Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
Heb uit geheime bron vernomen dat kyrill zn ace ook is weggehaald

Ja echt niet hé. Ik speelde niet met iemand van MU mee in dat potje ;)

Geplaatst

Dopinggebruik en hacks, de beschuldigingen stapelen zich op. Ik pleit voor een onafhankelijk fysiologisch onderzoek.

bewerkt door Kelvin

Geplaatst
Is Kyrill ook een hacker? Dat dacht ik eigenlijk al ja.

En iedereen hier maar misleiden. Ik weet niet hoor die Kyrill....

Geplaatst

R0i9cE5.jpg

rbVksGV.jpg

Spelen we zo'n goede 1e helft...

Worden we zo afgemaakt in de 2e helft als T zijnde pff. Ik en 1 ander hele tijd via MIC DO NOT RUSH. Maar ze bleven maar doen. 2e helft iets van 4-5x vrij snel als enige overlevende overgebleven, word je echt niet vrolijk van. Pfff

Geplaatst
haha kyrill noob

Hahaha ja Joost.

Ik begon de 1e pistol ronde al met 4 kills en 80% van de enemy team gedood. Zo'n goede 1e ronde nog nooit gehad :-D

Geplaatst

KennyS en Apex wisseelen plaats met Shox en Smitzz. :( Shox en KennyS zouden zware cheat zijn, jammer

Hoorde dat EnVyUs ook 90k bij heeft betaald ;o

Geplaatst

Shox & Shmitzz zijn bfffff, anders zou het gewoon -shmitzz +kennyS zijn bij Envy hoor. En Envy moest natuurlijk contract afkopen van KennyS en Apex.

Geplaatst

Kunnen we als MU geen CS-groep aanmaken op steam want ik heb het volledig gehad met die Oost-blokkers. Snappen zij wel de intentie van het spel :p

Geplaatst
KennyS en Apex wisseelen plaats met Shox en Smitzz. :( Shox en KennyS zouden zware cheat zijn, jammer

Hoorde dat EnVyUs ook 90k bij heeft betaald ;o

Shox & Shmitzz zijn bfffff, anders zou het gewoon -shmitzz +kennyS zijn bij Envy hoor. En Envy moest natuurlijk contract afkopen van KennyS en Apex.

Geruchten waren ook sterk dat Kinguin Shox & Smitzz wilde hebben en herenigen met Dennis en Scream. Die hebben ook ziek veel geld tot hun beschikking.

Kunnen we als MU geen CS-groep aanmaken op steam want ik heb het volledig gehad met die Oost-blokkers. Snappen zij wel de intentie van het spel :p

Die is er al. Althans, Jordi had er ooit één gemaakt.

Geplaatst
Geruchten waren ook sterk dat Kinguin Shox & Smitzz wilde hebben en herenigen met Dennis en Scream. Die hebben ook ziek veel geld tot hun beschikking.

Die is er al. Althans, Jordi had er ooit één gemaakt.

Eens opfrissen dan die groep ? en vanwaar komen al die cs nieuwtjes ?

Geplaatst

Mucsgo heet ie volgens mij.

Vind Smitzz zo een grijze speler he. Blinkt nergens in uit. Alleen al daarom had EnvyUs een Awp"er moeten halen, hebben maar direct de beste gehaald haha. Want die ontbrak in hun line up. En ja Apex is zijn beste bff.

56b025a28a6698273b5daf41cf482bcf.jpg

Geplaatst

Hehe beetje gevoels gedoe. Kijk alleen naar t aantal clutches van KennyS. Die is in zijn spot ook altijd alleen, terwijl meeste teams een backup voor de awp'er meehebben. En kijk de kdr van KennyS, die is nog steeds een vd hoogste terwijl Titan al maanden geen twee wedstrijden achtermekaar heeft gewonnen

Geplaatst
Hehe beetje gevoels gedoe. Kijk alleen naar t aantal clutches van KennyS. Die is in zijn spot ook altijd alleen, terwijl meeste teams een backup voor de awp'er meehebben. En kijk de kdr van KennyS, die is nog steeds een vd hoogste terwijl Titan al maanden geen twee wedstrijden achtermekaar heeft gewonnen

KennyS was AWP god. Na Awp nerf is die niet meer de oude. Guardian is sowieso beter en Ska staat met zijn laatste prestaties ook wel boven hem.

Geplaatst
Ik vind het wel tof dat Kerel beter is gaan spelen.

Thnx vriend :*)

ZCIQxxi.jpg

9pXbTGi.jpg

Wat een verschil met me 1e helft, de 2e. Dan gaat de CT janken dat ik een ''auto noob camper'' ben. Ja amahoela. Als een AWP mag waarom dan een Scar niet ;e

Geplaatst
Wel netjes blijven tegen je teamgenoten

Ja, normaal wel. Maar ze begonnen mij uit te schelden terwijl ik flink 1e in ons team stond :(