Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Shortlist] Mijn Talenten (400 spelers)!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Naam van de download: Mijn Talenten

Omschrijving van de download: Dit is een scoutingslijst die ik gemaakt heb gedurende het spelen van FM games.

Deze lijst bevat wonderkids,talenten,topverdedigers,middenvelders,aanvallers, alles tot ongeveer 24jaar.Deze download bevat 400 spelers, dus voor ieder wat wils.Van de kleine clubs met weinig geld tot de grote clubs zodat je iedereen kan kopen die je maar wilt. Ik heb mensen als rooney en c. ronaldo eruit gelaten, want die kennen we allemaal:huhu:

Gebruiksaanwijzing:

Plaatsen in: C:\Documents and Settings\*naam*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\shortlists

In FM2007, managers-shortlist-shortlists(onderaan rechts)-import shortlist... en hem dan gewoon selecteren.

voor degene met problemen met constant de berichten ontvangen dat je geinteresseerd bent in spelers:

Ga naar verlanglijsten, actieve lijst, en alle lijsten uitvinken. Zo behou je wel je scoutingslijst maar krijg je niet meer die irritante berichten over spelers.

download:

http://rapidshare.com/files/36021257/mijn_talenten.slf.html

screen:

mijntalentenvj9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Omschrijving van de download: Dit is een scoutingslijst die ik gemaakt heb gedurende het spelen van FM games.

Deze lijst bevat wonderkids,talenten,topverdedigers,middenvelders,aanvallers, alles tot ongeveer 24jaar.Deze download bevat 400 spelers, dus voor ieder wat wils.Van de kleine clubs met weinig geld tot de grote clubs zodat je iedereen kan kopen die je maar wilt. Ik heb mensen als rooney en c. ronaldo eruit gelaten, want die kennen we allemaal:huhu:

Gebruiksaanwijzing:

Plaatsen in: C:\Documents and Settings\*naam*\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\shortlists

In FM2007, managers-shortlist-shortlists(onderaan rechts)-import shortlist... en hem dan gewoon selecteren.

voor degene met problemen met constant de berichten ontvangen dat je geinteresseerd bent in spelers:

Ga naar verlanglijsten, actieve lijst, en alle lijsten uitvinken. Zo behou je wel je scoutingslijst maar krijg je niet meer die irritante berichten over spelers.

download:

screen:

mijntalentenvj9.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Gebruiksaanwijzing:

download:

screen:

mijntalentenvj9.jpg

Geplaatst

kan je misschien een screentje geven van de spelers, als het teveel is hoeft het niet!

Geplaatst
  • Auteur
Hij doet het niet ka je heir geen TXT bestandje van maken>?

nee, download het gewoon en import deze in je spel, kleine moeite

is deze shortlist gemaakt met de laatste Mu Update?

deze is gemaakt met 7.02 en met alle mu updates.

Geplaatst

Dit snap ik even niet ik heb hem bij shortlist in de map staan en als ik hem dan wil importeren staat die niet in die lijst erbij

Geplaatst
  • Auteur

mooi zo, ik ben nu bezig die lijst bij te werken en nog verder uit te breiden door scoutingswerk, wie weet komt die volgende maand uit.

Geplaatst

bij mij staat er geen shortlist alleen

db

games

matches

skins

sounds

tactics

waar staat shortlist?

Geplaatst
ja waar moet ik die nieuwe map inmaken?

Mijn Documenten/Sports Interactive/Football manager 2007 en dan de map shortlists noemen ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]