Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
Moet jij zeggen. Ik ben 21 jaar gepest en jij hebt dingen tegen mij gezegd die mn ergste vijanden nog niet hebben gezegd.

6c97c0a5dbd9c5eb5c6feb7cc1fc6ecd_400x400.jpeg

Geplaatst
Moet jij zeggen. Ik ben 21 jaar gepest en jij hebt dingen tegen mij gezegd die mn ergste vijanden nog niet hebben gezegd.

Wat ben jij vaak toch om te kotsen zeg. Nu misbruik je wat ik tegen jou gezegd heb. En het was 18 jaar, niet 21 jaar. Jouw woord zoals je excuses die ik er bijna heb moeten uitforceren betekent dus ook echt helemaal niks. De keren dat jij de waarheid verteld zijn op een halve vinger te tellen. Engnek.

Geplaatst

Dat is niet waar he. Bart was er ooit eens echt kapot van, dat we in plaats van een surrender, jou een kick en dus ban gaven. Hebben we zelfs nog opgebeld. Die jongen heeft ook gewoon gevoel hoor.

Geplaatst
Wat ben jij vaak toch om te kotsen zeg. Nu misbruik je wat ik tegen jou gezegd heb. En het was 18 jaar, niet 21 jaar. Jouw woord zoals je excuses die ik er bijna heb moeten uitforceren betekent dus ook echt helemaal niks. De keren dat jij de waarheid verteld zijn op een halve vinger te tellen. Engnek.

Karel wat is dit ineens man? Toen je gekickt werd gister ging Bart nog extra z'n best doen zodat jij toch een win zou krijgen. Beetje ondankbaar dit.

Geplaatst
Karel wat is dit ineens man? Toen je gekickt werd gister ging Bart nog extra z'n best doen zodat jij toch een win zou krijgen. Beetje ondankbaar dit.

Blijkbaar niet want jij , hij of iemand anders is op mijn account gegaan en heb zonder zelf te spelen daar WEER week ban te pakken. Dus ja natuurlijk ben ik dan ondankbaar :cab: :r

Geplaatst
Blijkbaar niet want jij , hij of iemand anders is op mijn account gegaan en heb zonder zelf te spelen daar WEER week ban te pakken. Dus ja natuurlijk ben ik dan ondankbaar :cab: :r

Denk dat je hiervoor bij [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; moet zijn.

Geplaatst
Denk dat je hiervoor bij [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; moet zijn.

Houd eens op met liegen. Mathi speelt geen CS en jij hebt dit vorige week ook nog gedaan.

Geplaatst
:cab: vraag het hem zelf dan

Nee jij was het AnnaBowlen :cab:

[MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; Was van mijn Smurf maar die leek erop. Inmiddels beide aangepast.

Geplaatst
Nee jij was het AnnaBowlen :cab:

[MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; Was van mijn Smurf maar die leek erop. Inmiddels beide aangepast.

Smurf?

Geplaatst
Smurf?

Smurf is een 2 account om CS op te spelen in geval van cooldowns... Doen veel mensen en 99/100x heb je daar lagere rank dan op je Hoofd account.

Geplaatst
Dat is alleen bij jou het geval :mrgy:

Doordat jij de teammate ronde 1 excuctioner er op zit ja :cab:

Geplaatst
Smurf is een 2 account om CS op te spelen in geval van cooldowns... Doen veel mensen en 99/100x heb je daar lagere rank dan op je Hoofd account.

Ik snap er nog steeds geen fuck van, maar zal wel.

Geplaatst
Ik snap er nog steeds geen fuck van, maar zal wel.

Het is een 2e steam account waarop je ook Counter Strike Global Offensive hebt en mee speelt. In geval je 1e account te hoge rank heeft of je kan op je ander week niet spelen, dan speel je op je smurf account.

Geplaatst
Het is een 2e steam account waarop je ook Counter Strike Global Offensive hebt en mee speelt. In geval je 1e account te hoge rank heeft of je kan op je ander week niet spelen, dan speel je op je smurf account.

Waarom geef je dan het wachtwoord van dat account?

Geplaatst
Gast ik deed de hele pot positief tegen je

Die wel ja. Maar je hebt toen ik wegwas gewoon weer opgezeten...

@Pec omdat ik ook op accounts van anderen wel eens zit

Geplaatst
[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; straks ff wat wins pakken op Empire dan?

Nee. Cooldown hé op main en smurf. Lezen jij en Bart dit topic uberhaupt wel?