Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
In welke staat?

Field tested, dus loop niet binnen maar aangezien ik er maar 1 geopend heb... Toch 4 euro waard. Meestal krijg je iets van 5 cent. ;c

Mooie skin ook, 1 van de mooiste AK skins als je het mij vraagt.

Geplaatst
Field tested, dus loop niet binnen maar aangezien ik er maar 1 geopend heb... Toch 4 euro waard. Meestal krijg je iets van 5 cent. ;c

Mooie skin ook, 1 van de mooiste AK skins als je het mij vraagt.

Nog steeds profit, plus voor dat geld inderdaad beste AK skin. Ga hem binnekort zelf ook kopen. En voor slechts 1 case te openen inderdaad geluk gehad :D

Hoe maak ik filmpjes boys?

Eerste stap is de demo downloaden van je game van de actie die je wilt opnemen iig.

Geplaatst

QksL50h.jpg

wz6B0A2.jpg

1e potje speelde we vanaf ronde 1 al met een bot. Toch tevreden dat we maar 14-16 verloren. Begon rustig maar zoals vaker tegen het einde toch aardig wat kills (28).

Op Italy was de tegenstander veel te goed en werden we vaak bij de CT spawn afgeknald wanneer we een hostage meenamen. Daarop besloten dat 1 iemand achter bleef met AWP/Scar en zo toch nog wat rondes kunnen winnen.

Geplaatst

flat,550x550,075,f.jpg

Echt net zo'n rus schelden dat ik noob ben terwijl hij 5 kills heeft en vervolgens kill ik 4 man :-D

Geplaatst

Ja de meeste Russen zijn zo vervelend. Komen met 3/4 man tegelijk als ik randommers speel. Praten alleen hun eigen taal. Nooit drops. Sowieso heb ik laatste tijd 0 geluk met randommers.

Geplaatst
Ja de meeste Russen zijn zo vervelend. Komen met 3/4 man tegelijk als ik randommers speel. Praten alleen hun eigen taal. Nooit drops. Sowieso heb ik laatste tijd 0 geluk met randommers.

Ghehe, ik lach me altijd dood om die Russen. Als ze lekker gebrekkig Engels gaan praten en vervolgens keihard te schreeuwen, mooi man. Kwam laatst ook met 3 Russen in een team, hele tijd liedjes zingen en schreeuwen.

Geplaatst

Zo lekker het gisteravond ging zo kut vandaag. Net potje waar we echt geniaal beginnen met T met 7-0 of zo. Met 10-5 naar CT en opeens alles kut. Die gasten instant headshotten alles, kreeg zelfs een 180 noscope in me hoofdje in een 1 vs 4 die die nog wint ook. Treurig verlies geworden uiteindelijk.

Geplaatst
Ez zeggen met een score van 12-19 :r

Uhm ja. Boeiend. We wonnen 16-10 en ik speelde samen met allemaal Gold Nova's en Master Eagle's, terwijl ik zelf maar silver elite ben ;)

Geplaatst

Wel grappig, toen ik met CS GO begon had ik een k/d van 0.65, nu inmiddels al opgekrikt naar 1.04 over 18.863 rondes (waarvan 15.117 rondes Dust II :P) :D :D :D

Geplaatst

:cab: Man met bril = PJHoutman zie ik. Jij en mijn zieke Östlundbaard zijn geen vrienden?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk

Geplaatst

1zch9op.jpg

Net een prima pot met Lennie gehad, beetje jammer dat onze teamgenoten nog nooit van communicatie hadden gehoord en werkelijk maar wat aan het aankloten waren. Nog wel een kleine comeback, helaas een ronde te laat.

Geplaatst

VHFBUut.jpg

Kay speelde ook nog mee maar deed een rage quit op zijn 2e account. Dansie luisterde ook vaak niet naar mij als Leider. Waren we met 3 man bij A wat veilig was, ging hij in zijn eentje met de bom naar B en ging hij dood. En ook 2x had hij en nog iemand anders Bom bij bij B geplant. Komt er CT legt een smoke neer en gaat defusen en dat lukt ze gewoon 2x...

Geplaatst

[MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Overigens Peter Griffin zijn assist aantal, recordje denk.