Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 116
  • Weergaven 343
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je moet absoluut niet de status 'Rijk' hebben om in Brazilië of China te kunnen scouten,zelfs met de statussen 'Ok' en 'Veilig' is dat mogelijk.

Geplaatst

Laat ik het hier maar vragen:

Is het niet meer mogelijk om je scout voor een bepaalde periode te sturen?

Geplaatst

scouts hebben geen zin meer om te werken?

heey,

Ik zit nu met me game op 26juni 2021 alleen me scouts doen niks meer... Als ik ze een opdracht geef, ze scouten niemand!

iemand weet waar dat aan kan liggen?

groetjes,

Vinpower

Geplaatst

Waarschijnlijk vinden ze geen speler die naar jou club zou willen vertrekken

Geplaatst

Dit probleem heb ik al jaren in die game.... en het lijkt me stug dat ze in 6jaar geen speler kunnen vinden.

Geplaatst

Daar kijken ze niet eens naar? Ze kijken gewoon naar potentiële goede spelers of goede spelers, ik heb vaak genoeg dat ze geen interesse hebben in een overgang, ookal zijn ze gescout.

Geplaatst

Daar kijken ze niet eens naar? Ze kijken gewoon naar potentiële goede spelers of goede spelers, ik heb vaak genoeg dat ze geen interesse hebben in een overgang, ookal zijn ze gescout.

Dar kijke ze zeker en vast naar, als een speler niet geiinstresseerd is in een overgang nar jou club, dan zal hij niet verschijnen tussen de gescoute spelers in een bep. land

Geplaatst

Ik denk dat dit gewoon een fout is... niemand anders heeft dit? maakt niet uit op welke posities of welke competities of hoe oud... wel vaag!

Geplaatst

Ik heb het af en toe, maar over het algemeen werkt het weldegelijk.

Weet ook niet waaraan het ligt, soms staat er bij de gevonden spelers geen 1, en dan weer bij de volgende scouting een 50 tal :cab:

Geplaatst
heey,

Ik zit nu met me game op 26juni 2021 alleen me scouts doen niks meer... Als ik ze een opdracht geef, ze scouten niemand!

iemand weet waar dat aan kan liggen?

groetjes,

Vinpower

Vinpower: Omdat je al in het jaar 2021 zit zijn er geen echte spelers mee van jonge leeftijd die er aan het begin al zaten dan heb je alleen nog maar "de niet echte spelers"en die scouten jouw scouts meestal niet goed of helemaal niet ik weet ook niet hoe het komt..

Geplaatst

Scouts en scouting, vragen & hulp topic

Ik zit met de Spurs in mijn 4e seizoen. Het scouten van spelers was geen probleem, totdat ik 2 nieuwe (naar mijn mening betere) scouts aantrok. Sindsdien krijg ik geen scoutingrapporten meer over spelers, hoevaak en door wie ik ze ook scout. Kent iemand dit probleem?

Geplaatst

Hmmm.. Als je spelers op wedstrijden scout en je zit in de zomerstop kan het heel lang duren voordat je een scoutingsrapport krijgt.

Anders zou ik het ook niet weten.

Geplaatst

Ik heb ook zoiets.. Ik ben alleen wel met part-timers AFC Wimbledone.. als ik een rapport vraag van een bepaalde speler krijg ik em wel, maar ik heb ze ook al een half jaar geleden opgegeven dat ze de reserves moeten scouten, maar dat doen ze gewoon niet.. ze zijn wel part-time scouts, maar in men andere games kreeg ik gewoon heel veel spelers uit de reserve competitie!!

Geplaatst

Het is best vreemd, want als ik op scouten druk, dan komt er in mijn verlanglijst op die dag wel een SCT voor de naam te staan. Ook bij de scout zelf staat dat hij die speler moet scouten. Maar een dag later is dat allemaal weg, en is er niets gebeurd :cab:

Geplaatst

@The_Roelierule: hey roel :) LbuH!

wat een toeval

als je ze geen gebied mee geeft en ze geen specifieke opdrachten (dus scout een bepaalde speler) dan krijg je idd geen rapporten binnen...

toch?

Geplaatst

Je hoeft toch niet per se een bepaalde criteria in te stellen? Als je niks invult rapporteren ze gewoon alles wat ze goed vinden neem ik aan

Geplaatst

ik heb niet echt een probleem maar meer een vraag. met chelsea heb ik een aantal scouts aangetrokken die net zo goed zijn als de scouts die ik al had. echter, sommigen presteren wel, sommigen niet. wat bedoel ik met presteren? de uitgebreidheid van hun rapporten. het maakt niet uit of ik ze in hun eigen land laat scouten of niet, het maakt niet uit of ze engels spreken of zelfs zijn, sommigen geven gewoon rapporten zonder indicatie over in welke competitie spelers thuishoren, terwijl een bijna identieke scout dat wel doet. hoe kan dat?

Geplaatst
ik heb niet echt een probleem maar meer een vraag. met chelsea heb ik een aantal scouts aangetrokken die net zo goed zijn als de scouts die ik al had. echter, sommigen presteren wel, sommigen niet. wat bedoel ik met presteren? de uitgebreidheid van hun rapporten. het maakt niet uit of ik ze in hun eigen land laat scouten of niet, het maakt niet uit of ze engels spreken of zelfs zijn, sommigen geven gewoon rapporten zonder indicatie over in welke competitie spelers thuishoren, terwijl een bijna identieke scout dat wel doet. hoe kan dat?

ik denk dat het ook met kennis van een land te maken heeft

Geplaatst

ik had het vandaag ook even... heb de spelers gewoon opnieuw laten scouten toen kwam er wel een verslag

je kan misschien ook eens gaan kijken bij je scout zijn opdrachten of deze opdracht er effectie bijstaat

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]