Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mensen,

Voor velen is bekend dat er in de Italiaanse Serie A vorig seizoen onder de shit zat. Straffen zijn ook doorgevoerd in FM, maar volgend is het weer een nieuw seizoen at ook inhoud dat de straffen zijn opgelost.

Helaas ben ik niet zo'n groot wonder dat ik dat zelf op kan lossen dus mijn vraag: hoe krijg ik die straffen uit FM, zodat je met de Serie A fair kunt beginnen met de MU Update XI?

Geplaatst
  • Auteur

Mensen,

Voor velen is bekend dat er in de Italiaanse Serie A vorig seizoen onder de shit zat. Straffen zijn ook doorgevoerd in FM, maar volgend is het weer een nieuw seizoen at ook inhoud dat de straffen zijn opgelost.

Helaas ben ik niet zo'n groot wonder dat ik dat zelf op kan lossen dus mijn vraag: hoe krijg ik die straffen uit FM, zodat je met de Serie A fair kunt beginnen met de MU Update XI?

Geplaatst
  • Auteur

Mensen,

Geplaatst

Ik durf het niet met een volle 100% overtuiging te zeggen maar volgens mij kun je bepaalde dingen simpelweg niet aanpassen in de editor.

Bepaalde regels en standaardinstellingen van het spel blijven voor alle gebruikers geheim terrein waar je niet mee kunt knoeien.

De Serie A zal dus ten alle tijden met die minpunten blijven beginnen aangezien dat de standaardinstellingen waren van het seizoen 2006/2007.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]