hem verlaten... Wat moet ik dan kiezen?

Op de pagina blijven, en 'm dan handmatig verlaten. Op 't moment dat je die popup krijgt is de post al geplaatst.

Geplaatst

Zie je mij als een mongool daar in die rook zitten sprayen. :D Had niet eens door dat die daar stond joh.

Edit: Dat is mijn case hardened waar ze op zitten te geilen of niet? :D:D Ja dus, kan niet iemand met Reddit account ff reageren dat ik hem wil verkopen. :D

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst
Zie je mij als een mongool daar in die rook zitten sprayen. :D Had niet eens door dat die daar stond joh.

Edit: Dat is mijn case hardened waar ze op zitten te geilen of niet? :D:D Ja dus, kan niet iemand met Reddit account ff reageren dat ik hem wil verkopen. :D

Daar heb ik serieus een paar sec. tegen je staan schreeuwen dat die daar zat. :D Hij gooide die smoke namelijk toen ik met een awp op hem gericht stond en jij doorliep.

Geplaatst
Daar heb ik serieus een paar sec. tegen je staan schreeuwen dat die daar zat. :D Hij gooide die smoke namelijk toen ik met een awp op hem gericht stond en jij doorliep.

Huhu ja klopt, ik ging zelf ook mn zeus gebruiken en daarna lopen sprayen, maar geen idee dat die daar in het hoekje zat. :D

Geplaatst

Kan aan mij liggen maar als je taser hebt dan is dat toch altijd eerste wat je krijgt als je 3 selecteert en niet je mes? :S

Geplaatst

[–]Kerftminister [score verborgen] een uur geleden

Hey, I'm the guy with the Detroit Pistons avatar in the game. The Case Hardened AK is actually mine and I'm looking to sell it. So please let me know if you or someone else wants to buy it.

permalinkoorspronkelijke post

:D :D :D

Geplaatst

Ja gvd moet ervanaf, wilde hem kopen puur voor de doorverkoop. [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; moet jij hem anders voor 18 euro? :D Goedkoper dan de marktprijs.

Geplaatst
Ja gvd moet ervanaf, wilde hem kopen puur voor de doorverkoop. [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; moet jij hem anders voor 18 euro? :D Goedkoper dan de marktprijs.
Nee, danke :D Heb al een Jaguar ghehe
Geplaatst
Kan je instellen.

Maar dan nog? Wat is er zo special aan dat het op reddit moet? Ik killede gister ook nog in comp iemand met een taser en dan van voren ipv zij/achterkant.

Geplaatst
Maar dan nog? Wat is er zo special aan dat het op reddit moet? Ik killede gister ook nog in comp iemand met een taser en dan van voren ipv zij/achterkant.

The reason there are a lot of Overwatch cases without hackers in them

Geplaatst
The reason there are a lot of Overwatch cases without hackers in them

Dat snap ik al helemaal weinig van. Wat zijn Overwatch cases?

Geplaatst

Als spelers worden gereport komen ze in overwatch cases als ik mij niet vergis. Bij 200 wins ofzoiets (ben niet meer zeker van het cijfer) krijg je overwatch cases die je kan bekijken, krijg je een POV te zien van iemand die werd gereport en moet je gewoon kijken of hij aim -en/of wallhack heeft. Kun je op het einde van zo'n overwatch case aanduiden of je vindt dat er genoeg bewijs is voor hacks of niet. Denk dat er een x-aantal bij dezelfde case zeggen dat de speler hackt, hij wordt gebanned.

Zoiets iig.

Geplaatst
Als spelers worden gereport komen ze in overwatch cases als ik mij niet vergis. Bij 200 wins ofzoiets (ben niet meer zeker van het cijfer) krijg je overwatch cases die je kan bekijken, krijg je een POV te zien van iemand die werd gereport en moet je gewoon kijken of hij aim -en/of wallhack heeft. Kun je op het einde van zo'n overwatch case aanduiden of je vindt dat er genoeg bewijs is voor hacks of niet. Denk dat er een x-aantal bij dezelfde case zeggen dat de speler hackt, hij wordt gebanned.

Zoiets iig.

Mag het nu ook doen. 160 W dacht ik.

Geplaatst

Manmanman die anti smurf update ;e kan ik geen competitief spelen omdat die ranking zaadvertragend is.

Geplaatst
150 wins, Gold Nova 1 minimale rank, weinig reports aan je broek

Zit pas op 90. :D Gold Nova moet ook wel haalbaar zijn als ik met jullie blijf spelen. :D

Geplaatst

Net even [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; laten downranken omdat ik em kickte ;d Was weer in mijn eentje :cab: Dans ging ook zomaar weg. Had Kyrill wel kunnen gebruiken.