Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ben je ook al AK rank dan? ;) Op zich heb ik best redelijk internet. Alleen verwacht dat de ping dramatisch zal zijn als ik met jullie speel. Al heb ik volgens mij internet via de satelliet dus misschien is mn ping naar Europese servers gelijk met die naar servers hier. Kan em eerdaags best eens installeren om te proberen hoor.

Nog steeds geen AK :(

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION];

Hoe bedoel je servers? Als je ons gewoon toevoegt op Steam.

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst
Zoek iemand die me wil helpen die co-op missie's te doen, moet alleen die nog en dan is mn wildfire coin goud iets wat ik toch wel graag wil :P

Ik moet die ook nog doen ;c

Geplaatst
Ik moet die ook nog doen ;c

Zeg maar waar en wanneer, moet alleen rond 6 even honden uitlaten, eten etc.

Overigens net mn Stattrack Hyperbeast Awp ingezet samen met mn Stattrack Ak Frontside misty.... Resultaat : Mn Hyperbeast *dezelfde gewoon) terug... Stattrack Case Hardened FT AK 47 en een Case hardened Huntsman knife (ook ft) :D:D:D

Geplaatst
Zeg maar waar en wanneer, moet alleen rond 6 even honden uitlaten, eten etc.

Overigens net mn Stattrack Hyperbeast Awp ingezet samen met mn Stattrack Ak Frontside misty.... Resultaat : Mn Hyperbeast *dezelfde gewoon) terug... Stattrack Case Hardened FT AK 47 en een Case hardened Huntsman knife (ook ft) :D:D:D

Vandaag wordt lastig, maar ik kan je wel alvast toevoegen?

Geplaatst
Vandaag wordt lastig, maar ik kan je wel alvast toevoegen?

Dat kan en mag altijd :) TheBazzterd ook in steam (kan zijn dat k onder Thebazzt3rd sta, weet niet zeker eigenlijk)

Geplaatst
Dat kan en mag altijd :) TheBazzterd ook in steam (kan zijn dat k onder Thebazzt3rd sta, weet niet zeker eigenlijk)

Als het goed is, heb je m

Geplaatst

svHlQi5.jpg

16-0 winnen en bovenaan eindigen.. Wel jammer dat de tegenstanders wel heel slecht waren maar ben er toch blij mee. Alleen kon gewoon met Zeus in me hand op ze af lopen :-D

Geplaatst
svHlQi5.jpg

16-0 winnen en bovenaan eindigen.. Wel jammer dat de tegenstanders wel heel slecht waren maar ben er toch blij mee. Alleen kon gewoon met Zeus in me hand op ze af lopen :-D

Wel tijd voor CS, maar niet voor FIFA.

Zeg het maar heren [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

Geplaatst
Wel tijd voor CS, maar niet voor FIFA.

Zeg het maar heren [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

De vorige keer dat ik clubs speelde wou ik zelf door maar mocht ik van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; niet meer meedoen.. Dus ga lekker fietsen met je clubs.. Plus de PS4 is niet van mij maar van me broertje en die kijkt vrijwel iedere EK wedstrijd.

Geplaatst
De vorige keer dat ik clubs speelde wou ik zelf door maar mocht ik van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; niet meer meedoen.. Dus ga lekker fietsen met je clubs.. Plus de PS4 is niet van mij maar van me broertje en die kijkt vrijwel iedere EK wedstrijd.

Je mag gewoon meedoen hoor amigo. Die PS4 kan je mooi op een andere tv aansluiten

Geplaatst
Ach Dans. Luistert iemand daarnaar dan?

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; denk ik

Geplaatst

Jezus, heb dit spel vandaag gekocht in de Steam Summer Sale en hooguit een uurtje gespeeld. Wat faal ik zeg, haha. Eerste online potje 7 om 24. Rushen is geen goede tactiek in CSGO. :-D

Geplaatst

Ook maar weer ff twee nieuwe accountjes gehaald tijdens de sale (d) Lekker kloten op die lage ranks :D

Di6NkVfSEy0

Geplaatst
Zo een ninja is eigenlijk leuker als je het zonder smoke doet. Dat ze het dan alsnog niet doorhebben. :D

Die van [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Op Dust2 blijft leukste..naast kistje gebukt en wanneer ze (4 man) weglopen defusen :)

Geplaatst
Die van [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Op Dust2 blijft leukste..naast kistje gebukt en wanneer ze (4 man) weglopen defusen :)

Ik ben te boeken voor masterclasses ninjadefuse.

Geplaatst

FD2aVbT.jpg

0f8yB66.jpg

De bovenste was net uurtje geleden met muziek aan via spotify en onderste was gister (d)

Geplaatst
ESL One Cologne 2016 gestart vandaag:

GeT_RiGhT, kennyS and shox meet in a bar. "What time does the FlipSid3 play-off game at the major start?" asks kenny.

#ESLOne

Haha heerlijk. @Thooorin natuurlijk.

Voor de vreemdelingen van deze topic; al de bovengenoemde spelers waren ergens in hun csgo carrière (veruit) beste spelers van dat moment. In deze major zijn ze allemaal in de eerste ronde eruit gevlogen. Flipside is een top15/20 team die wel altijd boven zich stijgt dankzij een genie genaamd Blade.

Geplaatst
GeT_RiGhT, kennyS and shox meet in a bar. "What time does the FlipSid3 play-off game at the major start?" asks kenny.

#ESLOne

Haha heerlijk. @Thooorin natuurlijk.

Voor de vreemdelingen van deze topic; al de bovengenoemde spelers waren ergens in hun csgo carrière (veruit) beste spelers van dat moment. In deze major zijn ze allemaal in de eerste ronde eruit gevlogen. Flipside is een top15/20 team die wel altijd boven zich stijgt dankzij een genie genaamd Blade.

G2 wel ongekend hoor. Komen eerst SK(Lumi) tegen en dan eruit tegen Fnatic. Wonnen vorige week op grootste wijze nog een toernooi.

Sterk toernooi tot nu toe hoor. Team Liquid ziet er weer heel erg goed uit. Hiko lacht als enige USA man al die andere USA teams uit. Ongekend wat hij altijd presteert, met zoveel wisselingen.