Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Scouts?

Dannita, als je een scoutopdracht geeft staat er ook het knopje "voorwaarde toevoegen". Dan kan je filteren op een bepaalde leeftijd of tussen bepaalde leeftijden, dus bijvoorbeeld 19 tot 24 jarigen.

Bedankt WRIJK :P

• Antwoorden 116
  • Weergaven 343
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dannita, als je een scoutopdracht geeft staat er ook het knopje "voorwaarde toevoegen". Dan kan je filteren op een bepaalde leeftijd of tussen bepaalde leeftijden, dus bijvoorbeeld 19 tot 24 jarigen.

Bedankt WRIJK :P

Ik heb het gevonden, kon het echt niet vinden. Heel erg bedankt!! :-D

Geplaatst

Als ik scouts erop uit heb gestuurd en er staat na een tijdje bijv. Engeland afgerond en klik bij die scout op verslag staan er helemaal geen spelers alleen spelers die ik hem appart heb laten scouten. Weet iemand hier hoe ik de gescouten spelers kan zien ?

Geplaatst

dat probleem heb ik ook!! wat is de oplossing?

Geplaatst

Als je nog geen kennis hebt van een land, zal een scout spelers niet individueel beoordelen, maar wel toevoegen aan de lijst "spelers zoeken". Ik geloof dat het zo werkt.

Geplaatst

pas wanneer je redelijk wat kennis heb zullen er meer en meer spelers gevonden worden. ik begon ook met 1 speler per 50 dagen, en intussen vind mijn scout er gemiddeld 140 per 50 dagen

Geplaatst

Wat ik echt kan aanraden is om een scout te sturen naar alle competitie van het land waarin je speelt. Van de hoogst naar de laagste, maar ook naar de reserve-competities en de jeugdcompetities. Het duurt even voor zo'n scout zijn netwerk opbouwd maar, zeker met de jeugdcompetitie, het loont zeker de moeite. Als een scout een speler heeft gevonden van wie hij vind dat je deze echt eens moet bekijken dan krijg je zelfs een nieuwsbericht.

Geplaatst

[scouting] klein probleempje

Waarschijnlijk zal het een financieel probleempje zijn, maar ik zit met het volgende (kleine) probleem.

Ik wil mijn scouts ook naar Brazilië en Argentinië sturen maar FC Twente laat alleen binnen continent toe. Ligt dit aan de financiën?

Geplaatst

Re: [scouting] klein probleempje

Waarschijnlijk zal het een financieel probleempje zijn, maar ik zit met het volgende (kleine) probleem.

Ik wil mijn scouts ook naar Brazilië en Argentinië sturen maar FC Twente laat alleen binnen continent toe. Ligt dit aan de financiën?

Ja, onder andere. Je bestuur vind het niet nodig, je zult je dus moeten beperken tot waar wel kan. Je kunt wel braziliaanse clubs scouten of spelers daarvan als je er tegen speelt in een oefenduel.
Geplaatst

Ja, onder andere. Je bestuur vind het niet nodig, je zult je dus moeten beperken tot waar wel kan. Je kunt wel braziliaanse clubs scouten of spelers daarvan als je er tegen speelt in een oefenduel.
Oke bedankt voor de info Thomas :)
Geplaatst

Scouts en scouting, vragen & hulp topic

volgens mij werkt mijn scoutingssysteem niet zo goed,

ik stuur bijvoorbeeld een scout naar Zweden, dat gaat nog goed maar ik krijg bij 'nieuws' geen meldingen van gevonden spelers :O]:

En ik kan de tijd niet instellen, ik deed in FM2006 altijd voor onbepaalde tijd maar in FM2007 kan ik dat niet aanpassen :O]:

iemand sugesties?

Geplaatst

Re: Scouting Systeem

Moet je naar scouting gaan en dan achter die scout die je naar Zweden hebt gestuurd staat een hokje met verslag als je daarop drukt dan zie je zijn gescoutte spelers

Geplaatst

Re: Scouting Systeem

aah ik zie het....

thx!!! weet je ook hoe je de tijd kan aanpassen??

Geplaatst

Ik ben kampioen geworden met Vitesse, en heb genoeg geld. Kan ik niet aan bestuur vragen ofzo dat ik dan wel kan scouten in een ver land?

Geplaatst

Ik ben kampioen geworden met Vitesse, en heb genoeg geld. Kan ik niet aan bestuur vragen ofzo dat ik dan wel kan scouten in een ver land?
nee kun je volgens mij niet vragen, daar moet het bestuur zelf mee komen.
Geplaatst

Scouts en scouting, vragen & hulp topic

Als ik een tijdje niet scout in een bepaald gebied, neemt de kennis in dat gebied dan af of niet? (en ik bedoel gewoon midden in het jaar, dus niet als er nieuwe jeugdspelers komen)

Geplaatst

Re: Scoutingskennis

komen uit je scoutingkennis jeugdspelers uit dat gebied dan?

Geplaatst

Hij bedoeld: als je een tijdje niet in dat land scout of de kennis van dat land dan terugloopt

Geplaatst

ja maar hij segt ook: dus niet als er nieuwe jeugdspelers komen, dus sal ie er ook meebedoelen dat je dus ook der jeugdspeller kunt weg krijgen aan begint van seizoen,,,, kan dat dan?

Geplaatst

Scouting

In mijn eerste twee seizoenen met Shaktar kon ik overal scouten waar ik maar wilde, maar in het begin van mijn derde seizoen zei mijn bestuur dat ze alleen de scoutingsreizen op dit continent(europa) vergoed. Hoe kan ik het weer zover krijgen dat ze weerr over de hele wereld scouten? Het is vrij hinderlijk met Shaktar want nu mis ik een heleboel goede spelers. En de meeste spelers uit Europa willen toch al niet naar mij toe komen...

Kan iemand mij helpen.

Geplaatst

Re: Scouting

Misschien zijn je financieen niet helemaal oké en kost het teveel?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]