Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
ik heb niet echt een probleem maar meer een vraag. met chelsea heb ik een aantal scouts aangetrokken die net zo goed zijn als de scouts die ik al had. echter, sommigen presteren wel, sommigen niet. wat bedoel ik met presteren? de uitgebreidheid van hun rapporten. het maakt niet uit of ik ze in hun eigen land laat scouten of niet, het maakt niet uit of ze engels spreken of zelfs zijn, sommigen geven gewoon rapporten zonder indicatie over in welke competitie spelers thuishoren, terwijl een bijna identieke scout dat wel doet. hoe kan dat?

ik denk dat het ook met kennis van een land te maken heeft

balkje was ook helemaal vol. en de wel succesvolle scouts hadden ook goede rapporten in landen waar ze nog nooit eerder van gehoord hadden.

• Antwoorden 116
  • Weergaven 343
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
@The_Roelierule: hey roel :) LbuH!

wat een toeval

als je ze geen gebied mee geeft en ze geen specifieke opdrachten (dus scout een bepaalde speler) dan krijg je idd geen rapporten binnen...

toch?

Hey Daan, inderdaad best wel een toeval:p

Het blijkt nu dat ik wel wedstrijdverslagen kan ontvangen, maar beknopte rapporten zijn niet meer mogelijk :S

Geplaatst

Scouten

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het scouten in FM 2007.

Mijn scouts stuur ik naar allemaal plekken over de hele wereld en de scoutingstaff heeft al veel kennis. Maar als ik dan bij een scout bij gescoute spelers kijk staan er alleen maar spelers die in NL voetballen en geen buitenlandse talenten.

Ik wil ook graag een keer een toptalent scouten om die dan te kopen, maar hoe werkt dit?

Geplaatst
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het scouten in FM 2007.

Mijn scouts stuur ik naar allemaal plekken over de hele wereld en de scoutingstaff heeft al veel kennis. Maar als ik dan bij een scout bij gescoute spelers kijk staan er alleen maar spelers die in NL voetballen en geen buitenlandse talenten.

Ik wil ook graag een keer een toptalent scouten om die dan te kopen, maar hoe werkt dit?

Ik zou de functie 'laat onrealistische aankopen niet zien' uitzetten. Kun je bij de filter doen.

Geplaatst

nee dat is het probleem niet, als ik bijvoorbeeld een scout naar scandinavië stuur, en als ik dan bij gescoute spelers kijk staan er alleen maar spelers die in NL voetballen of helemaal geen spelers. Heel erg vaag!

Geplaatst
nee dat is het probleem niet, als ik bijvoorbeeld een scout naar scandinavië stuur, en als ik dan bij gescoute spelers kijk staan er alleen maar spelers die in NL voetballen of helemaal geen spelers. Heel erg vaag!

Raar. Heb je niet even een screenshot van je filter en de spelerslijst?

Edit: Klik je niet toevallig op je shortlist? Dat had ik in het begin ook :oops:

Geplaatst

ok, je had hem dus naar scandinavie gestuurd? het is een spaanse scout dus in eerste instantie scout hij spanje (en misschien de primeira division of next opp), je moet die scouttaken eerst verwidjeren voordat hij naar scandinavie gaat.

Geplaatst

Zou iemand kunnen uitleggen hoe ik spelers uit het buitenland kan scouten als ik in de competitie van NL speel, want als ik een scout naar bijvoorbeeld schotland stuur dan staan er bij gescoute spelers alleen maar spelers die in NL voetballen.

Kan iemand een goede uitleg neerzetten want misschien doe ik iets niet goed.

(als het kan met screens erbij is makkelijker)

Geplaatst

Scouts en scouting, vragen & hulp topic

Ik ben trainer bij Feyenoord en ben gevraagd om bondscoach te worden van Nederland als 'bijbaantje'. Maar nu ik die twee banen heb kan ik geen spelers meer met mijn Feyenoord-scouts scouten.

Wanneer ik ze de opdracht geef om een bepaalde speler te scouten krijg ik geen verslag meer van ze???? Wanneer ik ze de opdracht geef om een bepaalde competitie te scouten voeren ze de opdracht weer wel uit????

Weet iemand of dit een fout in het programma is of dat ik hier iets aan kan doen (behalve ontslag nemen als bondscoach ;sm; )? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt.

Geplaatst
Ik ben trainer bij Feyenoord en ben gevraagd om bondscoach te worden van Nederland als 'bijbaantje'. Maar nu ik die twee banen heb kan ik geen spelers meer met mijn Feyenoord-scouts scouten.

Wanneer ik ze de opdracht geef om een bepaalde speler te scouten krijg ik geen verslag meer van ze???? Wanneer ik ze de opdracht geef om een bepaalde competitie te scouten voeren ze de opdracht weer wel uit????

Als je spelers scout worden ze gescout per wedstrijd. Misschien zit je in de voorbereiding, komen de spelers niet aan spelen toe, of zijn ze geblesseerd...
Geplaatst
Ik ben trainer bij Feyenoord en ben gevraagd om bondscoach te worden van Nederland
als 'bijbaantje'. Maar nu ik die twee banen heb kan ik geen spelers meer met mijn Feyenoord-scouts scouten.

Als je spelers scout worden ze gescout per wedstrijd. Misschien zit je in de voorbereiding, komen de spelers niet aan spelen toe, of zijn ze geblesseerd...
Ja dat dacht ik ook, maar ben nu al bijna een seizoen verder en het lukt nog steeds niet. Wel balen want ik werk normaal gesproken erg veel met mijn scouts.
Geplaatst

Scouts en scouting, vragen & hulp topic

Dag

Ik speel al een seizoen of 5 mlet Napoli, nooit had ik problemen met het scouten van spelers(bij een gewone report had ik het vaak de dag zelf)

Nu worden spelers nietmeer gescout denk ik, ik vraag hun om te scouten en ik wacht en wacht maar ik krijg gewoon geen reports meer...

Hoe zou dit kunnen komen?

Bedankt op voorhand

Geplaatst
Dag

Ik speel al een seizoen of 5 mlet Napoli, nooit had ik problemen met het scouten van spelers(bij een gewone report had ik het vaak de dag zelf)

Nu worden spelers nietmeer gescout denk ik, ik vraag hun om te scouten en ik wacht en wacht maar ik krijg gewoon geen reports meer...

Spelen de spelers wel wedstrijden? Ze worden nl. per wedstrijd gescout..
Geplaatst
Spelen de spelers wel wedstrijden? Ze worden nl. per wedstrijd gescout..

Nee, je kunt ook een 'report card' krijgen.

Geplaatst
Dag

Mischien is je scout tegelijk met iets anders bezig, tegenstander scouten bijvoorbeeld, dan krijg je ook geen scoutreport.
Geplaatst
Dag

Mischien is je scout tegelijk met iets anders bezig, tegenstander scouten bijvoorbeeld, dan krijg je ook geen scoutreport.
Dat denk ik ook, je zal je scouts wel gewoon teveel opdrachten geven.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]