Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Scouting

kan je de scouts voor een bepaalde periode sturen en hoe kan ik zie wat het resultaat is

• Antwoorden 116
  • Weergaven 343
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hoe kan je zien als je financieen toereikend genoeg zijn? Ik presteer best wel aardig en heb ook mijn stadion vergroot en zit met de salarissen onder wat ik mag uitgeven.. dus vind het vreemd.

Geplaatst

Hoe kan je zien als je financieen toereikend genoeg zijn? Ik presteer best wel aardig en heb ook mijn stadion vergroot en zit met de salarissen onder wat ik mag uitgeven.. dus vind het vreemd.
Misschien zit de club wel in de schulden door de stadionuitbreiding?
Geplaatst

Misschien zit de club wel in de schulden door de stadionuitbreiding?
Ik maak de laatste tijd alleen maar winst...
Geplaatst

Hoe kan ik het weer zover krijgen dat ze weerr over de hele wereld scouten?
Dit kan je volgens mij zelf niet instellen, het zal inderdaad wel te maken hebben met de financiele middelen van het bestuur (of de bereidheid om deze in te zetten)
Geplaatst

Scouts en scouting, vragen & hulp topic

Ik heb een aantal vragen.

1- Is het mogelijk om meer scouts te contracteren?, want na 4 scouts kan ik geen meer contracteren :(

2- Elke club die ik kies kan ik maar 1 asisten manager krijgen, bij andere clubs zijn dat er 2, hoe kan ik ook voor 2 asistent zorgen?

en me laatst vraag is, Hoe kan je scouts instellen dat ze ongeveer 14 dagen scouten in een bepaalde streek want somige zijn 80 dagen bezig :cab:

Geplaatst

Re: scout+asistent manager

Dat van die scout en die assistent ligt aan het bestuur, van hun mag je er dan niet meer. En het aantal dagen dat een scout bezig is in een bepaald gebied hangt volgens mij af van de grootte van het gebied.

Geplaatst

Ik heb mijn scout naar Argentinië gestuurd, en bij het team Quilmes viel me op dat er uitzonderlijke talenten bij zaten die ik allemaal onder de 25k kon aantrekken. Allemaal werden ze heel erg goed volgende mij scout. Doelman werd beter dan Henk Timmer, middenvelder beter dan de Guzman etc.

Kunnen de scouts er naast zitten? Mijn scout is behoorlijk goed. potentie 19 aktueel 18 meen ik zo uit het hoofd.

Alvast bedankt

Geplaatst

Re: Potentieel

Hoe goed ze uiteindelijk worden ligt aan je training, het geeft alleen aan hoe goed ze KUNNEN worden ;) En ik denk niet dat je scout er echt naast zit dan, als die zulke stats heeft.

Geplaatst

Ja met de 2e versie van de 7.01. Rebuild heet die toch he?

Heb ik dan geluk dat ik allemaal van die talentjes bij quilmes weggehaald heb :)?

Sommigen hebben wel 1 ster, dus die zullen volgens mij nooit hun volle potentie benutten of wel?

Ja, zeker je hebt veel geluk, succes met je toekomstige sterren :D

Geplaatst

Speel je met de Patch 7.0.1? Als je die hebt geinstaleerd zijn je scouts behoorlijk betrouwbaar.

Geplaatst

Heb ik dan geluk dat ik allemaal van die talentjes bij quilmes weggehaald heb :)?

Sommigen hebben wel 1 ster, dus die zullen volgens mij nooit hun volle potentie benutten of wel?

Geplaatst

Hun volledige potentie zullen ze met de juiste training wel halen. Probleem is echter dat hun volledige potentie niet zoveel voor zal stellen waarschijnlijk :)

Geplaatst

Als ze beter worden dan paar basisspelers van mij denk ik dat ze wel goed worden :)

Geplaatst

Koop gewoon

* Eduardo Ratinho - Corinthians

* Marcelo - Fluminense

* Sherman Cardénas - ?

* Wilmer Largacha - ?

* Nani - Sporting Lissabon

* Cavenaghi - Spartak Moskou

* Tsvetan Genkov - ?

* Alexander Kerzahkov - ?

* Gonzalo Higuain - River Plate ?

* Anthony Vanden Borre - Anderlecht

* Cassierra - ?

* Vincent Enyeama - ?

* Kevin Larsen - ?

* Leandro Lima - ?

* Lorca - ?

zijn allemaal spelers die ik nu met Feyenoord heb, Na 4 seizoenen, 1ste seizoen 2de, 2de 3de 4de seizoen 1ste, begin nu met seizoen 5. Presteren stuk voor stuk indrukwekkend.

Geplaatst

Hoe kan ik mijn scout naar een land sturen?

Dat mijn scout bijvoorbeeld 6 maanden Brazilië doorspeurt.

Geplaatst

Ga naar scouting, klik bovenin een scout aan, en rechtsonderin op toevoegen.

dan kun je bovenin het nieuwe schermpje je scout een opdracht geven

Geplaatst
Hoe kan ik mijn scout naar een land sturen?

Dat mijn scout bijvoorbeeld 6 maanden Brazilië doorspeurt.

Ga naar Manager --> ''jouw team'' --> Scouting --> Opdrachten --> Toevoegen en dan kan je rechtsbovenin een land of streek kiezen

Geplaatst

Aangezien dit topic toch over scouting gaat had ik nog een vraag.

Waarom kan je je scout niet naar alle landen sturen?

Geplaatst
Oke dan kan je ook regelen dat je naar andere regio's kan?

Daar heb je inderdaad een betere status voor nodig,als derdeklasser in België zal je bijvoorbeeld dus alleen in België kunnen scouten.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]