Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,2k
  • Weergaven 68,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb hoop op na de major. Valve staat er wel om bekend om na majors de mappoule weer te shaken. Hopen dat dust2 eruit gaat, maar dat zal nooit gebeuren. Cobble in zou goud zijn.

• Dus als CS2.0 uitkomt gaan we wel weer met ze allen road to global toch? 

Geplaatst

Counter Strike

S1mple kwam wel ff opdagen op die laatste map hey, de tering

Wat een beest he. Zou hem persoonlijk in het rijtje Olof, Shox en Cold plaatsen. Iig top5 materiaal. Weet alleen niet waar die hierna moet gaan spelen? Navi gaat niks veranderen, dan blijft er niks over. Faze? Gambit?

Oh zie nu dat thorin 't zelfde zei. Lijkt net dat ik hem kopieer xd

bewerkt door Acquafresca

Geplaatst
Wat een beest he. Zou hem persoonlijk in het rijtje Olof, Shox en Cold plaatsen. Iig top5 materiaal. Weet alleen niet waar die hierna moet gaan spelen? Navi gaat niks veranderen, dan blijft er niks over. Faze? Gambit?

Oh zie nu dat thorin 't zelfde zei. Lijkt net dat ik hem kopieer xd

Hoop dat ze bij Liquid die pimp van ex-SK alsnog annuleren en gewoon lekker s1mple houden :P
Geplaatst

Vindt die Coldzera en Fallen zulke eindbazen ey.

En die jdm van Liquid moet zijn Amerikaanse hoofdband echt af doen.

Geplaatst

Must be nice voor de eigenaar van SK Gaming, iets meer dan een week nadat hun contracten ingegaan zijn een half miljoen dollar binnen koppen :r

bewerkt door ForzaUtreg

Geplaatst

Taco met een monster toernooi zeg. Zonde van Liquid. Goed niveau, maar niet het niveau wat sommigen tegen Fnatic hadden. Dan ga je er simpelweg af.

Trouwens dat CS. :cab: Tijden niet kunnen spelen, dus had geen rank meer op mijn main. Potje gespeeld; van Supreme na MGE. :cab:

Geplaatst

57828981c20ca-1.png

578289a7e2363-2.png

Heujjjjj, drie maal is scheepsrecht. Vorige twee majors allebei zilver waaronder op 1 punt goud missen tijdens MLG Columbus :moop:

Geplaatst
Taco met een monster toernooi zeg. Zonde van Liquid. Goed niveau, maar niet het niveau wat sommigen tegen Fnatic hadden. Dan ga je er simpelweg af.

Trouwens dat CS. :cab: Tijden niet kunnen spelen, dus had geen rank meer op mijn main. Potje gespeeld; van Supreme na MGE. :cab:

Ik ook na 3 maanden niet gespeeld te hebben van Eagle naar MG1, nu wel alweer dmg.

Geplaatst

mCn4YpP.jpg

Met [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; samen. 0 bots [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1677]La Pulga[/MENTION]; 33 kills en 8x mvp. Jammer genoeg helaas niet gewonnen ondanks dat we 15-11 ofzo voorstonden.

Geplaatst
Gaat goed man! Als je volhoud ben je snel weer silver 4!!!!!

Thnx! Ja inderdaad! Maar helemaal mooi zou zijn een rank die jij mijn account toen der tijd gegeven hebt. Maar dan moet ik wel extreem goed spelen vriend!

Geplaatst

Overwogen om dit plaatje bij je tinder profiel te zetten Karel? Ben trots op je man. Zonde van zulke slechte randommers. Kom je binnenkort een potje weer met ons mee doen? Mijn kleding moet hoognodig gewassen geworden.

Geplaatst
Overwogen om dit plaatje bij je tinder profiel te zetten Karel? Ben trots op je man. Zonde van zulke slechte randommers. Kom je binnenkort een potje weer met ons mee doen? Mijn kleding moet hoognodig gewassen geworden.

hahahaha grapjas. Thnx!!! Ja absoluut, hahah oke. :mrgy:

Geplaatst

4xWhEnX.jpg

j5fwLa7.jpg

1e ronde knifekill en ik pak de overwinning namens ons team in laatste ronde ook met een knife kill :D 3/5 van ons hadden alle wapens weggegooid voor laatste ronde... Tijdrekken als enige overgebleven ging ie toch nog proberen defusen en toen pats

Geplaatst

Gisteren mn Ak case Hardened (WW) an Awp Corticera(FN), beiden stattrack ingezet op csgo strong... na 50 euro te gewonnen te hebben die weer terug ''gekocht'' en met de 50 verder gaan spelen... half uur later 50 weer verloren. Uur later hetzelfde weer gedaan, wederom 50 in de plus, wapens weer teruggehaald *(prcies dezelfde wapens) en weer met die 50 gaan spelen...

Uiteindelijk uurtje later....

W4vT2wA.jpg

4RWYQr9.jpg

Staan er 2 te koop vanaf 200,- maar die hebben beide lang niet zo veel blauw als ik dat heb. Alleen jammer dat de playside iets minder heeft als de achterkant.

Geplaatst
Wel zonde dat die al dat blauw op de achterkant heeft zitten inderdaad, anders zieke knife :D

Mn AK, Knife, en Awp ingeruild... FN HUNTSMEN STATTRACK :D(h) FLOAT VALUE:0.00555021

d4LmdWG.jpg

9PEDwWh.jpg

bewerkt door TheBazzterd

Geplaatst
Dat is beter ja :D

Kan er maar 1 vinden die te koop staat, 432,- en die heeft een float van 0.0328

Moet maar eens goed rondvragen wat ie nou waard kan wezen.

Geplaatst

Iemand met een beetje kennis van skins, en de waardes/verkopen ervan? zoek dringend hulp!!!

PM staat open!

Freaking out hiero, volgens steamananlyst heb ik dus 1/7, beste float (en bij een heel groot verschil 0.00555 tegen 0.29279 = van de #1 collector). Ook is bij die van mij het meeste blauw zichtbaar op de mes.....

bewerkt door TheBazzterd