Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

"Je hebt circa $608.49 USD in de game uitgegeven nadat deze kaartenset uitkwam."

Altijd leuk voor een spel van 14 euro :r :r :r

Kun je trouwens zien in je profiel > badges > scrollen naar CS GO > hoe verdien ik kaarten?

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst

zojuist cobbelstone drop gehad bij de pot van Navi-CLS... gelijk verkocht dus... iets te snel want ze gaan voor 20,- en meer en ik heb er 15 voor gekregen :P

Geplaatst
zojuist cobbelstone drop gehad bij de pot van Navi-CLS... gelijk verkocht dus... iets te snel want ze gaan voor 20,- en meer en ik heb er 15 voor gekregen :P
Gangbare prijs is 30-35 euro, zonde man :D
Geplaatst
ja, zat ook niet echt op te letten... zit dus awp in :P maja klaag nog steeds niet :D
Als je ze een maandje of wat bewaard had had je er minimaal 50 euro voor kunnen krijgen. Zit niet zo maar een AWP in, Dragon Lore Factory New is 3000 euro waard :P
Geplaatst
Als je ze een maandje of wat bewaard had had je er minimaal 50 euro voor kunnen krijgen. Zit niet zo maar een AWP in, Dragon Lore Factory New is 3000 euro waard :P

Ok... zal er volgende keer opletten, was eerste keer dat ik mn account gelinkt had dus was de eerste.

Geplaatst

De awp die je uit die drops krijgt is 10k ofzo waard. Want de wapens die je uit zo'n drops krijgt zijn Souvenir wapens. Gewone Dragon Lore is 3k ofzo, Souvernir AWP | Dragon Lore 10k. Toen met de Major in Katowice werden die cases verkocht voor €50

Geplaatst

Wat een eerste game van de finale. Fnatic weer achter (14-8), pakken pauze en erna weer comeback haha. Nu begonnen aan OT.

Geplaatst
Wat een eerste game van de finale. Fnatic weer achter (14-8), pakken pauze en erna weer comeback haha. Nu begonnen aan OT.

Man o man, hoe spannend kun je het maken :clap:

Geplaatst

Die [MENTION=7062]kiewiet[/MENTION]; had me net even een 1v5 clutch zeg. Komt later nog wel filmpje van hier

Q9NdcvY.png

Geplaatst
Thanks boys, was een lekkere clutch :P

Wel erbij vermelden dat we expres doodgingen om jou de show te zien stelen he. :huhu:

Nee man. Wereldactie. Jammer dat het geluid van Jules er niet bij zat. Die kwam bij iedere kill spontaan klaar in zijn broekje.

Geplaatst
Wel erbij vermelden dat we expres doodgingen om jou de show te zien stelen he. :huhu:

Nee man. Wereldactie. Jammer dat het geluid van Jules er niet bij zat. Die kwam bij iedere kill spontaan klaar in zijn broekje.

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Vergeet je nu gewoon mijn ace?:(

Geplaatst

Afgelopen voor mij. :D PC kan hem niet meer aan, beweeg alsof ik in een DBZ gevecht zit. Vlieg alle kanten op.

Geplaatst
Afgelopen voor mij. :D PC kan hem niet meer aan, beweeg alsof ik in een DBZ gevecht zit. Vlieg alle kanten op.
Doe mij je P90 Death by Kitty en AK Case Hardened dan :$ :$ :$