Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Je moet gewoon naar mijn aanwijzingen luisteren volgende keer in plaats van naar Kelvin en Christian. Ik ben niet voor niks Distinguished Master Guardian hè.

Hahah ja. Of ik ga gewoon voor nade, flash en smoke. xD

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
Je moet gewoon naar mijn aanwijzingen luisteren volgende keer in plaats van naar Kelvin en Christian. Ik ben niet voor niks Distinguished Master Guardian hè.

/jaloers

Geplaatst
Hahah ja. Of ik ga gewoon voor nade, flash en smoke. xD

Naar Barteh luisteren zal ik enorm aanraden, heeft mij persoonlijk naar een hoger niveau gebracht met zijn tactieken. Molotovs zijn onmisbaar met Bart in je team.

Geplaatst

iemand potje comp ? [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

Geplaatst
Jij kan nu helemaal niet meer op je eigen account spelen nee. Op zilver werd je al geslacht en nu heeft Dans em naar DMG geknald ofzo? :D

Boeit me ook 0, niet voor niks verwijderd.

Geplaatst

He, ik heb geen enkele instructie gegeven, he.

Geplaatst
Lange game-avond. Wel weer 3 keer op rij boven Stacey geëindigd.

Drie keer boven onze pro AWP'er. Global binnen een maand dus.

Geplaatst

Speel nu ongeveer een weekje. Gaat toch wel wat sneller dan andere shooters :cab:

Geplaatst
Speel nu ongeveer een weekje. Gaat toch wel wat sneller dan andere shooters :cab:

Went vanzelf wel joh...

Is aan te raden om eerst gewoon veel Deatmatch en Casual te spelen. Zou eerst gewoon Pistolen dan Smg's dan wat Shotguns en zo spaar je geld op om na 3-5 ronde's M4/AK47 , Sterry Aug of AWP te kopen....

Er zijn genoeg goede SMG's die ook gewoon meedoor kunnen gaan zodat je geld bespaard en toch kills kan maken.

Geplaatst

Counter Strike

CS blijft beste shooter op de PC. Speel zelf al wel meer dan 10 jaar, vanaf 1.5 of iets eerder, maar laatste 5/6 jaar nog maar sporadisch. Voorheen ook LAN party's gedaan met een hele groep uit het dorp en aan online competities meegedaan. CS:GO natuurlijk ook direct gekocht en een korte periode heel veel gespeeld, nu nog maar 1x per week max [emoji17]

Ben nu geloof ik Legendary Eagle Master na een hele periode rond DMG te hebben gehangen. Echter zijn er laatst paar banwaves geweest en is het smurfen tegen gegaan waardoor je nu dus veel reëler beeld van waar je staat tov aantal maanden geleden.

Ps; hebben jullie iets van een steam group die ik kan joinen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Went vanzelf wel joh...

Is aan te raden om eerst gewoon veel Deatmatch en Casual te spelen. Zou eerst gewoon Pistolen dan Smg's dan wat Shotguns en zo spaar je geld op om na 3-5 ronde's M4/AK47 , Sterry Aug of AWP te kopen....

Er zijn genoeg goede SMG's die ook gewoon meedoor kunnen gaan zodat je geld bespaard en toch kills kan maken.

Ik doe vooral Death arm race en dat andere. Vind ik lachen. Moet toegeven dat mijn kd altijd wel in de + komt te staan.

Geplaatst
Ik doe vooral Death arm race en dat andere. Vind ik lachen. Moet toegeven dat mijn kd altijd wel in de + komt te staan.

Als je na minder dan 2 weken al positieve K/D ratio hebt dan heb je weinig te vrezen ;) :P

Geplaatst
Als je na minder dan 2 weken al positieve K/D ratio hebt dan heb je weinig te vrezen ;) :P

1.060 om precies te zijn :D

Het is niet veel, maar wel positief :p

Geplaatst

Zag dit lijstje nog staan van een paar maanden terug. Is snel gegaan. ;c

1. @The Kerfts; (Legendary Eagle )

2. Kiewiet (Master Guardian Elite)

3. stevehh (Master Guardian 1)

3. Gabi (Master Guardian 1)

3. Dansmeister (Master Guardian 1)

3. ForzaUtreg (Master Guardian 1 & Gold Nova 2)

3. Stefan (Master Guardian 1)

4. Acquafresca ( Gold Nova Master)

4. Juca (Gold Nova Master)

5. Boke (Gold Nova 3)

6. The Bazzterd (Gold Nova 2)

7. joostmakaay (Gold Nova 1)

8. Barteh (Silver Elite Master)

9. Kelvin (Silver Elite)

10. Kyrill (Silver IV)

11. lennard95 (unranked)

12. Christian. (unranked)

Geplaatst

Iemand die ooit zin heeft om een potje te spelen. Kun je me toevoegen op steam: contranive

Ik ben regelmatig online :)

Geplaatst
Grootste stijger hoor. :D Als ik mn huidige rank toen had was ik gewoon de hoogste rank van MU. Kunnen jullie niet ff allemaal 3 maanden pauze nemen dat ik door oefen? Dan kan ik me ook goed voelen.

Nee. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; was op dat moment ook Silver Elite Master, net als jij. Die is nu eagle. Dus hij is de grootste stijger. ;c

Geplaatst

Doe vooral nog Casual nu haha, vindt mezelf niet goed genoeg voor competitive ;c

Daarnaast is dat toch kut als je geen team hebt?

Geplaatst
En casual is opeens niet kut als je geen team hebt? Dan zit je toch ook met vreemden.

Je hoeft ook helemaal niet goed te zijn voor competitive. Je hebt gewoon verschillende ranks en als je minder goed bent dan krijg je een lagere rank. Het is wel de beste manier om beter te worden in ieder geval.

Vraag anders eens aan Kelvin of Nef van MU of ze met je willen spelen. Die zitten qua rank wat minder hoog dan de rest.

Casual is toch anders dan competitive. Bij competitive speel je ergens om, Casual niet echt. Althans, zo lijkt dat hoor.