Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Milwall Seizoen 2006-2007

Eindelijk word ik een keer trainer van een club uit de League One in Engeland. De allereerste keer om precies te zijn en zeker geen onaardige club. Millwall is een club die financieel redelijk stabiel is maar toch wat meer budget mag gaan hebben in de aankomende jaren. Een zeer kleine selectie die totaal niet b

reed is zal het dit seizoen moeten redden in de League One. Slechts 3 spitsen die twee plekken te verdelen hebben en ook maar 150.000,- aan transferbudget. Het gaat zeker niet makkelijk worden dit seizoen en zeker niet als je geen spelers gekocht of gehuurd hebt zoals we gedaan hebben dit seizoen. Wel was ik zeer vereerd dat Fulham onze nieuwe moederclub word en dat komt goed uit aangezien ze naar alle waarschijnlijkheid wat leuke spelers aan ons gaan verhuren maar dat is afwachten. De doelstelling van dit seizoen is promotie afdwingen maar ik ben benieuwd of we die klus kunnen klaren met zo''n smalle selectie...

*NEXT UPDATE:

-Vriendschappelijke wedstrijden

Geplaatst
  • Auteur

Eindelijk word ik een keer trainer van een club uit de League One in Engeland. De allereerste keer om precies te zijn en zeker geen onaardige club. Millwall is een club die financieel redelijk stabiel is maar toch wat meer budget mag gaan hebben in de aankomende jaren. Een zeer kleine selectie die totaal niet b

reed is zal het dit seizoen moeten redden in de League One. Slechts 3 spitsen die twee plekken te verdelen hebben en ook maar 150.000,- aan transferbudget. Het gaat zeker niet makkelijk worden dit seizoen en zeker niet als je geen spelers gekocht of gehuurd hebt zoals we gedaan hebben dit seizoen. Wel was ik zeer vereerd dat Fulham onze nieuwe moederclub word en dat komt goed uit aangezien ze naar alle waarschijnlijkheid wat leuke spelers aan ons gaan verhuren maar dat is afwachten. De doelstelling van dit seizoen is promotie afdwingen maar ik ben benieuwd of we die klus kunnen klaren met zo''n smalle selectie...

*NEXT UPDATE:

Geplaatst
  • Auteur

*NEXT UPDATE:

Geplaatst
  • Auteur

Vriendschappelijke wedstrijden:

We speelden ter voorbereiding op het nieuwe seizoen 6 aardige wedstrijden tegen leuke teams waaronder de klapper tegen Celtic. Celtic is een club waar je als League One team graag tegen oefent. Onze smalle selectie mag hopen op een gelijkspel of zit er misschien meer in?

friendlyqm0.jpg

De eerste wedstrijd was tegen het laaggeklasseerde Worksop , een 8-0 zege was meer dan voldoende. Onze jongens speelde een goede wedstrijd zonder ook maar een schietkans weg te geven. Daarna kwam Sranraer ook die hadden weinig in te brengen en 5-0 had meer kunnen zijn. Halifax is van een ander kaliber en toch wonnen we weer kinderlijk eenvoudig met 2-0 , een goede voorbereiding op Celtic. Millwall vs Celtic 3-1! De Schotten hadden geen reet in te brengen tegen het dominante voetbal van ons. Het bestuur wist niet wat ze zagen , de Schotten werden continu weggespeeld en hadden geluk dat ze 1 keer mochten scoren. De volgende tegenstander was Cardiff , een saaie wedstrijd met kansen over en weer en door een dekkingsfout verloren we uit met 1-0. Zeker niet erg gezien de ruime overwinning op Celtic. De laatste wedstrijd was weer een eitje , 3-0 werd Merthyr Tydfil opgerold en we hebben goede hoop op de eerste helft van het seizoen.

Geplaatst

Goed tegen Celtic! veel succes

Geplaatst
  • Auteur

Augustus Update:

Augustus stond in het teken van de start van de competitie en onze eerste ronde wedstrijd in de LEague Cup uit tegen Hereford uit de Derde Divisie. Er werden geen aankopen gedaan dit seizoen behalve een trainer; Zijn naam is Jack Jans en komt van FC Groningen vandaan. Ook werd onze talentvolle rechtsback/verdedigende middenvelder Marvin Elliot verkocht aan Watford voor een bedrag van 160.000,- Geld wat we goed konden gebruiken om een trainer als Jans aan te trekken. We staan nu 3de in de competitie met evenveel punten als de nummer 1 en 2 dus hopelijk trekken we de lijn hard door op weg naar promotie!

wed1ik6.jpg

Onze eerste competitiewedstrijd was een hele saaie , maar wel een volle 3 punter. Slechts 2 doelpogingen en toch met 1-0 winnen , prima!

1181874092-17.jpg

Scunthorpe was beter en we speelden met zeer veel geluk gelijk.

1181874110-4.jpg

Huddersfield was veel slechter maar wist tot twee keer toe onze defensie aan gort te spelen waardoor we ongelukkig in de problemen kwamen , toch gingen we uiteindelijk weer met drie punten naar huis.

1181874126-27.jpg

Ook Brentford moest eraan geloven , we misten nog een penalty anders hadden we er nog een doelpuntenfestijn van kunnen maken.

1181874135-69.jpg

Slechts twee verliespunten in vijf wedstrijden is een klasse start natuurlijk. In onze laatste wedstrijd van dit seizoen profiteerden we goed van de onoplettendheid van de zwakke verdedigers van onze tegenstander.

League Cup:

1181874153-44.jpg

Als je 18 doelpogingen krijgt en twee keer de lat raakt en drie keer de paal en dan nog met 1-0 verliest ben je erg zuur en dat waren we. Hereford scoorde in de eerste minuut met een zwabberbal een raar doelpunt en ze waren zoveel slechter maar toch verloren , helaas.

1181874430-3.jpg

Geplaatst

Netjes hoor, jammer van Hereford maar kan gebeuren.

Ga zo door !

Geplaatst

Mooie reeks! Zeker Celtic winnen is knap! In de competitie zijn genoeg wedstrijden te spelen waarin je de nederlaag goed kan maken!

Geplaatst

Dat doe je goed! ik ben ook Millwall en had ook Neil Harris gehaald, maar hij heeft maar 1 keer gescord en toen verkocht ik hem, ik sta nu in het 2e seizoen 1e in de Championship. Marvin Williams wordt echt een goede.

Geplaatst
  • Auteur

Spel weer vastgeslagen voor de 8ste keer ofzo. Ik probeer het nog EEN keer anders stop ik er tijdelijk mee.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]