Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Een fout in de post van het WK, daar staat: EK 2008 boven, dat moet WK 2010 zijn

Opzich wel aardige resultaten. Ik was zelf ook van plan om eens met een land te beginnen.

Over die titel heb ik geen ideé

Ik heb het aangepast, bedankt dat je het zei ;)

Geplaatst

Jammer dat je ontslag hebt genomen bij Spanje zeg, dat is niet zomaar een land volgens mij en ook geen slechte spelers moet ik zeggen.

Misschien dat je hem de clubs van: je naam kunt nemen.

Geplaatst
  • Auteur

Internazionale

inter-logo.jpg

Direct nadat ik ontslag had genomen bij Spanje kreeg ik een aanbieding van Inter. Ondanks dat ik het maar een kutclub vind heb ik het toch geaccepteerd omdat ik een transferbudget van maar liefst 190 miljoen euro kreeg.

Transfers 2007/2008

Transfers in

Transfersin.png

Melli: Werd gehaald door mijn voorganger, wel leuk om een van mijn vaste waardes bij Spanje nu ook bij Inter te hebben.

Martins: Werd gehaald door mijn voorganger.

Puerta: Werd gehaald door mijn voorganger.

Montolivo: Heb ik gehaald omdat ik vond dat ik geen goede AMC had, en ik wilde het liefste een Italiaan dus werd het Montolivo.

Donadel: De enige verdedigende middenvelder die ik had was Vieira, en die was ook al weer 35. Hij werd gehaald als backup voor Vieira, maar gedurende het seizoen heeft hij een basisplaats weten te veroveren.

Michelini: Groot talent, gehaald voor de toekomst.

Delle: Ik had geen goede reservekeeper dus haalde ik Delle, groot talent en niet al te duur.

Bovo: Werd vlak voor de transferdeadline binnen gehaald omdat ik erachter kwam dat ik te weinig centrale verdeigers had. Hij werd gehaald als backup maar veroverde net zo als Donadel een basisplaats en deed hert erg goed.

Transfers uit

transferuit.png

Alleen Stankovic werd door mij verkocht, omdat hij overbodig was. Aan deze screen kunnen jullie trouwens ook al zien wat mijn vlogende club wordt :cab:

Italiaanse Super Cup

4zjmfpu.png

We waren een stuk beter dan Fiorentina in deze wedstrijd en kwamen dan ook al snel op voorsprong. Maar door twee doelpunten van Matthias Lepiller, waarvan een vlak voor tijd, kwam Fiorentina terug tot 2-2 en moest er verlengd worden. In die verlenging wonnen we uiteindelijk door twee penalty's van David Villa, die daardoor vier keer scoorde en het seizoen dus erg goed begint.

Serie A

SerieA_Logo.jpg

Eindstand

680nfyd.png

We stonden bijna het hele seizoen eerste, alleen op het einde gaven we het nog bijna uit handen, maar uiteindelijk bleven we toch aan kop en werden we kampioen van Italie!

Volgende update

• Champions League
  • Coppa Italia

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur
29 miljoen voor eerst een back-up??

aardig duur

Ja heb je wel gelijk in maar ik wilde hem graag halen en had geld zat. Ik kon ook een buitenlander halen voor minder geld maar ik had liever een Italiaan dus betaalde ik maar wat meer.

Geplaatst
  • Auteur
Goede transfers en hoeveel transferbudget heb je?

190 miljoen, staat ook al in de update ;)

Geplaatst
Goede transfers en hoeveel transferbudget heb je?

190 miljoen, staat ook al in de update ;)

Sorry had er even overheen gelezen thanks

Geplaatst
  • Auteur

Champions League

champions-league-logo.gif

Groepsfase

Wedstrijd 1

wedstr1.png

De eerste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League werd simpel gewonnen van FC Kopenhagen. We kwamen al na 8 minuten op voorsprong door een goal van Adriano en later breidden we de score nog uit tot 3-0.

Wedstrijd 2

wedstr2.png

Ook de tweede wedstrijd werd eenvoudig gewonnen. We waren veel beter dan Rapid en wonnen verdiend met 3-0.

Wedstrijd 3

wedstr3.png

In de derde wedstrijd wisten we niet te winnen van Fenerbahce. De wedstrijd ging erg gelijk op en een gelijkspel was dan ook een terechte uitslag.

Wedstrijd 4

wedstr4.png

De uitwedstrijd konden we wel van Fenerbahce winnen. We kregen 2 penalty's en beiden werden benut door een andere speler.

Wedstrijd 5

wedstr5.png

In de thuiswedstrijd tegen FC Kopenhagen speelde ik met een B-elftal en daarin zat onder andere Obafemi Martins. De Nigeriaanse spits liet zijn dat hij het wel kan en scoorde twee keer tegen Kopenhagen en werd Man of the Match.

Wedstrijd 6

wedstr6.png

De uitwedstrijd tegen Rapid Boekarest werd overtuigend met 5-0 gewonnen. We gingen erg sterk van start en kwamen al binnen een half uur met 3-0 voor door goals van Donadel, Adriano en Montolivo. In de laatste 10 minuten van de wedstrijd werd de scoren nog verder uitgebreid door Carlos Vela en Antonio Puerta.

Eindstand

Eindstand-2.png

We werden overtuigend groepswinnaar. Bijna alle wedstrijden gingen gemakkelijk en in de volgende ronde moeten we het opnemen tegen Benfica.

1e ronde

Uitwedstrijd

1erondeu.png

De uitwedstrijd tegen Benfica verliep erg goed en we wonnen met 2-0. We kwamen op voorsprong door een eigen goal van Ionut Mazilu en Carlos Vela wist de score uiteindelijk nog verder uit te breiden.

Thuiswedstrijd

1erondet.png

In de thuiswedstrijd ging het een stuk minder. Vagner Love zorgde met 2 goals voor de 2-0 overwinning van Benfica en dus moest er verlengd worden. In de verlenging gebeurde weinig tot niets en dus liep het uit op strafschoppen. Daarin trokken wij uiteindelijk aan het langste eind omdat keeper Akinfeev 2 strafschoppen wist te stoppen.

Kwartfinale

Uitwedstrijd

kwrtu.png

In de kwartfinale werden we geloot tegen Valencia. In de uitwedstrijd kwamen we snel op achterstand door een goal van Michael Owen, maar Marco Donadel wist 10 minuten later al weer gelijk te maken. Daarna zorgden Adriano en Miguel voor een 3-1 voorsprong en de wedstrijd leek al gespeeld. Uiteindelijk wist Valencia nog wel terug te komen tot 2-3, maar door de 3 uitgoals en de overwinning zijn we al zo goed als door.

Thuiswedstrijd

kwrtt.png

In Milaan kwamen we na een half uur spelen op achterstand door een eigen goal van Robert Huth. Valencia trok de overwinning over de streeo maar wij gaan toch door op basis van het aantal uitgoals.

Halve finale

Thuiswedstrijd

hlvt.png

In de halve finale moesten we het opnemen tegen Bayern Munchen. Thuis wonnen we overtuigend met 2-0 door goals van Adriano en Robert Huth. Door deze overwinning zijn we dus al heel dicht bij een finaleplaats!

Uitwedstrijd

hlvu.png

De wedstrijd in Munchen gingen we erg goed van start door een goal in de eerste minuut van Carlos Vela. Na die goal dacht ik dat de finale al wel zeker was, maar dat dachten de spelers blijkbaar ook. Bastian Schweinsteiger maakte gelijk voor Bayern en daarna lieten we de wedstrijd uit onze handen glippen. Bayern won met 4-1 door een goal van Kießling en twee goals van Santa Cruz. Door deze verschrikkelijke wedstrijd spelen we dus niet in de finale.

Volgende update

• Coppa Italia

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Jammer, veel succes dalik bij manchester iig :p

Geplaatst

Ik vroeg mij ook al af waarom die club in het geel staat bij de transfer van Lennon ;)

Jammer van Bayern maar zo behoud je enkele doelstellingen voor de toekomst natuurlijk.

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt voor de reacties, Joy en Paul ;)

Coppa Italia

Coppa_Italia_0911_06(3).jpg

1e ronde

Thuis

1erondet-1.png

Voor de 1e ronde werden we geloot tegen Verona. Tegen zo'n ploeg moeten we natuurlijk eenvoudig doorgaan en daar begonnen we al mee in de thuiswedstrijd. We kwamen na bijna een half uur spelen op voorsprong door een penalty van Ricardo Montolivio, maar vlak voor rust maakte craig Davies namens Verona gelijk. Een kwartier voor tijd kwamen we eindelijk weer op voorsprong door een goal van Fabio Grosso, en 5 minuten later maakte Carlos Vela de beslissende 3-1. Het was een verdiende overwinning in een wedstrijd die we van begin tot eind domineerden

Uit

1erondeu-1.png

Verona had nog een kans om door te gaan dankzij de uitgoal van Davies en mocht lang blijven hopen. De wedstrijd ging gelijk op en in de 90e minuut maakte David Villa de enigste treffer van de avond. Zo gaan we dus redelijk eenvoudig door naar de kwartfinale.

Kwartfinale

Uit

kwrtu-1.png

In de kwartfinale werden we geloot tegen AS Roma. In Rome werd het een waar spektakelstuk. We kwamen relatief snel op een 2-0 voorsprong door goals van Robert Huth en Adriano, maar een paar minuten na de 2-0 maakte Daniele de Rossi de aansluitingstreffer. In de tweede helft kwamen we al snel op 3-1 dankzij Franck Ribery. De wedstrijd leek nu wel gespeeld, maar dat bleek niet zo te zijn. AS Roma kwam terug tot 3-3 door goals van De Rossi en Evandro. 10 minuten voor tijd kwamen de Romeinen zelfs nog op 4-3 door een goal van Mancini. Gelukkig kon Adriano vlak voor tijd nog de gelijkmaker binnenprikken, en de met de 4 uitgoals hebben we natuurlijk een geweldige uitganspositie voor de thuiswedstrijd.

Thuis

kwrtt-1.png

In de thuiswedstrijd kwamen we na 36 minuten spelen op 1-0 door een penalty van Cesare Bovo. Ik was er nu al wel zeker van dat we door waren naar de halve finale, maar AS Roma kwam opnieuw sterk terug. Eerst scoorde Robert Huth een eigen goal en 3 minuten later maakte Cristiano Ronaldo de 1-2. Met deze stand zouden we uitgeschakeld zijn, dus besloot ik om weer wat aanvallender te gaan spelen. Dat leverde uiteindelijk via Adriano de gelijkmaker op, en deze keer kon Roma niet meer terugkomen. We gaan dus door naar de halve finale, al was het met veel moeite tegen het lastige AS Roma.

Halve finale

Uit

hlvu-1.png

In de halve finale werden we geloot tegen Palermo. We begonnen met een uitwedstrijd en kwamen daar in de tweede helft op voorsprong. Carlos Vela opende met een schitterend afstandsschot de score en 6 minuten later werd het ook nog 2-0 door een goal van Miguel. Maxwell zorgde nog voor de aansluitingstreffer, maar een paar minuten later scoorde Melli de beslissende 3-1. Alsof dat nog niet genoeg was scoorden Vela in blessuretijd de 4-1 en we zijn al zo goed als zeker door naar de finale door de 4 uitgoals en de overwinning.

Thuis

hlvt-2.png

De thuiswedstrijd werd daarom een saaie wedstrijd. We speelden wat verdedigender dan normaal en Palermo kwam er niet doorheen. Zelf kwamen we ook nauwelijks in de buurt van de goal van Palermo en dus eindigde de wedstrijd in een terechte 0-0 en zijn we door naar de finale!

Finale

Uit

fin1.png

De andere finalist was Juventus en we begonnen met een uitwedstrijd in Turijn. Daar bleef het 0-0, beide ploegen vielen aan en creeerden veel kansen, maar het scoren bleef uit. We hebben met deze uitslag nog genoeg mogelijkheden voor de thuiswedstrijd, alleen was een uitgoal natuurlijk beter geweest.

Thuis

fint.png

Thius moesten we het dus afmaken en we begonnen ook goed. We hadden controle over de wedstrijd en dat resulteerde in de openigstreffer van Carlos Vela na dik een half uur spelen. Ook daarna bleven we de wedstrijd onder controle houden en de beker kwam steeds dichterbij. Tot de 70e minuut toen Armand Traore van het veld gestuurd. Met tien man is het een stuk moeilijker voetballen en we verloren dan ook de controle over de wedstrijd. Juve kreeg steeds meer kansen en Nelson Valdez maakte een van die kansen vij minuten voor tijd dan ook af. Daardoor wint Juventus de Coppa op uitgoals en staan wij met lege handen.

Volgende update

• Seizoen 1 met Man Utd!

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

goed gepresteerd hoor, ondanks dat je Inter niks vind succes

Geplaatst
  • Auteur
Bedankt voor je reactie, Henry14 :)

Manchester United

Man_Utd_Logo.jpg

2010/2011

De transfers

Transfers in

Transfersin-1.png

Torre: Gehaald door mijn voorganger, veel te veel geld voor zo'n speler.

Clapson: Gehaald door mijn voorganger.

Ashton: Ik zocht een Engelse reservespits en zag dat Dean Ashton mocht vertrekken bij West Ham, dus kon ik hem voor 7 miljoen euro overnemen.

Aguero: Een echte topper, hij werd in eerste instantie gehaald als AMC, maar ging uiteindelijk pas echt goed spelen toen hij in de spits stond.

Ustari: Ik zocht een nieuwe keeper omdat ik te weinig vertrouwen had in Kuszczak. Ik dacht met Oscar Ustari een topper binnengehaald te hebben, maar uiteindelijk zou hij een grote miskoop blijken te zijn.

Taylor: Groot talent, er was geen backup voor Downing in de selectie, en ik wilde een Engelse speler dus kwam Taylor de ploeg versterken.

Noon: Ook een erg groot talent, ik had veel geld voor hem over en dat zou hij dit seizoen uiteindelijk ook waarmaken.

Ferdinand: Werd in eerste instantie als backup voor Gerard Pique gehaald, maar begon steeds sterker te spelen naarmate het seizoen vorderde. Na een blessure van Pique halverwege het seizoen kwam Ferdinand in de basis en daar heeft hij de rest van het seizoen samen met zijn broer Rio Ferdinand gespeeld.

Foster: Ik liet hem per ongeluk vertrekken, maar haalde hem daarna meteen weer terug omdat ik te weinig keepers had.

Baines: Gabriel Heinze vond ik te slecht voor een basisplaats, en Leighton Baines is een perfecte Engelse opvolger.

Walker: Talentvolle Engelse keeper, gehaald voor veel geld maar ik had het voor hem over.

Transfers uit

Transfersuit.png

Jones: Was al verkocht door mijn voorganger. Ik vind het niet erg want ik had hem zelf ook verkocht.

Zalabeta: Te weinig kwaliteiten voor Manchester United, Lazio bood een mooi bedrag dus mocht hij vertrekken.

Foster: Ik liet hem per ongeluk transfervrij vertrekken, maar halde hem later weer terug.

Gailbraith: Te slecht.

Ugur: Te slecht.

Elmas: Te slecht.

Tactiek

tct.png

Community Shield

CS.png

Doordat Man Utd vorig jaar de FA Cup had gewonnen mochten we dit jaar spelen om de Community Shield. Die wedstrijd begonnen we erg slecht vanwege een geoal in de eerste minuut van Klaas-Jan Huntelaar. Daarna gingen we steeds beter spelen en kwamen we weer op gelijke hoogte door een kopbal van Rio Ferdinand. De rest van de wedstrijd ging gelijk op en er moest verlengd worden. In de verlenging bleef de wedstrijd spannend en beide ploegen waren erg gewaagd aan elkaar. Toch werd er niet gescoord en er moesten penalty's genomen worden. In de penaltyserie misten twee jongelingen van onze kant, Gerard Pique en Jay Noon, hun penalty terwijl de spelers van Chelsea alles raak schoten. We verliezen dus de Community Shield , maar er zijn nog veel belangrijkere prijzen te winnen dit seizoen.

Premier League

premier_league_logo.jpg

PremierLeague.png

Tot aan de maand februari ging het erg matig in de competitie. Dit kwam vooral door de vele blessures, bijna alle spitsen waren geblesseerd. Door een verandering aan de tactiek en de terugkeer van Sergie Aguero begon het opeens te lopen en kwamen we een paar wedstrijden voor het einde van de comeptie aan kop. De concurrentie begon toen ineens punten te verliezen en zo zijn we toch nog 5 punten voorsprong op de nummer 2 kampioen geworden.

Statistieken

statsbt0.png

De slechte start in de competitie had deels te maken met de keepers. Oscar Ustari begon als basisspeler, maar flopte hopeloos. Hij maakte blunder na blunder en toen is Tomas Kuszczak eerste keeper geworden. Hij begon goed maar na een tijdje maakte ook hij veel blunders. Toen in de winterstop Laurie Walker overkwam heb ik het ook nog met hem geprobeerd, maar uiteindelijk heb ik toch Kuszczak een basisplaats gegeven. Hij keepte de rest van het seizoen en deed dat naar behoren. Volgend seizoen zal er wel een nieuwe keeper moeten komen omdat Ustari mag vertrekken.

Carlos Humberto Castillo speelde bijna elke wedstrijd als rechtsback dit seizoen en is een vaste waarde. Hij mag voor geen geld vertrekken uit Manchester. Zijn backup Gary Neville heeft ook nog wat wedstrijdjes meegepikt en hij zal ook volgend seizoen nog de backup zijn, ondanks zijn leeftijd.

Centraal in de verdediging begon het duo Gerard Pique en Rio Ferdinand ,maar beide raakten geblesseerd gedurende het seizoen en zo heeft Anton Ferdinand een basisplaats af weten te dringen. Het laatste kwart van het seizoen heeft hij samen met zijn broer Rio in de basis gestaan. Ook John O'Shea speelt nog altijd voor Manchester United en hij pikt nog regelmatig zijn wedstrijdjes mee, waarin hij het erg goed doet. Centraal in de verdediging hoeft er volgend seizoen dus geen versterking te komen.

Leighton Baines heeft bijna elke wedstrijd als linksback in de basis gestaan. Als hij geblesseerd was werd hij meestal vervangen door O'Shea, omdat ik totaal geen vertrouwen heb in Gabriel Heinze. Hij speelde alleen in de wedstrijden die er totaal niet toe deden en dus mag hij volgend seizoen vertrekken. Er zal dan dus een nieuwe reserve linksback moeten komen, het liefst een Engelsman.

Verdedigende middenvelder Michael Carrick heeft een erg goed seizoen gedraaid. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld en daarin een erg goede indruk achter gelaten. Zijn backup Jay Noon heeft maar weinig wedstrijden gespeeld, maar daarin heeft hij wel een uitstekende indruk achter gelaten. Hij liet zien nu al klaar te zijn voor in basisplaats in dit elftal en zal volgend seizoen rouleren met Carrick. Versterking is dus niet nodig.

Aaron Lennon begon aan het seizoen als rechtshalf, maar in de winterstop ontdekte ik dat hij in 19 competitiewedstrijden nul goals en nul assists had, en sindsdien heeft hij geen wedstrijd meer gespeeld. Darren Fletcher nam zijn plaats in en hij heeft het erg goed gedaan. Toch wil ik komend seizoen op zoek naar een nieuwe rechtshalf, en Aaron Lennon mag vertrekken van Old Trafford.

Linkshalf Stewart Downing heeft ook weer erg veel gespeeld dit seizoen, en ook nog eens erg goed. Hij leverde maar liefst 18 assists en scoorde ook nog eens 9 keer. Hij zal ook volgend seizoen weer in de basis staan. Backup Chris Taylor liet ook zien over veel talent te beschikken. Hij heeft in zijn debuutjaar maar liefst 27 wedstrijden gespeelt een daarin een goede indruk achter gelaten. Versterking op deze positie is dus niet nodig.

Als aanvallende middenvelder begon Sergio Aguero aan het seizoen, hij deed het daar aardrig maar raakte geblesseerd. Toen kwam Nathan Cartman in het elftal die het toen erg goed gedaan heeft. Toen Sergio Aguero weer hersteld was kon ik hem niet meer als AMC opstellen omdat Cartman het zo goed deed, dus zette ik hem in de spits. Daar speelde hij geweldig en hij leidde ons op die manier naar de titel. Voor volgend seizoen ga ik wel op zoek naar een nieuwe AMC die kan rouleren met Cartman, omdat ik Aguero nu meer als aanvaller beschouw.

In de spits speelde Wayne Rooney weer erg goed, hij werd topscorer en leverde ook nog veel assists, toch is hij geen echte topscorer en daarom wil ik voor volgend seizoen een echte spits aantrekken. Dagoberto speelde ook een sterk seizoen hij scoorde 17 keer in 28 wedstrijden ,maar zal volgend seizoen gewoon backup zijn. Giovanni Torre werd halverwege het seizoen naar het eerste gehaals omdat alle spitsen geblesseerd waren. Hij heeft het aardig gedaan maar mag vertrekken. Giuseppe Rossi heeft me nooit kunnen overtuigen, maar dat kan ook komen doordat ik hem geen kans gaf. Hij mag volgend seizoen ook vertrekken. Dean Ashton heeft geen geweldig goed seizoen gedraaid, maar toch een aardige indruk achtergelaten, al had ik meer van hem verwacht.

Volgende update

• FA Cup
  • League Cup

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur

FA Cup

43nhzxh.png

3e Ronde

3erndfa.png

In de derde ronde werden we geloot tegen Accrington. De wedstrijd verliep zoals verwacht erg eenvoudig. Dean Ashton maakte in de 18e en de 47e minuut de 1-0 en de 2-0, en een kwartier voor tijd breidde Rio Ferdinand de score uit tot 3-0 en even later maakte hij zelfs de 4-0.

4e Ronde

4erndfa.png

Ook in de 4e ronde hadden we een eenvoudige loting, we moesten het opnemen tegen Bury. Al binnen een half uur stond het 3-0 door goals van Darren Fletcher, Giovanni Torre en Dagoberto. Daarna gingen we het rustig aan doen en kregen nog wat meer reservespelers speelminuten en zo blijft het dus bij 3-0.

5e Ronde

5erndfa.png

Ook in de 5e ronde kregen we weeer een makkelijke tegenstander, deze keer was het Barnsley. Toch is Barnsley beter dan de vorig twee ploegen, omdat de club al een paar jaar in de Premier League speelt. Desondanks werd er eenvoudig gewonnen door goals van Dagoberto en Sergio Aguero. Het enige minpuntje was de blessure van Wayne Rooney.

6e Ronde

6erndfa.png

In de 6e ronde werd de tegenstander ineens een stuk moeilijker, en dat was ook wel te merken. We hadden erg veel moeite met Liverpool, maar wisten toch tien minuten voor tijd op voorsprong te komen. Ik ging meteen een stuk verdedigender spelen om de voorsprong vast te houden, maar het lukte niet. In de 89e minuut maakte Helder Barbosa gelijk en dus moest er verlengd worden. In die verlenging bracht ik er weer een aanvaller bij in de hoop nog een goal te maken, maar dat lukte niet en de wedstrijd liep uit op penalty's. Beide ploegen schoten alle penalty's erin, totdat Aaron Niquez namens Liverpool miste. Leighton Baines had toen de kans om Manchester United naar de halve finale te schieten, en dat deed hij dan ook.

Halve finale

hlvfa.png

In de halve finale moesten we het opnemen tegen Newcastle United. We kwamen in de 7e minuut op voorsprong door een goal van Dagoberto, maar Steven Fletcher maakte na bijna een half uur spelen weer gelijk namen Newcastle. Vijf minuten later kwamen we opnieuw op voorsprong door een kopbal van Rio Ferdinand, maar Newcastle wist vlak na rust opnieuw gelijk te maken dankzij een goal van Scott Parker. Toch wisten we opnieuw op voorsprong te komen dankzij Wayne Rooney en deze keer hielden we de voorsprong wel vast en gaan we dus door naar de finale!

Finale

finfa.png

In de finale kregen we na 24 minuten een penalty. Die penalty werd benut door Nathan Cartman en we stonden dus met 1-0 voor. Die stand bleef lang op het scorebord staan, totdat topscorer Luke Moore een kwartier voor tijd de gelijkmaker binnenschoot. Die stand was na 90 minuten nog hetzelfde en dus moest er verlengd worden. In de verlenging wisten beide ploegen niet te scoren en er werden penalty's genomen. Opnieuw schoten al onze spelers hun strafschop erin, terwijl namens Aston Villa Steven Davis en Stein Huysegems misten, en we winnen dus de FA Cup!

League Cup

carling_cup1.jpg

3e Ronde

3erndlc-1.png

In de derde ronde van de League Cup troffen we al meteen een lastig tegenstander, namelijk het sterke Aston Villa. We kwamen op voorsprong door Wayne Rooney, maar Luke Moore wist ook al weer snel gelijk te maken. We kwamen opnieuw op voorsprong dankzij een goal van Anton Ferdinand in de 39e minuut, en Dagoberto schoot ons in de 60e minuut nog naar een velige 3-1 voorsprong. Er veranderde daarna niks meer aan de stand en we zijn door naar de volgende ronde na een verdiende overwinning op The Villans.

4e Ronde

4erndlc.png

In de 4e ronde lootten we een op papier veel eenvoudigere tegenstander dan Aston Villa, maar dat was niet te merken. We kwamen wel al vroeg op voorsprong door Dean Ashton, maar Keith Tracey maakte namens Hull weer gelijk. Ik wilde daarna snel weer op voorsprong komen dus ging ik aanvallender spelen. Het leidde uiteindelijk tot weinig kansen, want we hadden erg veel moeite met het verdedigende spel van Hull. In de blessuretijd kwamen we dan toch op voorsprong dankzij Giuseppe Rossi en dus gaan we met veel moeite door naar de kwartfinale.

Kwartfinale

kwrtlc.png

In de kwartfinale speelden we opnieuw tegen een lastig tegenstander, deze keer Arsenal. Toch kwamen we al binnen 5 minuten op voorsprong door Wayne Rooney. Het werd in de eerste helft ook nog 0-2 en 0-3 door goals van Nathan Cartman en Giuseppe Rossi. Toch wist Arsenal in de nog terug te komen tot 2-3 dankzij Nicklas Bendtner en Robin Van Persie. Ik gooide er meteen een verdediger bij en zo wisten we de voorsprong toch nog vast te houden en gaan we verder naar de halve finale.

Halve finale

Uitwedstrijd

1ewhlvlcu.png

In de halve finale werden we geloot tegen aartsrivaal Manchester City.De uitwedstrijd verliep erg matig, maar we kwamen nog wel op voorsprong dankzij Dagoberto. Vijf minuten na de 1-0 maakte Jussie namens Man City de 1-1. Daarna verliep de wedstrijd namens onze kant erg stroef, en Macnhester City kreeg kans na kans. Keeper Kuszczak wist telkens weer een tegengoal te voorkomen, tot in de blessuretijd. Marek Saganowski maakte de 2-1 in de 93e minuut en zo verliezen we de wedstrijd dus toch.

Thuiswedstrijd

2ewhlvlct.png

in de thuiswedstrijd kwamen we opnieuw op voorsprong, maar Daniel Sturridge maakte al snel weer gelijk. In de 59e minuut kwamen we dankzij een penalty van Giovanne Torre opnieuw op voorsprong. Maar een kwartier voor tijd was het opnieuw Marek Saganowski die het voor ons verpestte en zo gaat Manchester City door naar de finale.

Volgende update

• FA Cup
  • League Cup

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst

Knappe resultaten, mooie en vele transfers!

Jammer van de League Cup en dan nog net tegen City ?!

Verder gaat het lekker natuurlijk he

Geplaatst

Mag ik een screentje van je selectie a.u.b.?

Je doet het best goed moet ik heel eerlijk zeggen en met Ashton heb je zeker geen verkeerde spits binnengehaald en Ustari is ook wel een goede keeper moet ik volkomen toegeven alleen begrijp ik beide aankopen niet zo goed aangezien je met Foster, Kuszczak en Turner al 3 keepers hebt en spitsen lijkt me ook dat je die genoeg hebt zeg.

Geplaatst

Mooie clubs allebei

je bouwt zo een aardige carriere op

Spanje, Inter, Man Utd

what's next? of ben je van plan lang te blijven bij Manchester?

Geplaatst

Nice gampje hoor, graag een screen van Castillo aangezien die voor geen euro weg mag. ;)

Geplaatst
  • Auteur
Mag ik een screentje van je selectie a.u.b.?

Je doet het best goed moet ik heel eerlijk zeggen en met Ashton heb je zeker geen verkeerde spits binnengehaald en Ustari is ook wel een goede keeper moet ik volkomen toegeven alleen begrijp ik beide aankopen niet zo goed aangezien je met Foster, Kuszczak en Turner al 3 keepers hebt en spitsen lijkt me ook dat je die genoeg hebt zeg.

Screentje selectie, als je de nieuwe transfers nog niet wilt weten moet je het screentje niet bekijken.

Ik had inderdaad al wel veel spitsen, maar dat was ook wel nodig bleek achteraf want in de winterstop waren er 4 geblesseerd. En Ustari heb ik gehaald omdat mijn keepers niet goed genoeg waren, maar Ustari bleek dat achteraf ook niet dus hij mag ook weg. Foster bleek ook niet goed genoeg en hij mag ook vertrekken, maar wie is Turner? :cab:

Mooie clubs allebei

je bouwt zo een aardige carriere op

Spanje, Inter, Man Utd

what's next? of ben je van plan lang te blijven bij Manchester?

Ik ben wel van plan om lang bij Man Utd te blijven, ja. Ik heb ondertussen al weer een aardig mooi elftal opgebouwd.

Nice gampje hoor, graag een screen van Castillo aangezien die voor geen euro weg mag. ;)

Screentje Castillo, hij is net geblesseerd geweest dus zijn stats zijn wat minder.

Geplaatst

Sorry Lucas maar ik bedoelde natuurlijk niet Turner maar Walker die je van Everton overgenomen hebt. Ik was even in de war en je selectie ziet er goed uit moet ik heel eerlijk zeggen.

Geplaatst
  • Auteur

Champions League

champions-league-logo.gif

Groepsfase

Wedstrijd 1

grp1.png

In de eerste wedstrijd tegen Fiorentina gingen we geweldig van start. In de 2e minuut scoorde Dean Ashton de 1-0 en 3 minuten later wist hij er ook nog 2-0 van te maken. In de 10e minuut scoorde Sergio Aguero met een schitterend afstandschot de 3-0 en zo stonden we dus al binnen 10 minuten 3-0 voor! De rest van de wedstrijd verliep rustig, we kregen nog wel kansen maar maakten die niet af, en Fiorentina wist ook niet te scoren.

Wedstrijd 2

grp2.png

De 2e wedstrijd verliep een stuk moeizamer. We kwamen in de 1e helft wel op een 2-0 voorsprong dankzij Sergio Aguero en Aaron Lennon, maar in de tweede helft ging het minder. Guerrero maakte al snel na rust de aansluitingstreffer namens HSV, dus ging ik wat verdedigender spelen om de voorsprong te behouden. Maar dat lukte niet, Rouwen Hennings maakte in de 68e minuut gelijk en dus ging ik weer een stuk aanvallender spelen. Het leverde nog wel een paar kansen op, maar die wisten we niet af te maken.

Wedstrijd 3

grp3.png

In de uitwedstrijd tegen Fenerbahce kwamen we na 18 minuten spelen op achterstand door een goal van Deivid. We waren helemaal nergens in de 1e helft dus dat heb ik mijn spelers in de rust ook duidelijk gemaakt. Blijkbaar hielp dat want na rust ging het ineens een stuk beter. Wayne Rooney maakte de gelijkmaker, en Sergio Aguero zette ons daarna via een strafschop op een 2-1 voorsprong. Daarna maakte Dagoberto er in de 74e minuut 3-1 van, en maakt Wayne Rooney er zelfs nog 4-1 van.

Wedstrijd 4

grp4.png

De thuiswedstrijd tegen Fenerbahce ging wat moeilijker. De wedstrijd ging aardig gelijk op en beide ploegen kregen kansen, alleen geen van beide teams wist te scoren. Tot de 90e minuut. We kregen een corner en Anton Ferdinand kopte de bal bij de eerste paal binnen. Zo winnen we dus toch nog deze lastige wedstrijd.

Wedstrijd 5

grp5.png

De wedstrijd tegen Fiorentina verliep opnieuw gemakkelijk, ik hoop dat we deze ploeg in de toekomst nog vaker tegen zullen komen. We kwamen na ongeveer een kwartier spelen op voorsprong dankzij Wayne Rooney, en in de 27e minuut maakte diezelfde Rooney de 2-0. De stand bleef lang op 2-0 staan, totdat Nathan Sturgis in de 75e minuut rode kaart kreeg. Daarna kregen we nog meer kansen en Chris Taylor scoorde daardoor in de 79e minuut de 3-0. Het werd uiteindelijk ook nog 4-0 door een goal vlak voor tijd van Dean Ashton.

Wedstrijd 6

grp6.png

De wedstrijd tegen HSV verliep opnieuw moeizaam, ik hoop dat we die club niet meer tegnkomen. HSV kwam al snel op voorsprong dankzij Mustafa Kucukovic, en Jose Paolo Guerrero breidde de score vlak na rust uit tot 2-0. In de 68e minuut maakte Stewart Downing nog de aansluitingstreffer, maar de wedstrijd werd toch verloren.

Eindstand

Eindstand-3.png

1e Ronde

Uitwedstrijd

1erondeu-2.png

Voor de 1e ronde werden we geloot tegen Olympique Lyon. De wedstrijd min Lyon verliep dramatisch. We werden helemaal weggespeeld en Lyon kreeg kans na kans. In de 20e minuut opende Fred de score en 5 minuten late maakte hij ook nog de 2-0. Daar bleef het gelukkig voor ons bij en we maken toch nog een kans in de thuiswedstrijd.

Thuiswedstrijd

1erondet-2.png

De wedstrijd in Manchester ging een stuk beter. We speelde aanvallender dan normaal en kregen veel kansen. Het enige probleem was dat de kansen niet afgemaakt werden. De eerste goal viel pas in de 82e minuut en toen was het al te laat om er nog iets van te maken. En zo worden we dus al in de 1e ronde uitgeschakeld door Olympique Lyon.

Volgende update

• Seizoen 2 met Man Utd!

Screens op aanvraag.

Graag reacties.

Geplaatst
  • Auteur
Ik vrees dat ik met deze novelle moet stoppen. Er zit een fout in mijn spel en daardoor kan ik het niet meer openen. Ik hoop dat iemand weet wat ik eraan kan doen, maar anders moet ik helaas stoppen met deze novelle :(

En hetzelfde is nu ook weer in deze game gebeurt. Ik kan de savegame niet meer openen en moet de novelle dus stoppen. Dit zal dan ook wel mijn laatste novelle met FM 2007 zijn omdat er toch niet veel aan is als mijn game telkens weer crasht.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]